روز مادر

روز مادر متعلق به آن روزهای منحصر به فرد و خاص است که هیچ کس هرگز آن را فراموش نمی‌کند. اینکه مادران بهترین مخلوق خداوند و بهترین هدیه در زندگی ما هستند. عشق به مادران نامحدود است و ما مطمئن هستیم که نمی‌خواهید غافلگیر کردن مادر خود را در این روز خاص بدون توجه به جایی که در حال حاضر هستید از دست بدهید.

بدیهی است که هیچ کس واقعاً نمی‌خواهد شانس آوردن لبخند بر لبان مادرش را حداقل در روز مادر از دست بدهد. بنابراین شهرکادو در خدمت شما است تا در هر کجای دنیا که هستید ارسال گل به ایران و یا ارسال گل به خارج از کشور را به او بسپارید.

تیم شهرکادو با طراوت‌ترین و بروزترین انواع گل را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

برای روز مادر هدیه و گل به ایران بفرستید

مهم نیست اکنون در کجای دنیا هستید، با کمک تیم شهرکادو، این شانس را دارید که برای شخص خاص زندگی خود گل و حتی هدایایی بفرستید و با ارسال گل یا هدیه در روز مادر او را غافلگیر کنید.

تصور کنید که در روز مادر برای او گل یا هدیه‌ای می‌فرستید و فقط به شادی فراوانی که او دریافت خواهد کرد، فکر کنید. چقدر لذت‌بخش خواهد بود. تلاشی که شما انجام می‌دهید تا مادرتان را غافلگیر کنید و در روز مادر به او یادآوری کنید که چقدر خاص و دوست‌داشتنی است، ستودنی خواهد بود. اینکه مادر شما بداند که در فاصله دور نیز به یاد او هستید، این بهترین هدیه برای او خواهد بود.

منتظر چی هستی؟ گل و هدیه مد نظرتان از سایت رسمی شهرکادو سفارش دهید. شما به ما اعتماد کنید و ما تضمین می‌کنیم که بهترین خدمات را در روزهای خاص به شما عزیزان ارائه دهیم.

همین الان سفارشتان را ثبت کنید، تا ما سورپرایز شما را در روز و ساعت مناسب درب منزل عزیزانتان تحویل دهیم. هدف اصلی ارائه عشق و شادی است و ما اینجا هستیم تا شما را به این هدف فرخنده برسانیم. اعتماد و رضایت شما تنها چیزی است که ما برای آن تلاش می‌کنیم.

گلدان هدیه ارکیده سفید طرح 9

روز مادر

گل ارکیده فالانوپسیس یک گل زیبا و گرانبهاست که نماد ظرافت، زنانگی و عشق است. رنگ بنفش آن برای هدیه دادن عشاق در روز عشق استفاده می‌شود و رنگ سفید به معنای پاکی و معصومیت است و در روز مادر و مناسبت‌های دیگر طرفداران زیادی دارد.

گلدان هدیه لوکس یوکا شماره 10

روز مادر

گیاه این گلدان، گیاهی گرانبها و دارای مقاوت بالا نسبت به شرایط محیطی است که حداقل 60 سانتی‌متر ارتفاع دارد. این گل برای هدیه دادن در روز مادر بسیار مناسب است.

گلدان پایه دار بنجامین شماره 6

روز مادر

بدون شک یکی از موفق‌ترین‌، زیباترین و پر طرفدارترین گیاهان آپارتمانی درخت بنجامین می‌باشد. گلدان بنجامین آمستل یا فیکوس برگ دراز یکی از مقاوم‌ترین گونه‌های بنجامین است که  طرفداران زیادی دارد و برای هدیه دادن در روز مادر بسیار مناسب است.

سبد گل نقره-تهران

روز مادر

سبد گلهای لاکچری همانند تصویر برای عزیزان شما در روز و ساعت مد نظر شما ارسال خواهد شد.

سبد گل امید-تهران

روز مادر

مدت زمان سفارش این گل یک روز کاری است. یکی از زیباترین و پرطرفدارترین سبد گل موجود در سایت برای هدیه روز مادر سبد گل امید است.

گل رز جاودان هرمی-1

روز مادر

این گل رز جاودان شامل یک گل رز طبیعی مومیایی شده و بدون نیاز به آب و نور است که حدودا 2 الی 3 سال ماندگاری خواهد داشت.

باکس رز جاودان – طرح قلب

روز مادر

این جعبه گل که برای هدیه دادن در روز مادر بسیار مناسب است، شامل گل رز مینیاتوری جاودان درجه یک و ابعاد 16 × 16 × 8 سانتی متری است. همچنین این گل بهمراه جعبه مخمل با سایز متوسط ارائه می‌شود.

سبد گل مهربان

این سبد گل شامل 30 شاخه رزهلندی می‌باشد.

خدمات شهرکادو

تیم شهرکادو یکی از بهترین‌ها در ایران است که خدماتی از جمله ارسال هدیه به ایران، ارسال گل به ایران و ارسال گل به خارج از کشور را برای مشتریان عزیز خود انجام می‌دهد. با شهرکادو دیگران نگران سوپرایز کردن عزیزان خود در مناسبت‎های مختلف نباشید.

جمع‌بندی

روز مادر یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های خاص در میان ایرانیان است. اگر از مادرتان دور هستید، فقط کافیست که هدیه یا گل مد نظر خود را در سایت سفارش دهید، تا ما آن را در تاریخ و ساعت مدنظرتان به دست او برسانیم. از این که ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمودید، سپاسگزاریم.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها