کادو ولنتاین آقایان

خانم‌ها همیشه برای کادو ولنتاین آقایان با مشکل مواجه می‌شوند، در آخر هم طبق معمول آن‌ها را با خرید جوراب قانع می‌کنند! روز ولنتاین هم یکی از این مناسبت‌هاست ولی ما در این مقاله  از وبلاگ شهرکادو بهشما کمک خواهیم کرد که به‌ غیر از جوراب، گزینه‌های دیگری را هم مد نظر داشته باشید.

شما نیز در این روز محبت وعلاقه خود را با خرید یک کادوی متفاوت بهآن‌ها نشان دهید. این را هم بگویم که این کادو حتماً نباید هدیه بزرگ و گران‌بهایی باشد؛ فقط کافی است هدیه‌ای را بخرید که مورد پسند و سازگار با سلیقه آن‌ها باشد. در این صورت قطعاً خوشحال می‌شوند. پس ما را در ادامه این مطلب هیجان‌انگیز دنبال کنید که با پیشنهادات عالی که معرفی می‌کنیم، بهترین تصمیم را برای این روز خاص بگیرید. همچنین برای مشاهده کادو ولنتاین آقایان در مجموعه شهرکادو روی اینجا کلیک کنید.

کادو‌های ولنتاین مناسب آقایان

در این بخش به 16 هدیه عالی و کاربردی برای کادو ولنتاین آقایان اشاره خواهیم کرد. این موارد عبارتند از:

1) ساعت مچی

در پوشش آقایان، ساعت مچی می‌تواند استایل آن‌ها را خیلی زیباتر از قبل کند. در روز ولنتاین ساعت مچی‌های ست نیز وجود دارند که شما می‌توانید هم برای خودتان و هم برای او خریداری کنید. ساعت مچی کادویی هست که هیچ وقت بدون استفاده نمی‌ماند، یعنی اگر چندین ساعت مچی هم داشته باشند باز هم این کادو برای آن‌ها با ارزش و کاربردی است. ساعت‌های هوشمند انتخاب مناسبی برای مردها هستند، زیرا علاوه بر نشان دادن ساعت قابلیت‌های دیگری هم دارند که می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. برای مشاهده بسته‌های هدیه مجموعه شهرکادو روی عنوان همین بخش کلیک کنید.

2) ست چرم

ست چرم می‌تواند شامل خیلی از وسیله‌ها باشد. برای مثال در یک ست ممکن است وسایلی مثل کمربند، کیف پول، جا کارتی، خودکارهای شیک، جا کلیدی و‌‌ نیز وجود داشته باشد. با این وجود، این پک‌ها نسبت به هزینه‌ای که می‌خواهید خرج کنید تنوع زیادی دارند. ست چرم یکی از پرفروش‌ترین‌ کادوهای  سایت شهرکادو هستند. در مجموعه بزرگ شهرکادو می‌توانید ست‌های چرم گوناگونی که قرار داده‌ شده را مشاهده کنید، بدون صرف وقت زیادی آن را سفارش دهید و کادوی خود را درب منزل تحویل بگیرید. برای مشاهده محصولات چرمی فروشگاه شهرکادو روی عنوان همین بخش کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شوید.

3) ماشین ریش تراش و اصلاح

اکثر ماشین ریش تراش‌های مردها یا خراب یا بیش از حد کهنه شده‌اند که این وضعیت انتخاب خوبی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید ماشین ریش تراش یا اصلاح را برای آن‌ها بخرید و در یک بسته‌بندی شیک قرار دهید. دقت کنید که ماشین ریش تراش یا اصلاح اصل و باکیفیتی بخرید که بعد از مدتی کوتاه خراب نشود. 

4) سازهای موسیقی

ارسال هدیه به ایران

ساز موسیقی برای مردهایی که به ساز نواختن علاقه دارند، گزینه مناسب و عالی برای هدیه دادن است. امروزه یکی از سازهای موسیقی پرطرفدار کالیمبا است. کالیمبا ساز موسیقی خیلی آسانی است که حتی اگر کسی نوت‌های موسیقی را بلد نباشد نیز می‌تواند با آن ساز بزند. یکی دیگر از سازهای موسیقی جالب هنگ‌درام است. هنگ‌درام یک نوع ساز کوبه‌ای است که یادگیری آن قطعا می‌تواند برای همسر شما خیلی جذابباشد. همچنین خریدن ساز موسیقی به عنوان کادو ولنتاین آقایان، رمانتیک و متفاوت از طرف شما خواهد بود. 

5) کتاب

شاید به ذهن کمتر کسی برسد که کتاب هم کادوی خوبی می‌تواند باشد. به نظر من برای کسانی که با کتاب خواندن رابطه خوبی دارند، این بهترین گزینه هم برای شما و هم برای او می‌باشد. زیرا شما نیاز به صرف هزینه زیادی ندارید و او هم کادوی مورد علاقه خود را از طرف شما هدیه گرفته است. همچنین شما می‌توانید کتاب‌های معروف عاشقانه یا کتب شعر مثل کتاب ملت عشق، رمان خطای ستارگان بخت ما و… را نیز به مناسبت این روز خریداری کنید. 

6) وسایل الکترونیکی

قریب به یقین نود درصد مردها و پسرها علاقه شدیدی به وسایل و تجهیزات الکترونیکی دارند. در خرید وسایل الکترونیکی تنوع زیادی برای انتخاب شما وجود دارد. وسایل گوناگونی مثل هدست، عینک واقعیت مجازی، مونوپاد، گیم‌بال، تبلت، لپ‌تاپ، گوشی، اسپیکر و خیلی موارد دیگر را می‌توانید در روز ولنتاین به آن‌ها کادو بدهید. مطمئناً گرفتن چنین کادویی از طرف کسی که او را دوست می‌دارد، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. 

7) ماکت ماشین

بعضی از پسرها و آقایان علاقه خاصی به جمع‌کردن کلکسیون از انواع ماکت‌های ماشین یا وسایل دیگر دارند. اگر مردی که می‌خواهید برای آن کادو بخرید از این دسته آقایان است، انتخاب شما نیز برای هدیه این روز مشخص است. حال می‌توانید تعدادی از این ماکت‌ ماشین‌های بامزه را بخرید، سپس در یک جعبه بگذارید و با یک تزئین شیک به او کادو دهید. به همین راحتی!

8) دستگاه قهوه‌ساز

کادو ولنتاین آقایان

امروزه قهوه یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار در سراسر دنیاست. به ندرت کسی پیدا می‌شود که انواع نوشیدنی‌های قهوه را دوست نداشته باشد. همچنین قهوه‌ای که خود ما درست کنیم حتماً مزه‌‌ی دلچسب‌تری را برای ما خواهد داشت. دستگاه‌های فرنچ پرس، کِمِکس، آئروپرس، اسپرسو ساز، موکاپات، قهوه جوش ترک، سایفون و نسپرسو از سری دستگاه‌های قهوه‌‌ساز هستند که می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری نمایید. در واقع شما با هر میزان هزینه‌ای می‌توانید یکی از کالاها را خریداری نمایید. 

9) کنسول بازی

برای گیمرها این کادو یکی از بهترین کادوها در طول عمر آن‌ها خواهد بود. اگر بودجه‌ای کافی برای خرید کنسول بازی دارید از این گزینه صرف نظر نکنید. خصوصاً در دنیای امروزه با وجود مشغله‌های فکری که در طی روز دارند، حتماً این کادوی شما می‌تواند حال او را بهتر کند. این را هم می‌دانیم که بازی کردن مختص به رده سن خاصی نیست. همه ما برای استراحت کردن گاهی نیاز به انجام کارهای متفرقه و سرگرم‌کننده داریم.

10) عطر و ادکلن

اگر دقت کنید هر فرد همیشه یک بوی خاص و یک عطر با رایحه یکسانی میزند؛ یعنی اگر شما بدانید مرد مورد علاقه خود چه سبک رایحه‌ای از عطر یا ادکلن را می‌پسندد، در خرید کادو خیال راحتی دارید. سایت شهرکادو در راستای خرید عطر و ادکلن برندهای پر فروش را عرضه کرده است تا شما عطر مورد نظر خود را بخرید. همچنین عطر یکی از کادوهای شیک و زیبا و لوکسی است که می‌توانید در کنار آن یک دسته گل رز زیبا بخرید و هدیه دهید. برای مشاهده عطر و ادکلن‌های مردانه مجموعه شهرکادو روی عنوان همین بخش کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شوید.

11) تابلو نقاشی

اگر نقاش این هدیه خود شما باشید، کادوی فوق‌العاده خاصی برای روز ولنتاین است. تابلو نقاشی هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ زیبایی بی‌نظیر است. این هدیه، یک یادگاری به یاد ماندنی از شما برای او خواهد بود. البته اگر فکر می‌کنید که تابلو نقاشی برای این روز کافی نیست می‌توانید در کنار آن وسایل تزئینی هم بخرید، دفتر خاطرات درست کنید یا خوراکی‌های مورد علاقه او را نیز تهیه کنید. 

12) عینک آفتابی

کادو ولنتاین آقایان

عینک آفتابی در جذاب‌تر شدن استایل آقایان تاثیر زیادی دارد. اگر تصمیم به خرید این کادو دارید، حتماً دقت کنید که فرم عینک به صورت او بیاید و باب میل و سلیقه او باشد. نکته‌ی دیگری که در خرید عینکآفتابی باید توجه کنید اصل بودن آن است، زیرا عینک‌های فیک بعد از استفاده به مدت طولانی به چشم آسیب می‌زند.

13) لباس و پوشاک

چون این مناسبت در تاریخ 25 بهمن هر سال است و در فصل زمستان تنوع زیادی برای لباس‌های زمستانی مثل هودی، ژاکت، کاپشن، شال‌گردن، کلاه ووجود دارد، خریدن لباس می‌تواند انتخاب مناسبی برای کادوی این روز باشد. البته باید سلیقه مرد مورد علاقه خود را بدانید که هم با گرفتن کادو خوشحال شود و هم بفهمد که سلیقه او برای شما مهم است. 

14) دوربین

امروزه آقایان جوان‌تر تمایل زیادی به حرفه‌ی عکاسی دارند. هر کسی نیاز به دوربین دارد حتی اگر دوربین گوشی با کیفیتی نیز داشته باشد. با داشتن دوربین، شما می‌توانید لحظات خوشی را که در کنار هم می‌گذرانید، به راحتی ثبت نمایید. همچنین می‌توانید تمام خاطرات خوب را تبدیل به عکس‌ها و فیلم‌های قشنگی تبدیل کنید و آن‌ها را برای مدت‌ طولانی نگه دارید.

اگر به دنبال دوربین‌هایی با قیمت مناسب هستید؛ دوربین‌های کامپکت قیمت خوبی نسبت به بقیه مدل‌های دوربین دارند. دوربین‌های Polaroid دوربین‌های عکاسی چاپ سریع هستند که عکس‌ها را با قالبی نوستالژی برای شما در همان لحظه چاپ می‌کند. این نوع دوربین‌ها با توجه به کیفیت و مارکی که دارند، با رنج قیمت متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. 

15) وسایل ورزشی

وسایل ورزشی برای کادو دادن به چند دلیل خوب هستند. به عنوان اولین مورد، شما با خریدن هر وسیله ورزشی نشان می‌دهید که سلامت او برای شما اهمیت دارد. دومین مورد این است که اگر مرد مورد علاقه شما ورزشکار باشد قطعاً این هدیه را دوست می‌دارد و در آخر تاثیر زیادی بر سلامت جسمانی او می‌گذارد. پیشنهاد می‌کنم که اگر او در رشته خاص ورزشی فعالیت می‌کند؛ وسیله‌ای را بخرید که با آن رشته مرتبط باشد. 

کادو ولنتاین آقایان

16) ماشین و موتور

می‌دانید که بسیاری از آقایان عشق ماشین و موتور‌سواری را دارند. این هدیه از همه لحاظ فوق‌العاده و بی‌نظیر است. شما اگر از چند وقت قبل از رسیدن این روز برای این کادو برنامه‌ریزی کردید، باید بگویم بهترین تصمیم را گرفته‌اید. البته که این کادو نیاز به هزینه زیادی دارد که در این‌ صورت می‌توانید از بقیه دوستان و خانواده او برای تهیه این مقدار هزینه کمک بخواهید. 

جمع‌بندی

امیدواریم که با معرفی این 16 مورد دیگر خریدن کادو روز ولنتاین برای آقایان سخت نباشد. تقریباً تلاش کردیم در موارد نام برده شده، گزینه‌هایی را بگوییم که مناسب هر رده سنی باشد. هنگام خرید کادو سعی کنید که به تمام خصوصیات اخلاقی و سلایق او توجه کنید که او محبت  علاقه شما را بیشتر احساس کند. در روز ولنتاین که نام دیگر آن روز عشق است، از کنار هم بودن خوشحال باشید و محبت واقعی خود را به هر شیوه‌ای که دوست دارید بروز نمایید. بسیار ممنونیم که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید. شما می‌توانید نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ شهرکادو در ادامه همین مطلب به اشتراک بگذارید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها