هدیه روز پدر

روز پدر برای ما ایرانیان مصادف با میلاد حضرت علی (ع) هر ساله در بین مردم جشن گرفته می‌شود. یکسان بودن تاریخ این روز با ولادت حضرت علی (ع) باعث ارزش پیدا کردن این روز برای بسیاری از افراد شده است. همچنین مردم، روز پدر را در فرهنگ ایرانی به عنوان روزی برای قدردانی از پدران زحمت‌کش خود می‌شناسند. همگی ما شاهد این هستیم که پدر خانواده برای موفقیت و رفاه زندگی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. انتخب هدیه روز پدر با دانش کافی کار بسیار آسانی است.

پس ما هم برای جبران کمی از زحمات پدران باید روزی را مختص به آن‌ها قرار دهیم. با وجود تمام این موارد باز هم ملت‌هایی هستند که سعی دارند، روز پدر را از تقویم خود حذف کنند. ما به مناسبت این روز بزرگ تصمیم داریم تا موضوع این مقاله جذاب از شهرکادو را به انتخاب هدیه روز پدر اختصاص دهیم. پس اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید، ما را تا انتهای این مقاله هیجان‌انگیز همراهی نمایید. همچنین برای مشاهده هدایای مناسب روز پدر در فروشگاه شهرکادو روی اینجا کلیک کنید.

هدایا مناسب روز پدر

در این مطلب ما با ارائه پیشنهادهای گوناگون شما را راهنمایی می‌کنیم تا با شناختی که از پدر خود دارید، بهترین هدیه را برای این روز خریداری کنید. سایت فروشگاه شهرکادو کار شما را در تمام مراحل خرید از انتخاب کادو تا سفارش و تحویل آن راحت کرده است. شما می‌توانید با سفارش از این سایت تجربه خرید آسان و با کیفیت را داشته باشید. با ما همراه باشید تا با انتخابات پیش روی خود، دید بهتری برای خرید کادو روز پدر پیدا کنید. در این قسمت به ده هدیه مناسب روز پدر اشاره کرده‌ایم که شما بنا بر شناخت پدر خود می‌توانید آنها را تهیه نمایید. در نهایت می‌توانید با کلیک بر روی عنوان این بخش در بالا به صفحه فروش هدایای روز پدر در فروشگاه شهرکادو منتقل شوید.

1) ست چرم

ست‌های چرم شامل آیتم‌های گوناگونی هستند و شما با توجه به بودجه‌ای که دارید، می‌توانید انواع مختلف آن را خریداری کنید. می‌دانیم که مردها خصوصا پدرهای خانواده اصولا به ظاهر و پوشش خود به اندازه خانم‌ها اهمیت نمی‌دهند. آن‌ها خرج‌های دیگر را بر خرج پوشاک و ظاهر خود در اولویت بالاتری قرار می‌دهند. یکی از کادوهای پرفروش در فروشگاه شهرکادو، ست چرم مردانه است. این ست‌های چرم مردانه شامل کمربند، کیف پول، جاسوییچی هستند. همچنین با توجه به علاقه و رضایتمندی زیاد کاربران ما همیشه در تلاشیم تا ست‌های چرم باکیفیت خوب و قیمت عالی ارائه کنیم.

2) باکس گل

ارسال گل به ایران

در برخی از مواقع شما به دلیل مشغله کاری زیاد، ممکن است زمان کافی برای خرید کادو یا انتخاب یک کادوی خوب را نداشته باشید. در چنین مواقعی باکس‌های گل بهترین گزینه خواهند بود. با این حال برای این که کادوی شما جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد، می‌توانید در کنار آن هدیه دسته گل زیبایی تهیه کنید. سایت شهرکادو در زمینه گل بسیار تخصصی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند و دسته گل‌های زیادی با تزئینات مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

گل‌ها به خصوص گل قرمز نشانه عشق و محبت شما نسبت به فرد مقابل هستند و حتی خود آن به تنهایی یک کادویی بسیار با ارزش برای پدر شما خواهد بود. اگر دور از خانواده خود و در کشوری دیگر زندگی می‌کنید، با استفاده از قابلیت ارسال گل به ایران که سایت شهرکادو در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید با فرستادن دسته گلی زیبا پدر خود را غافلگیر کنید. 

3) عطر و ادکلن

شاید انتخاب عطر و ادکلن برای شما هم کمی سخت باشد، زیرا سلیقه هر کسی در این زمینه متفاوت است. از آن جایی که شخص مقابل پدر شماست، مسلما انتخاب عطری مناسب با سلیقه او، کار بسیار سختی نخواهد بود. همچنین او با هر بار استفاده از آن عطر، به یاد شما می‌افتد. با این حال تشخیص عطری خوب و اصل دشوار است و ممکن است برندهای نامرغوب ماندگاری خیلی کمی داشته باشند.

قطعا سایت‌های معتبری مثل شهرکادو برای ارائه خدمات فوق‌العاده عطرهای خیلی خوب مردانه‌ای را عرضه می‌کنند. تنوع بوی عطرها آن قدر زیاد است که در این زمینه شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت. سایت شهرکادو عطرهایی با برندهای معروفی از جمله “Chanel” و  “Hermes” و  “Versace” و “Tom Ford” با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند که اگر تمایل به خرید عطر دارید، برند مورد علاقه پدر خود را انتخاب کنید. 

4) کیف دوشی چرم

اکثر پدرها هدایای پرکاربرد را دوست دارند. در عین حال همگی ما می‌دانیم که خانم‌ها که علاقه زیادی به کادوهای زینتی دارند و اهمیت زیادی به کاربرد آن‌ها نمی‌دهند. کیف چرمی یکی از همین وسایل پرکاربرد است که هر پدری آن را دوست دارد. همچنین کیف دوشی چرم عمر خیلی زیادی دارد و می‌توان تا مدت‌ها از آن استفاده کرد. نکته حائز اهمیت این است که جنس چرم به کار رفته در تولید کیف در تعیین میزان عمر آن بی‌تاثیر نخواهد بود. بهتر است اگر می‌خواهید یک کیف چرم به شخصی هدیه دهید، جسن آن مرغوب باشد تا بعد از مدت کوتاهی استفاده خراب نشود.

5) کیک و شیرینی

هدیه روز پدر

اگر دوست دارید که این مناسبت بهانه‌ای برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده باشد؛ بهتر است کیک و شیرینی هم برای این دورهمی تدارک ببینید. وقتی بچه‌ها بزرگ می‌شوند و کم‌کم زندگی مستقلی را شروع می‌کنند، پدر و مادر همیشه برای هر مناسبتی منتظر دیدن آن‌ها هستند. در واقع باید بگوییم که حضور شما در کنار پدر خود نوعی کادو محسوب می‌شود، حال چه بهتر که با جعبه شیرینی یا کیکی به دیدار آن‌ها بروید.

اگر می‌‌خواهید که همزمان گل و کیک را با هم بخرید، شهرکادو برای این انتخاب شما باکس‌های گل و کیک زیبایی را آماده کرده است. این سایت کیک را همراه با باکس گلی زیبا تزئین کرده است و به قول معروف شما با یک تیر دو نشان زده‌اید. 

6) ساعت مچی

ساعت مچی در ظاهر مردان تغییر زیادی را ایجاد می‌کند و آن‌ها را چند برابر شیک‌پوش‌تر نشان می‌دهد. قطعا پدر شما هر تعداد ساعتی هم که داشته باشد، اگر مجددا ساعت مچی در رنگ و طرح متفاوت کادو بگیرد، از آن استقبال خواهد کرد.

اگر می‌خواهید پدر شما کمی بیشتر با دنیای مجازی و وسایل الکترونیکی آشنا شود، می‌توانید به آن‌ها ساعت‌های هوشمند کادو دهید. همچنین می‌توانید ساعت‌های ست برای پدر و مادر خود تهیه کنید که در این صورت به مادر خود هم کادوی زیبایی داده‌اید و والدین خود را خوشحال کرده‌اید.

7) ساز موسیقی

پدرهایی که سنی از آن‌ها گذشته است، اغلب اوقات در خانه تنها می‌مانند. یاد گرفتن ساز و یا تمرین کردن ساز به آن‌ها کمک می‌کند که اوقات خود را در خانه به خوبی و زیبایی بگذرانند. همچنین زمانی که سن انسان بالاتر می‌رود، متأسفانه خطر ابتلا به آلزایمر در کنار آن افزایش می‌یابد. این کادو یک اقدام مؤثر در جلوگیری از بیماری آلزایمر پدر شما خواهد بود.

به هر میزان که پدرها در سنین 50 الی 60 سالگی حرفه‌های مختلف و جدیدی را یاد بگیرند؛ احتمال ابتلا به آلزایمر و یا بیماری‌های دیگر هم کاهش می‌دهند. پس اگر به فکر سلامتی پدر خود هستید، خریدیک ساز برای ایشان بسیار مناسب خواهد بود.

8) اتومبیل شخصی

مطمئنا خرید چنین کادویی به هزینه زیادی نیز احتیاج دارد  و تقریبا انجام این کار برای اکثریت فرزندان غیرممکن خواهد بود. با این حال اگر توانایی مالی خوبی دارید، می‌توانید همراه با خواهر یا برادر خود این کادو را خریداری نمایید. مردها در هر سنینی عاشق ماشین و رانندگی هستند. پس حتما پدر شما با دیدن چنین کادویی خوشحال می‌شود. برای خرید یک ماشین خوب شما باید حداقل یک ماه زودتر از روز پدر تصمیم خرید آن را بگیرد. در واقع خرید لحظه آخری اتومبیل به عنوان کادو اصلا کاری عقلانی نخواهد بود. خریدن ماشین برای روز پدر، تقریبا دور از انتظار است و پدر شما با گرفتن این کادو کاملا سوپرایز خواهد شد.

9) ماشین ریش تراش و اصلاح

هدیه روز پدر

غالب بر نود درصد ماشین ریش تراش‌ پدرها قدیمی و یا حتی کمی خراب است و پدرها اهمیتی هم به این موضوع نمی‌دهند. در نتیجه این وضعیت انتخاب خوبی را برای خرید کادوی روز پدر پیش روی شما قرار می‌دهد. با خریدن این کادو و تزئین آن، بهترین هدیه را برای این مناسبت خریداری کرده‌اید. دقت کنید که در هنگام خرید ماشین ریش تراش، برند مرغوب و اصلی را انتخاب نمایید تا پس از مدتی خراب نشود یا به صورت پدر شما آسیبی نزند. 

10) کتاب

خریدن کتاب مورد علاقه برای هر کسی، جزو یکی از بهترین کادوها محسوب می‌شود. حتما شما هم با سلیقه پدر خود در موضوعات کتاب‌ها آشنایی دارید. پس می‌توانید کتابی به عنوان کادوی روز پدر برای او تهیه نمایید. کتاب خواندن تقریبا فعالیت مورد علاقه بسیاری از پدرها است که در اوقات فراغت وقت خود را به خواندن کتاب‌های مختلف اختصاص می‌دهند. این کادو نسبت به سایر کادوهای مناسب روز پدر، به بودجه کمتری نیاز دارد. همچنین شما می‌توانید همراه با شکلات، گل و چند آیتم دیگر آن را در باکس قرار دهید تا جلوه بیشتری داشته باشد. 

جمع‌بندی

با بررسی این ده هدیه روز پدر، حال دیگر دست شما برای انتخاب بازتر از گذشته خواهد بود. ما در این مقاله از وبلاگ شهرکادو سعی کردیم تا پیشنهادهایی را نام ببریم که رنج متفاوتی از قیمت‌ها را در بر بگیرند. با بازدید از سایت شهرکادو، شما تنوع خیلی زیادی از این کادوها را مشاهده می‌کنید و هر کدام را که بخواهید می‌توانید برای روز پدر سفارش دهید.

خدمات فوق‌العاده این سایت بدین شکل است که هر کسی در خارج از ایران با خیال راحت برای پدر خود بهترین کادو‌ها را سفارش می‌دهد و کارکنان این مجموعه نیز در زمانی مشخص کادوها را در محل تعیین شده تحویل می‌دهند. پس همین حالا سفارش خود را برای روز پدر ثبت کنید و پدر خود را خوشحال کنید. برای مشاهده دیگر مقالات جذاب وبلاگ شهرکادو روی اینجا کلیک کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها