دسته گل طبیعی

دیگر وقت آن است که برای مراقبت از دسته گل طبیعی خود دست به کار شوید. در حالی که شکوفه‌های شما فضای خانه شما را روشن می‌کند، ارائه عشق اضافی به گل‌هایتان هرگز ضرری ندارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی راهکارهای موجود برای بالا بردن طول عمر دسته گل‌ طبیعی که دیگران برای شما هدیه آورده‌اند و یا خودتان آن‌ها را خریده‌اید بپردازیم.

نکات مراقبت از دسته گل طبیعی برای ماندگاری طولانی‌تر

گلبرگ‌های محافظ و گلبرگ‌های پژمرده را بردارید

هنگامی که دسته گل طبیعی خود را باز کردید، ممکن است فکر کنید که از این به بعد لازم نیست هیچ کاری برای مراقبت از گل‌های خود انجام دهید، اما این گونه نیست. گل رز دارای گلبرگ‌های بیرونی به نام گلبرگ محافظ است. همانطور که از نام آن پیدا است، آن‌ها از بقیه گلبرگ‌های گل رز در برابر آسیب محافظت می‌کنند. وقتی به گل رز خود نگاه می‌کنید، ممکن است ببینید که گلبرگ‌های بیرونی کبود یا پاره شده‌اند. اگر چنین است، خوشحال باشید! این بدان معنی است که گلبرگ‌های محافظ کار خود را انجام داده‌اند.

از آنجایی که خانه شما مکانی امن برای گل رز شما خواهد بود، حذف گلبرگ‌های محافظ بی‌خطر است. این نه تنها به گل رز شما ظاهری تازه می‌بخشد، بلکه از ارسال انرژی گل‌ها به گلبرگ‌های آسیب‌دیده نیز جلوگیری می‌کند. برداشتن گلبرگ محافظ آسان است. به سادگی هر گلبرگ را در پایه بگیرید و به آرامی آن را بکشید. پس از اتمام کار، یک گل رز زیبا و بدون آسیب خواهید داشت!

دسته گل روژان

دسته گل ارمغان

گل‌هایی به شکل غنچه بیشترین ماندگاری را دارند

وقتی دسته گل مورد نظرتان به دست شما رسید، متوجه خواهید شد که کمی متفاوت از عکس‌های موجود در وب سایت‌ها هستند. بهترین دسته گل طبیعی که می‌تواند برای شما ارسال شود، شکوفه است. اگر به جای شکوفه‌های کاملا باز، گل‌های شما به شکل جوانه هستند، نگران نباشید زیرا این جوانه‌ها به شکوفه‌های کاملا باز تبدیل می‌شوند.

شکوفه‌های گل را هیدراته کنید

زمانی که دسته گل طبیعی شما به درب منزلتان رسید کار شما برای مراقبت از دسته گل شروع می‌شود. از آنجایی که گل‌های شما سفر بسیار زیادی را طی کرده‌اند! مانند هر مسافری، ممکن است هنگام رسیدن به مقصد نهایی خسته به نظر برسند. مشکلی نیست! تنها چیزی که گل‌ها برای کمک به آن نیاز دارند یک نوشیدنی خوب است.

بنابراین بهترین چهره میزبان یا مهماندار خود را بپوشید و آب شیرین را برای مهمانان خود فراهم کنید. شما می‌خواهید مطمئن شوید که مقدار مناسبی را به آنها می دهید. یک قانون خوب این است که گلدان را ½ تا ¾ پر کنید. مطمئن شوید که برگ‌های نشسته در آب را جدا کرده‌اید.

دسته گل مهر

گلبرگ‌ها را فراموش نکنید

به همان اندازه که گل‌ها نیاز به نوشیدن آب از طریق ساقه‌های خود دارند، گلبرگ‌ها تشنه می‌شوند و با کمی آب اضافی تازه‌تر می‌مانند. یک بطری اسپری با آب تازه نگه دارید تا گلبرگ‌های دسته گل خود را چند بار در روز مرطوب کنید.

یک گلدان انتخاب کنید

اولین قدم این است که گلدانی پیدا کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا همه گل‌های شما را در خود جای دهد. باکتری‌ها می‌توانند بین گل‌ها پخش شوند، بنابراین حتماً گلدان‌های استفاده شده را با آب و صابون بشویید. مطمئناً، گل‌های شما می‌توانند به تنهایی آب بنوشند، اما یک دست کمک کننده آب‌رسانی آنها را تسریع می‌کند.

دسته گل خیال

پس از سفر آنها، نوک ساقه‌های گل شما کمی خشک می‌شود. ممکن است برای نوشیدن آب کمی تقلا کنند. خوشبختانه، یک راه حل آسان وجود دارد. با یک اصلاح سریع، گل‌های شما می‌توانند تمام آب مورد نیاز خود را جذب کنند. برای شروع، فقط یک جفت قیچی یا قیچی تیز بردارید. سپس هر ساقه را با زاویه 45 درجه ببرید. شما قصد دارید 1/2 تا 1 اینچ از هر ساقه بردارید. برش ساقه‌ها در زاویه 45 درجه به آنها سطح تازه‌تری می‌دهد تا آب را جذب کرده و خود را دوباره پر کنند.

دسته گل طبیعی؛ آب را عوض کن

اگر متوجه شدید آب گلدانتان کدر شده است، آن را خالی کرده و دوباره پر کنید. حتی اگر آب عالی به نظر می‌رسد، تمرین خوبی است که آب گل‌های خود را یک روز در میان عوض کنید و افزودن غذای گیاهی جدید را فراموش نکنید!

گل‌های شما با یک بسته غذایی رسید. این را در چند مورد استفاده کنید. برای تهیه غذای گل خانگی می‌توانید از ترکیب اسید سیتریک، شکر و سفید کننده استفاده کنید. یک دستورالعمل اساسی که باید مفید باشد: 1 لیتر آب تمیز + 2 قاشق غذاخوری آب لیمو + 1 قاشق غذاخوری شکر + ½ قاشق چایخوری سفید کننده.

مکان مناسب برای نمایش گل‌های خود را پیدا کنید

پس از آماده شدن گل‌های شما، وقت آن است که آنها را جایی در خانه خود پیدا کنید. عاقلانه انتخاب کنید. مکانی که انتخاب می‌کنید می‌تواند بر مدت زمانی که می‌توانید از گل‌هایتان لذت ببرید تأثیر بگذارد.

دسته گل وفا

دسته گل طبیعی؛ از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید

در حالی که بسیاری از گل‌ها هنگام رشد عاشق خورشید هستند، گل‌های بریده متفاوت هستند! نور خورشید می‌تواند به شکوفه‌های شما آسیب برساند، بنابراین سعی کنید آن‌ها را از اشعه مستقیم دور نگه دارید. اگر می‌خواهید مقداری سبزی به پنجره روشن اضافه کنید، همیشه می‌توانید گیاهان آپارتمانی را برای خانه خود سفارش دهید. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید باعث می‌شود گل‌ها سریعتر خشک شوند. شکوفه‌های شما ممکن است در زیر نور شدید خورشید پژمرده، پژمرده و پژمرده شوند. برای افزایش عمر و طراوت بوق خود، بهتر است آن را در مکانی با نور روشن اما نه خشن به نمایش بگذارید.

دور از گرما نگه دار

دسته گل طبیعی گرم بودن هوا را دوست ندارد، بنابراین از بخاری و هوای گرم دوری کنید. یکی دیگر از مواردی که باید در مراقبت از دسته گل طبیعی آن را رعایت کنید این است که از قرار دادن آن در هوای خشک جلوگیری کنید. حتی زمانی که ساقه‌های دسته گل طبیعی خود را کوتاه کردید و گل‌های خود را در آب قرار دادید، باز هم ممکن است دچار کم آبی شوند. برای جلوگیری از آن که گل‌های خشک و چروکیده، گل‌ها را دور از باد و فن نگهدارید.

دسته گل مهرا

سفارش گل برای رویدادها

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به دیگران، ارسال دسته کل طبیعی برای آن‌ها است. شهرکادو واسطه‌ای امن بین شما و عزیزانتان در هر شهر و کشوری که حضور دارند است، تا بتوانید در مناسب‌های مختلف آن‌ها را خوشحال کنید. تنها کافی است به سایت شهرکادو مراجعه کرده و از بین گزینه‌های موجود، گل مورد نظرتان را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها