هر سالگرد ازدواج یک نقطه اوج در یک ازدواج شاد است. هر دو شریک به ایده‌های جدید برای سورپرایز سالگرد ازدواج فکر می‌کنند تا این روز را برای یکدیگر خاص کنند. این سورپرایز می‌تواند یک شام غافلگیرکننده با نور شمع در خانه، یک کالسکه سواری در پارک یا یک سفر تعطیلات دوست داشتنی باشد که به مکان‌های هیجان انگیز برنامه‌ریزی شده است. اگر در این سالگرد ازدواج به دنبال ایده‌های جدید هستید به خواندن این مقاله ادامه دهید.

مانند اولین روز آشنایی با یکدیگر قرار بگذارید

یکی از به یادماندنی‌ترین روزها در زندگی افراد، زمانی است که در اوایل آشنایی با یکدیگر، با هم قرار  ملاقات عاشقانه می‌گذاشتند. با این حال، اولین قرار هرگز جذابیت خود را از دست نمی‌دهد و یکی از بهترین خاطرات شما خواهد بود. این بار، شریک زندگی خود را مجددا به اولین قرار ملاقاتتان دعوتت کنید و ایشان را غافلگیر کنید.

ست مردانه جذاب

سوپرایز سالگرد ازدواج - هدیه مردانه

پک جذاب دخترانه

پک هدیه دخترانه - سالگرد ازدواج

یک دفترچه بسازید

اگر اهل خانه هستید و ترجیح می‌دهید در خانه خود راحت باشید، برای سورپرایز سالگرد ازدواج یک دفترچه یادداشت تهیه کنید. می‌توانید یک نقشه چاپ کنید و تصاویر مکان‌هایی را که با هم از آنجا بازدید کرده‌اید کنار هم قرار دهید. حتی می‌توانید داستان‌ها یا حوادث خنده‌دار مرتبط با آن خاطرات را بنویسید.

به پیاده روی بروید

این پیشنهاد برای زوج‌های ماجراجویی است که دوست دارند در فضای باز باشند. برای پیاده‌روی برنامه‌ریزی کنید، غذا و وسایل ضروری را جمع‌آوری کنید و بعد از آنکه مطمئن شدید همه چیز آماده است، حرکت کنید.کمپینگ نیز ایده خوبی برای سورپرایز سالگرد ازدواج است که هر دوی شما را به هم نزدیکتر می‌کند.

با هم آشپزی کنید

یکی از ایده‌هایی که می‌توانید برای ساعتی شما و همرستان را در فضایی دلنشین درکنار یکدیگر نگهدارد، غذاپختن است. برای آن که هیجان بیشتری را تجربه کنید، غذاهایی را انتخاب کنید که تا به حال امتحان نکرده‌اید، مواد غذایی مورد نیاز را آماده کنید و غذاپختن را آغاز کنید. به علت آنکه قصد دارید غذای جدیدی درست کنید، ممکن است کمی سردرگم شوید اما چالشی که برایتان به وجود می‌آید می‌تواند خنده‌دار باشد.

در کلاس سفالگری زوجین شرکت کنید

شاید جالب باشد که بدانید سفالگری نوعی مراقبه است. به عنوان سورپرایز سالگرد ازدواج یک کلاس برای زوج‌ها رزرو کنید و در این فعالیت سرگرم کننده سهمراه با همسرتان شرکت کنید. می‌توانید وسایل ساخته شده خود را به عنوان یادگاری به یکدیگر هدیه دهید.

هیچ کاری نکنید

بله، گاهی اوقات این تنها چیزی است که برای احیای عشق و جرقه بین شما دو نفر نیاز دارید. تا دیر وقت  بخوابید، صبحانه را در رختخواب بخورید و در تمام طول روز در حالی که همسر خود را در آغوش گرفته‌اید، به تماشای فیلم بپردازید. برای جالب‌تر کردن روزتان، می‌توانید نوشیدنی یا خوراکی‌های دلخواهتان را در حین تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود میل کنید.

به یک سفر کوتاه جاده‌ای بروید

یکی از مواردی که می‌توانید آن را برای سورپرایز سالگرد ازدواج انتخاب کنید، سفر کوتاهی به بیرون از شهر است. اغلب اوقات، مکان‌های جذابی در شهر شما و اطراف آن وجود دارد. یک سفر جاده‌ای یک روزه برای کاوش در نقاط دورافتاده شهر خود برنامه‌ریزی کنید. به عنوان یک حرکت شیرین، یک لیست پخش از آهنگ‌های مورد علاقه شریک زندگی خود تهیه کنید.

یک ویدیو بسازید

تصاویر و ویدیوهای قدیمی خود را جمع آوری کنید تا یک فیلم کوتاه برای شریک زندگی خود بسازید. آهنگی را که معنای خاصی در زندگی شما دارد را به آن اضافه کنید تا آن را عاشقانه‌تر کنید. این حرکت کوچک می‌تواند جذاب‌ترین سورپرایز سالگرد ازدواج برای همسرتان باشد.

برای تعطیلات غافلگیرانه برنامه‌ریزی کنید

تعطیلات غافلگیرانه در سالگرد ازدواج شما هرگز قدیمی نمی‌شود. به عنوان سورپرایز سالگرد ازدواج، چشمان خود را ببندید و انگشت خود را روی نقشه قرار دهید تا مکان را انتخاب کنید. چنین سفرهای برنامه‌ریزی نشده‌ای اغلب می‌تواند بهترین سفرها باشد.

برای قرار ملاقات زیر ستاره‌ها برنامه‌ریزی کنید

اگر بالکن یا حیاط خلوت دارید، یک شب را زیر ستاره‌ها برنامه‌ریزی کنید. یک فیلم تماشا کنید یا با هم یک شام آرام با نور شمع بخورید. در چنین شرایطی می‌توانید با دراز کشیدن زیر ستاره‌ها و یادآوری لحظات عاشقانه خود را مرور کنید.

قایق سواری کنید

اگر در نزدیکی آب زندگی می‌کنید می‌توانید برای سورپرایز سالگرد ازدواج، یک قایق کرایه کنید. به آب بزنید و روزی پر از خاطره بسازید. سپس در کافه مورد علاقه‌تان شام بخورید زیرا بعد از ورزش از گرسنگی احساس ضعف شدیدی خواهید داشت.

خانه خود را تزئین کنید

قصد بیرون رفتن از خانه برای تدارک سورپرایز سالگرد ازدواج را ندارید؟ با کمی برنامه‌ریزی قبلی خانه خود را به یک کافه فرانسوی شیک تبدیل کنید. جای مبلمان را در منزل تغییر داده و برای تجربه‌ای جدید به آن ظاهری تازه ببخشید.

عکس بگیرید

برای خاطره‌انگیز کردن روز، یک عکاس حرفه‌ای استخدام کنید و لباس‌های جدیدتان را بپوشید. این ایده سورپرایز سالگرد ازدواج حتی می‌تواند به سنت خانواده شما تبدیل شود. مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید و هر سال در همان مکان عکس جدیدی از خودتان و همسرتان کنید.

از غروب آفتاب لذت ببرید

برای تماشای غروب خورشید به پارک محلی خود یا یک مکان رمانتیک نزدیک بروید. یکدیگر را در آغوش بگیرید و از همراهی یکدیگر در میان طبیعت لذت ببرید. گاهی اوقات، این لحظات کوچک شما را به هم نزدیکتر کرده و همه چیز را به یاد ماندنی می‌کند.

خاطرات عروسی خود را دوباره مرور کنید

چه چیزی عاشقانه‌تر از زنده کردن خاطرات روزی که شما دو نفر یکی شدید؟ می‌توانید از محل برگزاری عروسی خود دیدن کنید یا آلبوم و فیلم عروسی خود را مشاهده کنید.

طرح یک مهمانی

سالگرد ازدواج شما بهترین روز برای برگزاری یک مهمانی برای دوستان و خانواده است. شما می‌توانید آن را به عنوان یک سورپرایز سالگرد ازدواج برای شریک زندگی خود انتخاب کنید و همسرتان را در جمع افرادی که دوستشان دارید، غافلگیر کنید

خالکوبی کنید

اگر هر دو نفرتان به خالکوبی علاقه دارید، به عنوان سورپرایز سالگرد ازدواج می‌توانید برای خالکوبی برنامه‌ر‌یزی کنی این طرح خالکوبی می‌تواند نام همسرتان و یا نشانه‌ای مربوط به ایشان باشد. حتی می‌توانید طرحی را انتخاب رده و با همسرتان به طور مشترک خالکوبی کنید.

سخن آخر

با فرا رسیدن هر سالگرد ازدواج، ایده‌های منحصربه‌فرد برای جشن گرفتن این روز زیبا به ذهنتان می‌رسد. برای برنامه‌ریزی برای چنین روزی سعی کنید زمان مناسبی را صرف کرده تا بتوانید مناسب‌ترین ایده را برای سوپرایز سالگرد ازدواجتان انتخاب کنید. مهم‌ نیست که کدام ایده را برای سالگرد ازدواجتان عملی خواهید کرد. بیرون رفتن برای ترتیب قرار ملاقات یا برنامه‌ریزی برای تعطیلات تمام چیزی است که می‌توانید به آن فکر کنید. با این حال، می‌توانید با ایده‌های ذکر شده در بالا، لذت، هیجان و تازگی را به سالگرد خود اضافه کنید.

سورپرایز سالگرد ازدواج با شهرکادو

سورپرایز سالگرد ازدواج از راه دور یکی از راه‌هایی است که می‌توانید به همسرتان نشان دهید که وجود فاصله فیزیکی بین شما باعث از بین رفتن عشق، علاقه و تعهدتان به یکدیگر نمی‌شود. مجموعه شهرکادو در تلاش است تا شما عزیزان بتوانید با هر ایده‌ای که دارید، سورپرایز عزیزان در ایران را عملی کنید. برای این کار لازم است تا با مکاران ما در مجموعه شهرکادو ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

دسته گل امید-50 تا 150 شاخه گل رز

سوپرایز سالگرد ازدواج - دسته گل

دستبد طلا و چرم قرمز – طرح حب

دستبند طلای زنانه

دستبد طلا و چرم مشکی – طرح حب

دستبند طلا

 

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها