مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

کیک فوندانت کاراگاه-همه شهرها

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 3 روز کاری
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $55.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 40 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

این کیک با اسفنج وانیلی می باشد.

در شهرهای مختلف تصویر کیک کمی متفاوت خواهد بود
وزن  2.5 کیلو

کیک فوندانت کاراگاه-همه شهرها یک کیک اسفنجی با روکش فوندانت است که طراحی فوق‌العاده جذابی دارد. این کیک خوشمزه انتخابی خوب و منحصربه‌فرد برای جشن تولدها و دیگر مناسبت‌ها است. طعم دلپذیر این کیک همگان را جذب خواهد کرد و خاطره‌ای ماندگار از طعم آن در خاطره‌ها باقی خواهد ماند. علاوه بر خرید این کیک جذاب و خوشمزه از شهرکادو، می‌توانید برای عزیزان خود در خارج از کشور از قابلیت ارسال گل به خارج از ایران شهرکادو استفاده و با یک دسته گل یا سبد گل جذاب آن‌ها را سورپرایز کنید.

ویژگی های کیک فوندانت کاراگاه-همه شهرها

کیک فوندانت کاراگاه-همه شهرها یک کیک اسفنجی وانیلی با روکش فوندانت است. در شهرهای مختلف تصویر کیک کمی متفاوت خواهد بود و وزن آن 2.5 کیلوگرم است. مدت زمان تحویل این محصول 3 روز کاری است. طراحی بی‌نظیر این کیک زیبایی و جذابیت آن را دوچندان کرده و عطری اشتها برانگیز دارد.

کیک فوندانت کاراگاه-همه شهرها؛ ترکیبی از طراحی جذاب و طعمی دلپذیر

کیک فوندانت کاراگاه-همه شهرها یکی از انواع کیک و شیرینی خوشمزه و جذاب است که به دلیل طراحی خاص و زیبای آن محبوب و پرطرف‌دار است. این کیک خوش‌طعم را می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف سفارش داده و عزیزان خود را سورپرایز کنید. علاوه بر طعم دل‌نشین و عالی آن، طراحی جذاب این کیک آن را به انتخابی جذاب مبدل ساخته است.

خرید کیک فوندانت کاراگاه-همه شهرها از شهرکادو

کیک فوندانت کاراگاه-همه شهرها کیکی خوشمزه و خوش‌بافت است که می‌توانید آن را در هر کجای کشور که هستید، سفارش دهید. برای ثبت سفارش خرید کیک فوندانت کاراگاه-همه شهرها به وب‌سایت شهر کادو مراجعه کنید. ما سفارشات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سراسر کشور ارسال خواهیم کرد. با شهرکادو هیچ‌ چیزی غیر ممکن نیست.

1 نظر


نوشتن نظر