جشن-گرفتن-و-کادو-دادن-در-روز-ولنتاین

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین چه دلایلی دارد؟ این سنت هدیه دادن چگونه شکل گرفت؟ و چرا فشار برای خرید هدیه‌های قدردانی و عاشقانه در روز ولنتاین بسیار زیاد است؟ در این مقاله از تیم شهرکادو با ما همراه باشبد تا با دلایل جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین آشنا شوید.

چگونه روز ولنتاین بوجود آمد

روز ولنتاین را می‌توان جانشین لوپرکالیا، جشن روم باستانی دانست که قدمت آن به 300 سال قبل از میلاد برمی‎گردد. هر سال، بین 13 تا 15 فوریه، رومی‌ها فرا رسیدن بهار را جشن می‌گرفتند و سنت‌های مختلفی را برای جشن لوپرکالیا انجام می‌دادند. یکی از این سنت‌ها، به منظور افزایش باروری زنان، شلاق زدن با پوست سگ یا بز قربانی بود. یکی دیگر بیشتر شبیه به دوستیابی کور بود، که در آن مردان و زنان به طور تصادفی در قرعه کشی نامشان برای دوستی باهم در می‌آمد. در حالی که شلاق زدن به زنان با پوست سگ برای بهبود باروری آنها احتمالاً دیگر یک سنت نیست، سنت هدیه دادن شکلات، کارت و گل یکی از سنت‌هایی است که در روز ولنتاین امروزی رایج شده است.

عمل دادن گل در روز ولنتاین ممکن است به قرن‎ها قبل برگردد، و گل رز – گل مورد علاقه آفرودیت، الهه یونانی عشق – بیشترین گل انتخابی این روز است. گل رز نشان دهنده احساسات قوی اسن، بنابراین عاشقان از آن برای نشان دادن عشق بی حد خود به یکدیگر استفاده می‌کنند.

در روز ولنتاین در سال 1415، چارلز، دوک اورلئان، زمانی که در برج لندن زندانی بود، برای همسرش شعری نوشت که شاید سنت دادن کارت هدیه را در روز ولنتاین آغاز کرده باشد. در قرن شانزدهم، رد و بدل کردن کارت‌ها به حدی رایج شد که حتی رهبران مذهبی علیه آن‌ها موعظه می‌کردند. با این حال، کارت هدیه یا همان کارت پستال اکنون به روشی محبوب برای ابراز عشق در روز ولنتاین تبدیل شده است.

و اما چرا روز ولنتاین بدون یک جعبه شکلات به شکل قلب کامل نخواهد شد؟ کاشفان اسپانیایی در قرن هفدهم شکلات را از آمریکای شمالی به اروپا آوردند و به زودی به شیرینی انتخابی اروپا در این تعطیلات تبدیل شد. از همان روزها شکلات به عنوان محبوب‌ترین هدیه و شیرینی در روز ولنتاین شناخته می‌شود.

سبد گل ومیوه رویان – تهران و کرج

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

باکس ولنتاین – 4

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

دلایل جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

برخی روز ولنتاین را جشن عشق می‌دانند، برخی دیگر آن را فقط یک مناسبت ساختگی می‌دانند. پس دقیقاً این روز چیست؟ آیا باید روز ولنتاین را جشن بگیریم یا نه؟ شما چی فکر می‌کنید؟ ما می‌گوییم، بله، باید روز ولنتاین را جشن بگیریم. باید به هم کارت و هدیه بدهیم و باید در این روز از بودن در کنار عزیزانمان لذت ببریم. در واقع، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ما احساس می‌کنیم همه باید روز ولنتاین را جشن بگیرند:

زنده کردن احساس عشق در دل خود و عزیزانمان

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین می‌تواند حتی درمورد کسانی که امید خود را به عشق از دست داده‌اند، موجب شعله‌ور شدن دوباره عشق درونی آن‌ها شود. روز ولنتاین به ما یادآوری می‎کند که افراد زندگی خود را دوست داشته باشیم.

حتی اگر این روز را تنها هستید، باز هم آن را جشن بگیرید. آیا می‌دانید چه کسی سزاوارترین شخص برای دوست داشتن است؟ خود شما. شاید جالب باشد اما خودتان را با چیزی واقعاً فوق العاده سوپرایز کنید و روز ولنتاین را با احساس خوبی در مورد خودتان جشن بگیرید.

شکلات اسم دلخواه

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

ست کراوات-05

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

محکم‌تر کردن پیوندها

آیا متوجه شده‌اید که وقتی چیز خوبی را به یک عزیز هدیه می‌دهید، خودتان نیز از درون احساس خوبی دارید؟

همیشه بیاد داشته باشید که هدیه دادن و جشن گرفتن در کنار عزیزانمان دوستی‌ها تقویت می‌کند و افراد بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک می‌شوند.

بیان احساسات با جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

از گفتن احساست به عشقتان خجالت می‌کشید؟ فقط کافیست هدیه دوست داشتنی او را در روز ولنتاین برایش بخرید و به لو هدیه بدهید. این روز برای بیان احساسات است. پس در هدیه دادن به معشوقتان لحظه‌ای درنگ نکنید.

رستوران رضایی مشهد

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

هدیه گل و شکلات – 2 (تهران)

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

جشن گرفتن برای بهبود و پایداری رابطه‌ها

این روز فرصتی عالی برای جشن گرفتن یک رابطه پایدار است. زندگی ممکن است مشغله‌های زیادی داشته باشد و بسیاری از زوج‌ها نمی‌توانند زمان زیادی را در کنار هم باشند و به روشی که می‌خواهند ارتباط برقرار کنند. روز ولنتاین بهترین بهانه است.

قدردانی از شریک زندگی

ممکن است برای خرید چیزی گران قیمت برای شریک زندگی خود تحت فشار باشید، اما بسیاری از مردم فقط می‌خواهند بدانند که شریک زندگی آنها از آنها قدردانی می‌کند. نشان دادن قدردانی از شریک زندگی شما و نحوه حمایت آنها از شما برای طول عمر یک رابطه ضروری است. حقیقت این است که روابط زمانی سود می‌برند که زوج‌ها آشکارا قدردانی خود را از یکدیگر ابراز کنند. به عنوان مثال، به جای گفتن، «می‌دانم که از شستن ظرف‌ها متنفری، متشکرم که امشب به آن رسیدگی کردی»، سعی کنید بگویید: «امروز واقعاً از کار خسته بودم، پس از شما برای شستن ظرف‌ها متشکرم». جمله اول لزوماً اشتباه نیست، اما ممکن است متوجه شوید که شریک زندگی شما به عبارت دوم بهتر پاسخ می‌دهد.

روز ولنتاین نیز فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات شریک زندگیتان استو این روز را با او جشن بگیرید و به او هدیه دهید تا بداند که قدردان بودنش در کنارتان هستید.

ست ترمه و شکلات‌خوری خاتم و دیوان حافظ (چکامه 2)

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

ماساژ پا

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

گردنبند طلا – طرح قلب

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

افزایش شادی و کاهش استرس با جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

زمان با کیفیت با هم در روز ولنتاین، نشان دادن قدردانی و جشن گرفتن، می‌تواند شادی شما را افزایش دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که داشتن یک رابطه سالم برای سلامتی شما مفید است. داشتن یک رابطه متعهدانه می تواند تولید کورتیزول را که یک هورمون استرس است را کاهش دهد. استرس کمتر به معنای سلامتی بهتر، هم جسمی و هم روحی است.

شهرکادو

اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و نگران جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین به عزیزانتان هستید، باید بگویم که تیم حرفه‌ای شهر کادو همواره در کنار شما خواهد بود تا هدایای خود را در روز ولنتاین برای عزیزانتان در ایران ارسال نمایید.

دستبد طلا و چرم قرمز – طرح حب

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

دستبند مردانه طلا – طرح کارتیه

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

درخت بونسای شمشاد ژاپنیکا

جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین

جمع‌بندی

روز ولنتاین یکی از بهترین بهانه‌ها برای جشن گرفتن و کادو دادن به معشوق و عزیزانمان محسوب می‌شود. بنابراین از این روز غافل نشوید. از این که ما را تا انتها همراهی کردید، سپاسگزاریم.

 

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها