خرید هدیه برای عزیزان

خرید هدیه برای پدر برای بسیاری از افراد بسیار دشوار است. در این مقاله از شهرکادو ده‌ها پیشنهاد در بازه‌های قیمتی مختلف به شما داریم تا بتوانید بر اساس بودجه خود هدیه مناسبی را برای پدرتان پیدا کنید.

بنابراین اگر به دنبال بهترین ایده‌ها در هنگام خرید هدیه برای پدر خود هستید، ما را در این مقاله دنبال کنید.

ایده‌های خرید هدیه برای پدر

اگر قصد خرید هدیه برای پدر خود را دارید، حتما ایده‌های زیر به درد شما خواهند خورد:

یک جوراب مردانه زیبا

جوراب مردانه از قدیم تاکنون یکی از ررایج‌ترین انواع هدیه برای پدر محسوب می‌شود. اگر بودجه کمی دارید، این ایده گزینه بسیار خوبی برای خوشحال کردن پدرتان است. البته می‌توانید کمی دست و دلبازتر باشید و یک جین 12 تایی از انواع جوراب‌های مردانه را برای پدرتان خریداری نمایید.

یک یادگاری که او بتواند سال‌ها از آن استفاده کند

بر اساس سلیقه شخصی پدرتان، برای او یک هدیه مانند ساعت، لباس ورزشی، کفش مخصوص کوهنوردی، فلاسک مسافرتی، شیک‌ساز شارژی، شارژر همراه، ست اصلاح و… می‌تواند هدیه مناسبی برای پدرتان باشد. این هدایای کاربردی می‌توانند سال‌ها مورد استفاده او قرار گیرند و چه چیزی بهتر از این که پدرتان در هنگام استفاده از آن به یاد شما بیفتد.

یک کراوات زیبا

در بین انواع هدیه برای پدر، یک کراوات زیبا می‌تواند یک هدیه جذاب برای پدران باشد، که برای موقعیت‌های خاص عالی هستند. رنگ‌ها، الگوها و سبک‌های زیادی در هنگام خرید کراوات پیدا خواهید کرد و بهترین بخش این هدیه این است که همه مدل‌های آنها تقریبا قیمت مناسبی دارند.

ست کراوات-03

ست کراوات-05

ست کراوات-02

ست جعبه کراوات-01

کیف و کیف پول مردانه

یکی دیگر از انواع هدیه برای پدر که می‌تواند او را سوپرایز کند، انواع کیف و کیف پول‌های مردانه است. همچنین انواع کیف‌های جاکارتی نیز مورد توجه اکثر آقایان قرار دارند. در ادامه می‌توانید چند نمونه از محصولات جذاب فروشگاه شهرکادو را مشاهده کنید.

ست ۳ تکه چرم زارا

ست ۳ تکه چرم آرمانی

کیف مردانه سگک دار چرم طبیعی

کیف دوشی چرم طبیعی دیپلمات – 03

کمربند مردانه

عضو جدا ناپذیر اکسسوری‌های مردانه، کمربند در طرح و رنگ‌های مختلف است. به جد می‌توان گفت که یکی از بهترین انواع هدیه برای پدر، کمربند چرم و شیک است که بسیار مورد استفاده او قرار خواهد گرفت.

ست مردانه چرم

ست ۲ تکه چرم مردانه

عطرهای جذاب مردانه

عطر و رایحه خوش همیشه باعث می‌شود تا احساسات افراد بیشتر برانگیخته شود. اگر اگر در هنگام خرید هدیه برای پدر خود، عطر و ادکلن مردانه را انتخاب کردید، یعنی احساسات شخصی و قلبی‌تان را منتقل می‌کنید. یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا شما عطر و ادکلن مردانه را به عنوان هدیه برای پدر انتخاب کنید، این است که همیشه در خاطر او می‌مانید. زیرا رایحه عطر، چیزی است که افراد تقریبا در تمام طول روز آن را احساس می‌کنند.

خرید گل به عنوان هدیه برای پدر

گل‌ها همیشه زیباترین و احساسی‌ترین هدیه برای تمامی عزیزانمان محسوب می‌شوند. برای قدردانی و سوپرایز پدر خود می‌توانید یک دسته گل و یا باکس گل زیبا را انتخاب نموده و او را خوشحال کنید.

برخی از پدرها علاقه زیادی به گل‌های گلدانی و آپارتمانی دارند، بنابراین شما با توجه به سلیقه پدر خود می‌توانید او را در هر زمانی با خرید این گل‌ها سوپرایز نمایید.

دسته گل همتا

دسته گل قلب آبی – تهران و کرج

دسته گل افروز

سبد گل ناز-تهران

سبد گل مونا-تهران

گلدان پایه دار پتوس شماره 25

گلدان هدیه لوکس یوکا شماره 10

ارسال کیک و شیرینی

با دادن یک کیک و یا یک جعبه شیرینی مورد علاقه پدرتان به او و دعوت او به صرف یک لیوان چای با قهوه به همراه یک شیرینی خوش طعم، می‌توانید آرامش و خوشحالی را به پدرتان هدیه دهید.

ساختن یک روز شیرین در کنار خانواده، بهترین هدیه برای پدر شما خواهد بود.

هدایای خاص و سفارشی

هدایای خاص و سفارشی همیشه مورد پسند افراد زیادی بوده و هستند. شما با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید انواع تابلو، شکلات، ماگ و… رو برای پدر خود سفارش داده و او را خوشحال نمایید.

هدایای ترکیبی

ترکیب گل و کیک و هدیه دادن آن در روزهای خاص به پدر می‌تواند، حس قدردانی و عشق شما به اورا کاملا ابراز نماید. اگر قصد خرید هدیه برای پدر در روزهای خاصی مانند روز پدر و یا تولد او را دارید، هدایای ترکیبی را فراموش نکنید.

بسته‌های هدیه

یکی از انواع هدایای مناسب برای پدر را می‌توان بسته‌های هدیه‌ای دانست که بر اساس سلیقه شما هئایای موجود در آن‌ها انتخاب شده و در یک پک به پدرتان تقدیم می‌شود. کیف پول چرم، تخته نرد، کتاب حافظ و انواع تابلوهای تزئینی تنها بخشی از این هدیه‌ها هستند که می‌توانید متناسب با سلیقه خود آن‌ها را در یک پک در کنار هم قرار دهید.

زیورآلات خاص مردانه

یکی دیگر از انواع هدیه برای پدر را می‌توان انواع زیور آلات مردانه مانند، دستبند مردانه، انگشتر، گردنبند و… دانست که از جمله هدایای خاص محسوب می‌شوند.

اگر به اندازه کافی بودجه برای خرید هدیه دارید، حتما به سمت زیورآلات مردانه بروید، این هدایای زیبا علاوه بر کاربرد فراوان، نوعی پس لنداز و هدیه‌ای همیشگی محسوب می‌شوند.

اگر ساکن ایران نیستید و می‌خواهید با هدیه‌ای به یادماندنی و خاص، خانواده و یا دوستان خود را خوشحال کنید، ما در شهرکادو در کنار شما خواهیم بود.

دستبند مردانه طلا – طرح کارتیه

جاسوییچی مردانه طلا – طرح هیچ 2

دستبند مردانه طلا – طرح سطح صاف

دستبند مردانه طلا – دو ردیف چرم

دعوت به رستوران

دعوت به رستوران می‌تواند پدر شما را در هر روزی خوشحال کند. خوردن یک شام فوق‌العاده در کنار خانواده می‌تواند یک روز را برای پدر شما بیادماندنی کند.

ما در شهرکادو در کنار شما هستیم تا بهترین رستوران‌های سراسر ایران را برای ساختن یک روز فوق‌العاده برای خانواده شما در ایران رزرو نماییم.

دعوت به ماساژ

دعوت به ماساژ یکی از ایده‌های جالب برای هدیه دادن و سورپرایز کردن پدرانتان است. این هدیه خاص و بیادماندنی خستگی را از جسم و تن پدرها خارج کرده و آن روز را برای آن‌ها خاص و جذاب‌تر خواهد کرد. چه چیزی بهتر از یک ماساژ فوق‌العاده بعد از پایان یک روز پرکار، می‌تواند پدر شما را سرحال کند؟

ارسال هدیه به ایران با شهرکادو

اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید و از عزیزانتان دور هستید، ما در کنار شماییم تا در روز و ساعت مد نظر شما، آن‌ها سوپرایز نماییم. خرید هدیه برای پدر خود را به تیم حرفه‌ای ما بسپارید. با باکیفیت‌ترین و بهترین هدایا را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

جمع‌بندی

اگر قصد خرید هدیه برای پدر خود را دارید، این مقاله قطعا شما را در انتخاب هدیه یاری کرده است. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، سپاسگزاریم.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها