مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

گلدان هدیه ارکیده بنفش طرح 3

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: ۳ ساعت
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $51.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 60 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

نوع : گیاهی گلدار با گلهایی در رنگ های متنوع و شاخه ی بلند مناسب برای نگهداری در آپارتمان

ابعاد گیاه : گیاهی با متوسط ارتفاع 35 الی 45 سانتی متر

گلدان : گلدان شیشه ای به قطر  14 و ارتفاع 18 سانتی متر ( ریشه های ارکیده برای رشد بهتر به نور نیاز دارند که از شیشه تامین میشود )

ممکن است گلدان شیشه ای فرق داشته باشد

شرایط نگهداری

نور : ارکیده گل سخت گیری نیست و پشت پنجره برای آن شرایط نوری کافی را داراست حتی میتوانید از آن در حمام یا سرویس بهداشتی با نورلامپ هم نگهداری کنید .

آبیاری : قبل از هر مرتبه آبیاری با چک کردن خاک ارکیده با انگشت از خشک بودن آن مطمئن شوید سپس آب بدهید . در طول دوره ی گلدهی هر 4 یا 5 روز یکبار آبیاری مناسب است 

دما : دمای مناسب ارکیده 16 تا 26 درجه است و با توجه به گلدهی آن در فصل پاییز بهتر است که آن را در این فصل در هوای خنک تری قرار دهید تا بفهمد زمان گلدهی آغاز  شده است . 

رطوبت: ارکیده بومی مناطق شرجی و مرطوب است پس داشتن جزیره برای آن یک امر مهم است و گلدان را برروی ظرف پر از آب و سنگ ریزه به طوری که ته گلدان با آب در ارتباط نباشد نگهداری کنید .

گل ارکیده گلی زیبا و گران‌بها است که نماد ظرافت، زنانگی و عشق است. گلدان هدیه ارکیده بنفش طرح 3 هدیه‌ای زیبا و جذاب برای مناسبت‌های گوناگون است و از آن می‌توانید در منزل، محل کار و... بهره ببرید. رنگ بنفش این گل زیبا نشانی از عشق و پیام‌آور مهر و دوستی است. شما می‌توانید در شهرکادو از امکان ارسال گل به خارج از ایران استفاده و عزیزان خود را در خارج از کشور سورپرایز کنید.

ویژگی های گلدان هدیه ارکیده بنفش طرح 3

گلدان هدیه ارکیده بنفش طرح 3 یک گلدان شیشه‌ای با گل‌های ارکیده زیبای بنفش‌رنگ است که با شاخه‌ای بلند مناسب برای نگهداری در آپارتمان است. ارتفاع این گل 35 الی 45 سانتی‌متر و گلدان شیشه‌ای آن به قطر  14 و ارتفاع 18 سانتی‌متر است. طرح گلدان ممکن است متفاوت با تصویر باشد.

گلدان هدیه ارکیده بنفش طرح 3؛ هدیه‌ای لوکس و بی‌نظیر برای خاص‌ترین‌ها

گلدان هدیه ارکیده بنفش طرح 3 یک هدیه متفاوت و خاص به‌خصوص برای کسانی است که به انواع گلدان و گیاهان آپارتمانی علاقه دارند. بسیاری از ما ایرانیان بر این باوریم که برای رفتن به منزل یا محل کار دیگران نباید بدون هدیه باشیم. این گلدان لوکس و زیبا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این منظور است.

خرید گلدان هدیه ارکیده بنفش طرح 3 از شهرکادو

گلدان هدیه ارکیده بنفش طرح 3 یک هدیه لوکس و استثنائی برای تبریک مناسبت‌های مختلف است. برای ثبت سفارش خرید گلدان هدیه ارکیده بنفش طرح 3 به وب‌سایت شهرکادو مراجعه کنید. شهرکادو کلیه سفارشات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به اقصی نقاط کشور ارسال خواهد کرد. با شهر کادو بهترین‌ها را تجربه کنید.

0 نظر


نوشتن نظر