ارسال هدیه روز پدر به ایران

یکی از مهم ترین مناسبت‌ها در ایران روز پدر است. این روز به قدری مهم است که شاهد هر ساله در چنین روزی ارسال هدیه روز پدر از خارج کشور به ایران هستیم. در این بین یکی از سوالات مهمی که همواره پرسیده می‌شود این است که ریشه روز پدر چیست؟ و سؤال بعدی این است که برای ارسال هدیه روز پدر به ایران بهتر است چه کادویی را خریداری کرد؟

به منظور پاسخ به این سؤالات بالا با ما در وبلاگ شهرکادو همراه باشید تا در مورد روز پدر و بهترین هدایا برای روز پدر اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. پس اگر شما هم به فکر خرید یک هدیه مناسب برای پدر خود هستید، ما را تا انتهای این مطلب جذاب همراهی کنید. در نهایت نیز شما می‌توانید از محصولات ویژه فروشگاه شهرکادو برای روز پدر دیدن فرمایید و سفارش خود را در فروشگاه ما ثبت کنید.

ریشه و تاریخچه روز پدر

بر اساس تقویم ایران، روز پدر مصادف با روز سیزدهم ماه رجب است. در حقیقت این تاریخ هر ساله به عنوان روز پدر و روز مرد در ایران و بین شیعیان جشن گرفته می‌شود. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در کشور ما، این روز مصادف با روز تولد امام علی (ع) است. به همین دلیل این روز را به عنوان روز پدر جشن می‌گیرند.

مسئله مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که به دلیل تفاوت بین تقویم هجری شمسی و هجری قمری، روز پدر بر اساس تقویم ما هر ساله در حال تغییر است. درنتیجه بر اساس تقویم شمسی نمی‌توان روز ثابتی را به عنوان روز پدر در نظر گرفت. این روز برای ایرانیان به قدری اهمیت دارد که در این زمان شاهد افزایش آمار ارسال هدیه روز پدر به ایران هستیم. همچنین بسیاری از ایرانیان در سراسر دنیا از طریق ارسال هدیه روز پدر به ایران با کمک شهرکادو این روز را گرامی می‌دارند.

جالب است بدانید که پیش از انقلاب اسلامی، روز ۲۴ اسفند که روز تولد رضاخان بود، به عنوان روز پدر نامیده می‌شد. پس از انقلاب اسلامی نیز این روز تغییر کرد و تولد امام علی (ع) روز پدر نامیده شده است.

روز پدر در سایر نقاط دنیا چگونه است؟

موضوع جذابی که باید به آن اشاره کنیم این است که در بسیاری کشورهای دنیا نیز روز پدر وجود دارد و معمولا سومین یکشنبه ماه ژوئن به عنوان روز پدر در نظر گرفته می‌شود. با این حال تصمیم گرفتیم تا در این بخش سه کشور مشهور دنیا را نیز با نگاهی دقیق‌تر بررسی کنیم. این کشورها عبارتند از:

ارسال هدیه روز پدر به ایران

1) روز پدر در آلمان

در بعضی از کشورها روز پدر خاص است و در زمان‌های مشخصی جشن گرفته می‌شود. به عنوان مثال روز پدر در آلمان تفاوت بسیار زیادی با دیگر کشورهای جهان دارد. در آلمان روز عروج حضرت مسیح به آسمان را به عنوان روز پدر جشن می‌گیرند.

از نظر تاریخ در کشور آلمان روز سه‌شنبه، چهل روز پس از عید پاک به عنوان روز پدر نامیده شده است. همچنین این روز در کشور آلمان به عنوان یک تعطیلی رسمی بوده و در برخی از مناطق آلمان به آن روز مرد یا روز آقایان نیز می‌گویند. شما برای ارسال هدیه روز پدر به ایران می‌توانید روی موضوع همین بخش کلیک کنید. 

2) روز پدر در آمریکا

یکی دیگر از کشورهای دنیا که روز پدر را در آن جشن می‌گیرند، کشور آمریکا است. در این کشور روز پدر به عنوان یک روز خاص در سومین یکشنبه ماه ژوئن جشن گرفته شده و گرامی داشته می‌شود. براساس تاریخ آمریکا می‌توان گفت که این روز برای اولین بار در ۱۹ ژوئن ۱۹۱۰ در اسپوکین جشن گرفته شد. شما برای ارسال هدیه روز پدر به ایران می‌توانید روی موضوع همین بخش کلیک کنید. 

3) روز پدر در اسپانیا

در کشور اسپانیا نیز روز پدر را جشن می‌گیرند. مردم اسپانیا به مناسب تولد یوسف مقدس در ۱۹ مارس روز پدر جشن گرفته می‌شود. در این تاریخ، در کشور اسپانیا بانک‌ها و بسیاری از مغازه‌ها به صورت کامل تعطیل می‌شوند. شما برای ارسال هدیه روز پدر به ایران می‌توانید روی موضوع همین بخش کلیک کنید. 

همان‌طور که متوجه شده‌اید، روز پدر یکی از روزهای مهمی است که در سراسر دنیا جشن گرفته می‌شود. پس اگر شما هم قصد دارید تا پدر خود را خوشحال کنید می‌توانید از طریق ارسال هدیه روز پدر به ایران در فروشگاه شهرکادو به این هدف دست پیدا کنید. 

بهترین هدایا برای روز پدر

یکی از سخت‌ترین کارها برای افراد، انتخاب هدیه برای روز پدر و روز مادر است. اگر بخواهیم شما را با بهترین هدایا برای روز پدر آشنا کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. این موارد عبارتند از:

ارسال هدیه روز پدر به ایران

1) انواع سبد و دسته گل

یکی از انواع محصولاتی که می‌توانید برای روز پدر خریداری کرده و از طریق ارسال هدیه روز پدر به ایران این کادو را به دست پدر خود برسانید، انواع دسته و سبد گل است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که امروزه شاهد انواع مختلفی از سبد و دسته‌های گل هستیم. پس دست شما برای خرید گل بسیار باز است.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به هر میزانی که کیفیت و ابعاد سبد و دسته گل افزایش پیدا کند، به همان اندازه نیز لازم است تا برای خرید این محصول زودتر اقدام به ثبت سفارش کنید. پس سفارش خود را به روزهای نهایی موکول نکنید! برای دیدن تمامی گل‌های شهرکادو روی همین موضوع در بالا کلیک کنید.

2) انواع اکسسوری به خصوص ساعت مچی

یکی دیگر از انواع هدایایی که می‌توانید برای روز پدر خریداری کنید و آن را از طریق ارسال هدیه روز پدر به ایران به مقصد خود برسانید انواع اکسسوری و به خصوص ساعت مچی است. این مدل از محصولات انواع گوناگونی داشته و یکی از کادوهای مورد علاقه برای آقایان به حساب می‌آید.

پس بهتر است که از خرید ساعت مچی و یا اکسسوری‌های جذاب برای هدیه روز پدر غافل نشوید. ما در بخش هدایای خاص و سفارشی شهرکادو پک‌های بسیار زیبایی داریم که می‌توانید از آن‌ها نیز کمک بگیرید. برای ورود به این بخش از فروشگاه روی موضوع همین بخش در بالا کلیک کنید.

3) گوشی موبایل و لوازم جانبی

یکی دیگر از هدایایی که می‌توانید برای روز پدر خریداری کنید، گوشی موبایل و لوازم جانبی آن است. گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی نیز محبوبیت بسیار زیادی دارند. امروزه افراد از طریق خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی برای روز پدر، یک هدیه لاکچری را برای پدر خود خریداری می‌کنند. خرید این مورد کار آسانی نیست و حتما باید تحقیقات زیادی قبل از خرید گوشی موبایل انجام دهید.

4) انواع ست کیف و کمربند و کروات

اگر می‌خواهید هدیه‌ای لاکچری و خاص را با قیمتی مناسب برای همسر یا پدر خود سفارش دهید و از طریق ارسال هدیه روز پدر به ایران آن را هدیه دهید، می‌توانید به سراغ انواع ست کیف، کمربند و کروات رفته و این محصولات را سفارش دهید. 

امروزه انواع مختلفی از ست کیف، کمربند و جاسوئیچی وجود دارد که می‌توانید اقدام به خرید آن‌ها کنید. به هر میزانی که کیفیت این ست‌ها افزایش پیدا کند، به همان اندازه نیز لازم است تا مبلغ بالاتری را برای خرید این محصول پرداخت کنید. شما برای ورود به بخش کیف و کروات فروشگاه شهرکادو می‌توانید روی عنوان همین بخش کلیک کنید.

ارسال هدیه روز پدر به ایران

5) انواع عطر و ادکلن

هیچ شخصی از بوی خوش بیزار نبوده و به همین دلیل آقایان هم علاقه‌مند هستند تا همیشه بو خوبی داشته باشند. در نتیجه عطر و ادکلن یکی از بهترین محصولات برای هدیه روز پدر به حساب می‌آیند. نکته مهمی که باید بدانید این است که عطر و ادکلن جزو شیک‌ترین و دوست داشتنی‌ترین هدایا برای روز مرد محسوب می‌شود، ولی باید سلیقه پدر خود را نیز در این مورد قبل از خرید بدانید.

امروزه شما می‌توانید انواع عطر و ادکلن را با قیمت‌های مختلف خریداری کنید. شما برای وارد شدن به بخش عطر و ادکلن‌های مردانه فروشگاه شهرکادو می‌توانید روی همین موضوع در بالا کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط شوید.

6) انواع لباس و پوشاک مردانه

لباس و پوشاک یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین وسایل برای هر فرد محسوب می‌شوند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که برای روز پدر هم توجه بسیار زیادی به لباس و پوشاک داشته باشید. خرید پوشاک شیک از جمله کارهایی است که می‌توانید برای روز پدر انجام دهید. شما می‌توانید این هدایا را از طریق ارسال هدیه روز پدر به ایران فروشگاه شهرکادو، به دست پدر خود برسانید.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا فلسفه روز پدر را در 3 کشور بررسی کنیم. در ادامه نیز به صورت خلاصه و مفید چندین کالای مناسب هدیه روز پدر را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید از این موراد ایده بگیرید و آن‌ها را خریداری کنید. در صورتی که موراد بالا مورد پسند شما نبود، می‌توانید در بخش “هر چه می خواهید سفارش دهید”، سفارش خود را از طریق شهرکادو ثبت کنید.

منبع: history

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها