مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

بونسای کاج نانا

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 1 روز کاری
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $59.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 40 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

نوع : درختچه ای مینیاتوری و زینتی با برگهای همیشه سبز و مقاوت بالا نسبت به شرایط محیطی

ابعاد گیاه : گیاه با متوسط ارتفاع 25 الی 35 سانتی متر 

گلدان : گلدان سفالی گرد با رنگ سفید با ارتفاع 10 و قطر 25.5  مناسب برای هدیه

شرایط نگهداری

نور : کاج مینیاتوری کونیکا گیاهی شدیدا نور دوست است و به حداقل 4 ساعت نور کامل و مستقیم نیاز دارد. بهتر است آن را در کنار پنجره جنوبی نورگیر یا تراس و پاسیو نگه دارید.

آبیاری : بهتر است هر زمان خاک بونسای خشک شد به آن آب دهید و آبیاری باید طوری باشد که خاک کاملا خیس شود و از زیر گلدانی خارج شود. سعی کنید به این گیاه خشکی ندهید و هر از گاهی برگهای آن را غبار پاشی کنید.

خاک : در هر نوع بافت سبک با زهکش بالا رشد خوبی دارد. بهترین خاک برای آن، خاکی خنثی یا اسیدی است. مخلوطی از خاک سبک باغچه، کود و کمپوست برای آن مناسب است.

رطوبت : این بونسای رطوبت و سردی هوارا می‌پسندد.

معرفی بونسای کاج نانا

بونسای کاج نانا یا کاج کله قندی، یک بونسای با رشد بسیار کند، برگهایی همیشه سبز و شدیدا آفتاب دوست است و دارای برگهای بسیار بی نظیری است. این بونسای قانع و کم توقع تنها به توجه شما و آبیاری مناسب نیاز دارد و توجه کنید که خاکش همیشه مرطوب باشه.

مزایای بونسای نانا

این کاج مینیاتوری درختچه ای زیبا با برگهایی به شکل سوزن های کوتاه است که به شکل کروی و مخروطی منظم و مرتب در کنار هم قرار گرفته اند و مانند یک کاج بزرگ و استوار خودنمایی می‌کند. این کاج مینیاتوری نماد خوبی ها و صلح است و هدیه دادن آن عمری طولانی برای صاحب آن به ارمغان می‌آورد. این درختچه های کوچک و زیبا برای دکوراسیون های نور گیر داخلی و خارج از خانه بسیار مناسب است و می‌توانید با خرید آن از داشتنش گوشه ی اتاق و یا برروی میز لذت ببرید. پس با خرید گیاهان آپارتمانی همیشه سبز مانند بونسای کونیکا به جای دسته گل هایی با عمر کم می‌توانید علاوه بر دادن هدیه ای شیک و ماندگار به سلامت جسمی و روحی عزیزانتان نیز کمک کنید و احساس لذت از سبز کردن یک گیاه را به آنها هدیه دهید.

0 نظر


نوشتن نظر