مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

کیک رز- همه شهرها

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 2 روز کاری
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $39.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 40 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

این کیک با اسفنج وانیلی و خامه می باشد

در شهرهای مختلف تصویر کیک کمی متفاوت خواهد بود
وزن از 2.5 کیلو

کیک شکلاتی آشفته - همه شهرها یک کیک اسفنجی ساده با روکش خامه شکلاتی است که با توت‌فرنگی و شکلات به زیبایی تزیین شده است. این کیک خوشمزه باب طبع کسانی است که به انواع کیک و شیرینی با طعم شکلاتی علاقه دارند.

ویژگی های کیک شکلاتی آشفته - همه شهرها

کیک شکلاتی آشفته - همه شهرها یکی از خوش‌طعم‌ترین و دلپذیرترین انواع کیک است که در دو وزن 2 کیلوگرم و 3 کیلوگرم قابل سفارش است. کیک 2 کیلویی مناسب 10 تا 12 نفر و کیک 3 کیلویی مناسب 14 تا 16 نفر است و مدت زمان تحویل آن دو الی سه روز کاری است.

کیک شکلاتی آشفته - همه شهرها؛ طعمی دلپذیر و به‌یادماندنی

کیک شکلاتی آشفته - همه شهرها را می‌توانید برای مناسبت‌های گوناگون همچون تولد، سالگردها و... و همین‌طور به‌عنوان یک کیک عصرانه برای دورهمی‌ها و مهمانی‌ها تهیه کنید و از طعم دلپذیر آن در کنار عزیزانتان لذت ببرید. با یک‌بار خرید این کیک خوشمزه طعم آن را هرگز از یاد نخواهید برد. علاوه بر خرید این کیک جذاب و خوشمزه از شهرکادو می‌توانید برای عزیزان خود در خارج از کشور از قابلیت ارسال گل به خارج از ایران شهرکادو استفاده و با یک دسته یا سبد گل جذاب آن‌ها را سورپرایز کنید.

خرید کیک شکلاتی آشفته - همه شهرها از شهر کادو

کیک شکلاتی آشفته - همه شهرها طعمی دلپذیر و طراحی ساده و درعین‌حال زیبا و جذابی دارد. برای ثبت سفارش خرید کیک شکلاتی آشفته – همه شهرها به وب‌سایت شهر کادو مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما سفارشات شما را در اسرع وقت و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برایتان ارسال خواهیم کرد. با شهر کادو دل‌نشین‌ترین طعم‌ها را تجربه کنید.

1 نظر


نوشتن نظر