سورپرایز کردن عزیزان در عروسی

سورپرایز کردن عزیزانتان برای مراسم عروسی ایده‌ای است که ممکن است به ذهن همه شما رسیده باشد اما راه عملی کردن آن را ندانید. در این مقاله از شهرکادو قصد داریم تا به بررسی ایده برای سورپرایز کردن عزیزان در عروسی بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

سورپرایز عروسی

ایده برای سورپرایز کردن عزیزان در عروسی؛ ویدیو خاطره‌انگیز بسازید

یکی از ایده‌های سورپرایز کردن عزیزان در عروسی، آماده کردن یک ویدیوی کوتاه از جمع‌آوری پیام‌هایی است که از دوستان و خانواده‌ی داماد و عروس به دست می‌آید. برای این منظور، می‌توانید با دوستان و خانواده این دو نفر تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که یک پیام صوتی یا ویدیویی در مورد عروس و داماد و ازدواجشان بگویند. سپس این پیام‌ها را در یک ویدیو کوتاه جمع آوری کنید و در جشن عروسی به آن‌ها نمایش دهید.

داستان عاشقانه بسازید

یکی دیگر از ایده‌ها، استفاده از عکس‌هایی از عروس و داماد و خانواده‌شان به منظور ساختن یک فیلم کوتاه است. این فیلم می‌تواند بازگویی داستان زندگی و روابط عشقی عروس و داماد باشد. برای این کار، می‌توانید از نرم‌افزارهای ویرایش فیلم مثل iMovie یا Adobe Premiere استفاده کنید و به همراه موسیقی زمینه، این فیلم را به صورت پخش در جشن عروسی نمایش دهید.

سورپرایز کردن عزیزان در عروسی؛ مسابقه برگزار کنید

همچنین، می‌توانید با برگزاری یک مسابقه‌ی خلاقیت، عزیزان را در جشن عروسی سورپرایز کنید. مثلاً، یک مسابقه‌ی عکاسی با تم عروسی و دامادی برگزار کنید و از آثار ارسال شده، یکی را به عنوان برنده انتخاب کنید. همچنین می‌توانید یک مسابقه‌ی خوانندگی یا رقص برگزار کنید و به برندگان هدایایی اهدا کنید.

خاص‌ترین انتخاب‌ها برای سورپرایز کردن عزیزان در عروسی

به طور کلی، هر ایده‌ای که شما قادر به اجرای آن باشید و برای عروس و داماد و مهمانان جشن عروسی خاص و جالب باشد، می‌تواند به عنوان خاص‌ترین لحظاتی در زندگیشان تبدیل شود. از جمله ایده‌های دیگری که می‌توانید در نظر بگیرید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای مطالعه مقاله «هدیه مناسب برای تبریک پدر شدن» کلیک کنید.

اجرای یک رقص تعریف شده و خاص برای عروس و داماد

می‌توانید یک رقص مرتبط با تاریخچه زندگیشان یا تم عروسی برگزینید و اجرای آن را برای آن‌ها به عنوان سورپرایزی خاص نمایش دهید.

ارسال یک پیامک یا ایمیل خاص به عروس و داماد در روز عروسی

مثلاً می‌توانید با استفاده از عکس‌هایی از عروس و داماد، یک کالاژ خلاق ساخته و به آن‌ها ارسال کنید.

ساخت یک جعبه یادگاری

در این جعبه، می‌توانید مواردی مانند نامه‌ها و پیام‌هایی که دوستان و خانواده برای عروس و داماد نوشته‌اند، عکس‌هایی از جشن عروسی و یا مواردی دیگری که به یادگاری این روز می‌افزایند، قرار دهید.

در نهایت، بستگی به شما دارد که کدام یک از این ایده‌ها را برای سورپرایز کردن عزیزان در عروسی خود انتخاب کنید. مهم‌ترین نکته این است که از هر ایده‌ای که برای این منظور استفاده می‌کنید، لذت ببرید و به آن‌ها احساس خوبی داشته باشید.

هدیه گران قیمت سورپرایز کردن عزیزان در عروسی

هدیه دادن به دوستان و خانواده در روز عروسی از جمله سنت‌های خوبی است که در بسیاری از فرهنگ‌ها رایج است. اما انتخاب هدیه‌ای که بتواند به یادگاری خاصی از این روز برای عروس و داماد تبدیل شود، می‌تواند چالش برانگیز باشد. برخی ایده‌ها برای هدیه گران قیمت عروسی عبارت‌اند از:

یک مسکن بزرگ و شیک

اگر قابلیت خرید یک مسکن بزرگ را دارید، این می‌تواند هدیه خاصی برای عروس و داماد باشد که به آن‌ها امکان زندگی در یک محیط جدید و بزرگتر را می‌دهد.

 

یک ماشین لوکس

اگر قابلیت خرید یک خودروی لوکس را دارید، این می‌تواند هدیه خاصی برای عروس و داماد باشد که آن‌ها را از نیاز به خرید خودروی جدید برای یک مدت طولانی مستثنی می‌کند.

سفری لوکس

یک سفر به مقصدی خاص و لوکس می‌تواند هدیه‌ای شگفت‌انگیز برای عروس و داماد باشد. مثلاً یک تور دیدنی در یک شهر بزرگ و تاریخی یا یک سفر به یک جزیره زیبا و دل‌نشین.

جواهرات

جواهرات می‌تواند هدیه بسیار قابل قدردانی برای عروس و داماد باشد. مثلاً یک گردنبند یا دستبند از جنس طلا با الماس‌های قیمتی.

هدیه ارزان قیمت برای سورپرایز کردن عزیزان در عروسی

هدایای ارزان قیمت هم می‌توانند به یادگاری خاصی از روز عروسی برای عروس و داماد تبدیل شوند. برخی ایده‌های هدیه ارزان قیمت عروسی عبارتند از:

یک شمع عطری با بسته‌بندی زیبا

شمع‌های عطری می‌توانند هدیه‌ای شیک و عطرانداز باشند و اگر بسته‌بندی آن‌ها نیز زیبا باشد، به یادگاری خوبی از روز عروسی تبدیل می‌شوند.

کتاب‌های آشپزی

اگر عروس و داماد علاقه‌مند به آشپزی هستند، کتاب‌های آشپزی می‌توانند هدیه‌ای خوب و کاربردی باشند.

برای مطالعه مقاله «انتخاب هدیه مناسب برای تولد در بهار» کلیک کنید.

ست لوازم آرایشی

یک ست لوازم آرایشی می‌تواند هدیه‌ای مفید و زیبا برای عروس باشد.

مهم است که هدیه‌ی ارزان قیمتی که انتخاب می‌کنید، به ذائقه و نیاز عروس و داماد منطبق باشد و با بسته‌بندی زیبا و با دقت ارائه شود.

جمع بندی

در این مقاله به دو موضوع پرداخته شد. برای سورپرایز کردن عزیزان در عروسی، ایده‌هایی مانند ترتیب دادن اجرای یک قطعه موسیقی زنده، اجاره کردن یک شخصیت کارتونی، تهیه یک کیک شخصی‌سازی شده، ترتیب دادن یک کاباره و … پیشنهاد شد. اما نکته‌ای که لازم است به آن توجه شود این است که بتوانید متناسب با شخصیت افراد هدیه مناسب را انتخاب کنید.

در صورتی که درخارج از کشور زندگی می‌کنید و قصد دارید ایده‌ای را برای سورپرایز کردن عزیزان در عروسی پیاده‌کنید، تنها کافی است به سایت شهرکادو مراجعه کرده و از بخش هرچه‌ می‌خواهید سفارش دهید، ایده‌تان را با ما درمیان بگذارید تا ما آن را عملی کنیم.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها