مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

سبد و باکس گل

سبد و باکس گل

گل هدیه دادن از ساده‌ترین و در عین حال هوشمندانه‌ترین انتخاب‌هایی است که می‌توان داشت. تقریبا همه افراد از هدیه گرفتن گل خوشحال می‌شوند و همین موضوع دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. سبد و باکس گل معمولا از شیک‌ترین انتخاب‌ها است برای زمانی است که قصد داشته باشید به مراسم رسمی و مهمی بروید.

سفارش سبد و باکس گل

ممکن است برای فرستادن سبد و باکس گل از یک نقطه شهر به نقطه دیگر آن را به پیک واگذار کنید؛ اما زمانی که مسافت زیاد می‌شود دیگر به راحتی گزینه‌ای در دسترس نخواهید داشت. شهر کادو در راستای حل این دغدغه تاسیس شد تا فاصله میان شما و عزیزانتان را با ارسال هدیا و گل کمتر کند. برای استفاده از خدمات شهرکادو در خصوص  سفارش سبد و باکس گل تنها کافی است از میان گزینه‌های موجود در سایت، مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا عکس باکس گل موردنظرتان را برای ما ارسال کنید. پس از آن همکاران ما در شهرکادو سفارشات شما از خارج از کشور را در هرنقطه از ایران به دست عزیزانتان خواهند رساند و یا سفارش شما از داخل ایران را در هر کشور که مدنظرتان باشد برای عزیزانتان ارسال خواهند کرد.

نکته مهم در رابطه با سفارش سبد و باکس گل

موضوعی که باید در هنگام سفارش سبد و باکس گل مدنظر قرار دهید این است که گل آرایی هنری پویا است و باکس گل سفارشی شما مطابقت 100 درصدی با ایده شما نخواهد داشت. همچنین باکس و سبدی که برای سفارش شما استفاده می‌شود مطابق با موجودی روز گل فروشی خواهد بود.