مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

کیک فوندانت پولو

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 3 روز کاری
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $72.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 40 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

کیک خامه ای با روکش و تزئین فوندانت

وزن 3 کیلو

کیک فوندانت پولو یک کیک خوشمزه خامه‌ای با روکش فوندانت است که طراحی زیبا و منحصربه‌فردی دارد. این کیک خوش‌طعم یکی از انواع کیک و شیرینی جذاب و شیک برای مناسبت‌های مختلف مانند روز پدر، روز مرد، تولد، روز دانشجو، ولنتاین و... است.

ویژگی های کیک فوندانت پولو

کیک فوندانت پولو یک کیک خامه‌ای با روکش و تزئین فوندانت به وزن حدودی 3 کیلوگرم است. طعم دل‌نشین و طراحی منحصربه‌فرد این کیک آن را به کیکی خاص و متفاوت تبدیل نموده است. مدت‌زمان تحویل این محصول 3 روز کاری است.

کیک فوندانت پولو؛ کیکی خوشمزه و کم ‌نظیر

کیک فوندانت پولو را می‌توانید در مناسبت‌های مختلف با دیگر هدایای خاص و سفارشی شهر کادو همراه نموده و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی و ماندگار بسازید. این کیک با طعم دلپذیر و اشتها برانگیز آن، مخصوص مناسبت‌های خاص مانند روز پدر و روز مرد است. با تهیه کیک فوندانت پولو و نوش‌جان‌کردن آن در کنار عزیزانتان، هرگز طعم آن را فراموش نخواهید کرد.

خرید کیک فوندانت پولو از شهرکادو

کیک فوندانت پولو کیکی شیک و خوش‌طعم است که طعم بی‌نظیر آن برای همیشه در ذهن شما حک خواهد شد. جهت ثبت سفارش خرید کیک فوندانت خوشمزه پولو به وب‌سایت شهرکادو مراجعه نمایید. همچنین اگر قصد ارسال گل به خارج از ایران را دارید و به دنبال راهی برای آن هستید، شهرکادو این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است. با شهر کادو نگران فاصله‌ها نباشید، چون تخصص ما ممکن ساختن غیرممکن‌ها است.


1 نظر


نوشتن نظر