مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

دسته گل آلنسا

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 3 ساعت
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $102.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 50 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

تهیه هدیه مناسب برای مناسبت‌های مختلف به یکی از دغدغه‌های افراد پرمشغله تبدیل شده است. در مناسبت‌های مختلف مثل روز پدر، روز مادر، تولد، تبریک فارغ‌التحصیلی، قبولی دانشگاه، روز پرستار و...  می‌توانید به عزیزان خود یک دسته‌گل زیبا هدیه بدهید. یکی گزینه‌های پیش رو دسته گل آلنسا است که با تنوع بی‌نظیری که دارد، جذابیت منحصربه‌فردی را دارا است.

ویژگی های دسته گل آلنسا

دسته گل آلنسا یک دسته گل ترکیبی است که انواع گل رز صورتی کم‌رنگ و پر رنگ، گل داوودی صورتی، گلهای ریز بنفش و رز هلندی یاسی کم‌رنگ در آن استفاده شده است. این دسته‌گل از حدود 50 شاخه گل رز تشکیل شده است و با روبان بنفش‌رنگ و کاغذهای سفید تزیین شده است. ظاهر رنگارنگ این دسته‌گل جذاب و نحوه‌ی چیدمان گل‌ها در کنارهم، زیبایی آن را بیشتر کرده است.

دسته گل آلنسا؛ یک انتخاب ویژه برای خاص‌پسندها

اگر به دنبال هدیه‌ای زیبا برای فردی خاص‌پسند هستید، ما دسته گل آلنسا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. استفاده از گل محبوب رز به تعداد زیاد و هارمونی رنگ بی‌نظیر این دسته‌گل، آن را به هدیه‌ای خاص و یونیک تبدیل کرده است.

خرید دسته گل آلنسا از شهرکادو

شهرکادو سفارش‌های شما را در شهرهای مختلف به دست عزیزانتان خواهد رساند. برای ثبت سفارش به وب‌سایت شهر کادو مراجعه کنید و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید. ما سفارشات شما را به تمام نقاط دنیا در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال خواهیم کرد. اگر دغدغه تهیه گل و ارسال برای عزیزانتان را دارید، شهرکادو به یاری شما خواهد شتافت.

0 نظر


نوشتن نظر