مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

گلدان هدیه لوکس یوکا شماره 10

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 5 روز کاری
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $156.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 100 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

نوع : گیاهی گرانبها دارای مقاوت بالا نسبت به شرایط محیطی

ابعاد گیاه از رویه خاک : گیاهی با حداقل ارتفاع 60 سانتی متر

Vase: Enzo luxury fiberglass vase with a diameter of 50 and a height of 60 cm

گلدان هدیه لوکس یوکا شماره 10 حاوی گیاه یوکا است که گیاهی مقاوم و همیشه‌سبز و زیبا با برگ‌های شمشیری شکل و تیز است. یوکا جزو گیاهان زینتی است که نیاز به آبیاری کمی دارد و برای نگهداری در محیط‌های کاری، منزل و... مناسب است. می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به آلمان، ارسال گل به انگلستان، ارسال گل به آمریکا و... برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کند.

ویژگی های گلدان هدیه لوکس یوکا شماره 10

گلدان هدیه لوکس یوکا شماره 10 متشکل از گیاه گران‌بهای یوکا است که دارای مقاومت بالا نسبت به شرایط محیطی است و در یک گلدان سفید و نقره‌ای زیبا و شیک قرار دارد. گلدان آن از جنس فایبرگلاس لوکس انزو با قطر 50 و ارتفاع 60 سانتی‌متر و ارتفاع گیاه از رویه خاک حداقل 60 سانتی‌متر است.

گلدان هدیه لوکس یوکا شماره 10؛ هدیه‌ای زیبا و لوکس

گلدان هدیه لوکس یوکا شماره 10 یکی از انواع گلدان و گیاهان آپارتمانی شیک است که زیبایی و جلوه بصری خاصی به فضایی که در آن قرار می‌گیرد، می‌بخشد. از این گلدان زیبا می‌توانید در طراحی فضای منزل، دفتر کار، مطب، فروشگاه و... بهره ببرید یا برای عزیزان خود تهیه و ارسال کنید.

خرید گلدان هدیه لوکس یوکا شماره 10 از شهرکادو

اگر در فکر خرید هدیه‌ای شیک و لوکس برای عزیزانتان به مناسبت‌های مختلف همچون تعویض منزل، افتتاح دفتر کار، مطب، فروشگاه و... هستید، یکی از بهترین پیشنهادهای پیش‌روی شما گلدان هدیه لوکس یوکا شماره 10 است. برای ثبت سفارش خرید گلدان هدیه لوکس یوکا شماره 10 به وب‌سایت شهرکادو مراجعه کنید. ما تمام سفارشات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان ارسال خواهیم کرد. شهرکادو همراه همیشگی شما در خلق بهترین احساسات و لحظه‌ها خواهد بود.

0 نظر


نوشتن نظر