مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

کیک بلک لاکچری - همه شهرها

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 3 روز کاری
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $67.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 30 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

کیک خامه ای با روکش فوندانت

وزن تقریبی 3 کیلوگرم

کیک بلک لاکچری - همه شهرها یک کیک جذاب و خوش‌طعم خامه‌ای با روکش فوندانت است. این کیک زیبا و جذاب انتخابی لوکس و شیک برای مناسبت‌هایی همچون تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر، روز پدر و... است که می‌توانید آن را تهیه کرده و از طعم دل‌نشین آن در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

ویژگی کیک بلک لاکچری - همه شهرها

کیک بلک لاکچری - همه شهرها کیکی خوش‌طعم و خوش‌بافت است. این کیک خامه‌ای با روکش فوندانت در تمام شهرها قابل سفارش است و وزن تقریبی آن 3 کیلوگرم است. این کیک زیبا به رنگ مشکی با تزیینات طلایی رنگ است که ظاهری شیک و منحصربه‌فرد به آن بخشیده است.

کیک بلک لاکچری - همه شهرها؛ انتخابی شیک، جذاب و خوش‌طعم

کیک بلک لاکچری - همه شهرها یکی از انواع کیک و شیرینی جذاب و خوش‌طعم است که انتخابی شیک و زیبا خواهد بود و حسن سلیقه شما را نشان خواهد داد. طعم بی‌نظیر و دل‌نشین این کیک شما را از خرید آن بسیار خرسند خواهد کرد.

خرید از کیک بلک لاکچری - همه شهرها شهرکادو

کیک بلک لاکچری - همه شهرها با ظاهر جذاب و طعم دلپذیری که دارد، بهترین انتخاب برای جشن‌ها و مناسبت‌های مختلف زندگی شما است. برای ثبت سفارش خرید کیک بلک لاکچری - همه شهرها به وب‌سایت شهرکادو سر بزنید. شهر کادو کلیه سفارشات حتی ارسال گل به خارج از ایران شما را در سریع‌ترین حالت ممکن و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به سراسر کشور ارسال خواهد کرد. با شهرکادو در هر جای کشور که هستید، خریدی جذاب داشته باشید.


0 نظر


نوشتن نظر