مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

دعوت به رستوران

دعوت به رستوران

اگر در خارج از کشور هستید و قصد دارید که با یک هدیه خاص و بیادماندنی عزیزانتان را در ایران خوشحال نمایید، از پیشنهاد ویژه شهرکادو، یعنی دعوت به رستوران غافل نشوید. شما می‌توانید با کمک کارشناسان ما در شهرکادو به راحتی یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های شهر خود را برای یک وعده صبحانه، ناهار یا شام رزرو نمایید و عزیزان خود را در ایران سوپرایز کنید.

دعوت به رستوران در تهران و سراسر ایران

عزیزان خود را در ایران با دعوت به یک شام در یک رستوران لوکس سوپرایز نمایید. رستوران‌های بی‌نظیری مانند رستوران هفت خوان شیراز، رستوران سعادت آباد تهران، رستوران رازقی رشت، کبابی قربان اردبیل، رستوران رضایی مشهد، فسفود دنده برگر تهران و ... آماده ارائه بهترین خدمات به عزیزان شما خواهند بود.

دعوت به رستوران از طرف شما می‌تواند هدیه‌ای بی‌نظیر برای انواع مناسبت‌ها از تولد تا سالگرد ازدواج است. شما با این کار شبی بیادماندنی را در ذهن عزیزان خود رقم خواهید زد.

شهرکادو با بهترین رستوران‌های تهران و ایران قرار داد دارد تا یک سوپرایز فوق‌العاده را برای عزیزانتان رقم بزند. با خیالی آسوده رستوران و یا فست فودی مد نظر خود را انتخاب نمایید و بقیه کار را به ما بسپارید.