مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

درخت بونسای شمشاد ژاپنیکا

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 1 روز کاری
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $35.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 30 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

گیاه دارای برگ های سبز و بعضا ابلق میباشد

مشخصات ظاهری

نوع : درختچه ای مینیاتوری و زینتی با برگهای همیشه سبز و ابلق و مقاوت بالا نسبت به شرایط محیطی

ابعاد گیاه : گیاه با متوسط ارتفاع 20 الی 30 سانتی متر

گلدان : حباب شیشه ای با ارتفاع 40 و قطر 20  مناسب برای هدیه.

شرایط نگهداری

نور :  بونسای ژاپنیکا گیاهی  نور دوست است و به حداقل 3 ساعت نور کامل نیاز دارد. البته این گیاه داخل خانه پشت پنجره و نیم سایه هم به خوبی رشد می‌کنه.

آبیاری : بهتر است هر زمان خاک بونسای خشک شد به آن آب دهید و آبیاری باید طوری باشد که خاک کاملا خیس شود و از زیر گلدانی خارج شود. سعی کنید به این گیاه خشکی ندهید و روزی چند مرتبه غبار پاشی را فراموش نکنید.

خاک : در هر نوع بافت سبک با زهکش بالا رشد خوبی دارد.

رطوبت : این بونسای رطوبت را بسیار دوست دارد و باید روزی چند مرتبه غبار پاشی کند.


مزایای گلدان حبابی بونسای ژاپنیکا

این گیاه مینیاتوری درختچه ای زیبا با برگهای سبز و ابلق است و در یک حباب زیبا خودنمایی می‌کند. با گلدان شیشه ای ژاپنیکا اصلا نگران رطوبت بالای آن نباشید، چرا که رطوبت آن داخل شیشه به خوبی تامین می‌شود. این درختچه های کوچک و زیبا برای دکوراسیون های نورگیر داخل خانه بسیار مناسبند و می‌توانید با خرید آن از داشتنش گوشه ی اتاق و یا برروی میز لذت ببرید. پس با خرید گیاهان آپارتمانی همیشه سبز مانند بونسای ژاپنیکا به جای دسته گل هایی با عمر کم می‌توانید علاوه بر دادن هدیه ای شیک و ماندگار به سلامت جسمی و روحی عزیزانتان نیز کمک کنید و احساس لذت از سبز کردن یک گیاه را به آنها هدیه دهید

درخت بونسای شمشاد ژاپنیکا یک درختچه زینتی بسیار کم‌رشد است که برای کسانی که می‌خواهند زیبایی و سایز بونسایشان به هم نخورد، بهترین گزینه است. این درختچه همیشه‌سبز است و خزان نمی‌کند و همین امر باعث می‌شود از زیبایی آن کاسته نشود. درخت بونسای شمشاد از انواع گلدان و گیاهان آپارتمانی جذاب و فوق‌العاده زیبا برای هدیه‌دادن است.

ویژگی های درخت بونسای شمشاد ژاپنیکا

درخت بونسای شمشاد ژاپنیکا گیاهی دارای برگ‌های سبز و بعضا ابلق است. این محصول درختچه‌ای مینیاتوری و زینتی با مقاومت بالا نسبت به شرایط محیطی است که ارتفاع آن 20 الی 30 سانتی‌متر است و در یک حباب شیشه‌ای با ارتفاع 40 و قطر 20  مناسب به‌عنوان گلدان قرار دارد. مدت‌زمان موردنیاز برای تحویل این محصول 1 روز کاری است.

درخت بونسای شمشاد ژاپنیکا؛ زیبا و روح‌بخش

با خرید گیاهان آپارتمانی همیشه‌سبز مانند درخت بونسای شمشاد ژاپنیکا به‌جای دسته‌گل‌هایی با عمر کم می‌توانید علاوه بر دادن هدیه‌ای شیک و ماندگار به سلامت جسمی و روحی عزیزانتان نیز کمک کنید و احساس لذت از سبز کردن یک گیاه را به آنها هدیه دهید.

خرید درخت بونسای شمشاد ژاپنیکا از شهرکادو

درخت بونسای شمشاد ژاپنیکا یک گیاه مناسب و زیبا برای فضاهای مختلف مانند منزل، دفتر کار، مطب و... است. برای ثبت سفارش خرید درخت بونسای شمشاد ژاپنیکا به وب‌سایت شهرکادو مراجعه نمایید. شهر کادو فرصتی ویژه و استثنائی در اختیار مشتریان همیشگی و محترم خود قرار داده تا با ارسال گل به خارج از ایران در مناسبت‌های مختلف همراه عزیزانتان در لحظات خاص و بی‌تکرار زندگی‌شان باشید. شهرکادو خالق خاص‌ترین خاطرات شما خواهد بود.

0 نظر


نوشتن نظر