مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

هدایای خاص و سفارشی

هدایای خاص و سفارشی

یکی از چالش‌های خرید هدیه، انتخاب هدیه است. بسیاری از افراد هنگام انتخاب، نمی‌توانند هدیه‌ای زیبا و به یادماندنی پیدا کنند. شما می‌توانید از بین آیتم‌های ویژه‌ی موجود در بخش هدایای خاص و سفارشی، هدیه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این بخش گزینه‌های متنوع و بسیار جذابی، متناسب با انواع سلیقه‌ها وجود دارد. شما عزیزان می‌توانید در مناسبت‌ها و موقعیت‌های مختلف از بین هدایای سفارشی و خاص، کادوی مورد نظر خود را انتخاب کنید و از راه دور عزیزانتان را سوپرایز کنید.

خرید هدایای خاص و سفارشی

با توجه به تنوع موجود در بین هدایای شهرکادو، حتما آیتم مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. انواع قاب عکس‌های یادگاری، انواع ماگ‌ با طرح‌های سفارشی و جعبه موزیکال، نمونه‌هایی از هدایای ویژه و جذاب شهرکادو هستند.

برای مثال می‌توانید با سفارش ماگ اسم دلخواه هر نامی را که مدنظر دارید، بر روی ماگ ثبت کنید.

قاب عکس یادگاری نیز می‌تواند انتخابی خاص و به یادماندنی باشد. با تهیه‌ی قاب عکس یادگاری، می‌توانید لحظات مشترک خود را برای همیشه ثبت کنید.

یکی دیگر از هدایای خاص و سفارشی که ما در شهرکادو به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم، شکلات اسم دلخواه است. شما می‌توانید شکلاتی خاص با هر نامی که دوست دارید، داشته باشید. با تهیه هدایای سفارشی، حتی از راه دور نیز به عزیزانتان نشان دهید که همیشه به یاد آن‌ها هستید.

شهرکادو

شما عزیزان می‌توانید از هرجای کشور، سفارش خود را به راحتی در سایت ثبت کنید. اگر سؤالی در رابطه با روند ثبت سفارش و ارسال آن‌ها دارید، می‌توانید با کارشناسان شهرکادو در ارتباط باشید. همچنین، روز و نحوه‌ی ارسال را نیز مشخص کنید تا هدیه‌ی شما به بهترین صورت در اختیار عزیزانتان قرار بگیرد.