گل رز جاودان

رز جاودان یکی از هدایای شیک و لاکچری به حساب می‌آید که می‌توانید آن را به عزیزان خود هدیه دهید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گل رز جاودان، ماندگاری بالای این گل است. همچنین شما می‌توانید انواع رز جاودان را در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف خریداری نمایید. شما می‌توانید از طریق بخش ارسال گل به ایران در فروشگاه شهرکادو، انواع مختلفی از این گل را سفارش دهید و عزیزان خود را خوشحال کنید.

در همین راستا در این مطلب از وبلاگ شهرکادو قصد داریم تا شما را با راهنمای خرید گل رز جاودان آشنا کرده و در مورد نحوه خرید این گل اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. در نتیجه اگر به این گل علاقه دارید، ما را تا انتهای این مقاله جذاب همراهی نمایید. 

گل رز جاودان چیست؟

در بین انواع مختلفی از گل‌ها، گل رز به عنوان یکی از زیباترین و محبوب‌ترین گل‌ها به حساب می‌آید. در این بین شاهد عرضه نوع جدیدی از این گل در سراسر جهان هستیم. این گل که به آن رز جاودان یا جاویدان نیز گفته می‌شود، به نحوی است که می‌توان به صورت طولانی مدت از آن نگهداری کرد و همین موضوع باعث شده تا بتوانید از گل رز جاودان به عنوان یکی از محبوب‌ترین هدایا استفاده کنید.

گل رز جاودان به نحوی است که می‌توان آن را در باکس‌های مختلفی قرار داد. به عنوان مثال ساده‌ترین نوع باکس برای رز جاودان باکس شیشه‌ای است. از سوی دیگر اگر قصد دارید تا یک رز جاودان ارزشمند‌تر خریداری کنید، می‌توانید از باکس موزیکال نیز استفاده نمایید.

موضوع جالبی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ریشه‌ این نوع گل رز به کشور اکوادور باز می‌گردد اما بعد از گذشت چند سال کشورهای دیگر نیز اقدام به ایجاد و پرورش گل رز جاودان کرده‌اند. برای ماندگاری بیشتر این گل بهتر است آن را از یک برند معتبر خریداری نمایید و به عنوان یک گیاه تزئینی از آن استفاده کنید. اگر تصمیم به ارسال رز جاودان به ایران دارید این لینک کمک بزرگی در انتخاب و ارسال به شما خواهد کرد.

نحوه نگهداری از گل رز جاودان 

 از سوالات مهم دیگری که در این رابطه وجود دارد، این است که نحوه نگهداری از گل رز جاودان به چه نحوی بوده و چگونه می‌توان گل رز را شاداب و سلامت نگه داشت؟

اگر بخواهیم شما را با نکات نگهداری از گل رز جاودان آشنا کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. این موارد عبارتند از:

1) دور نگه‌داشتن گل از رطوبت

نکته‌ای بسیار مهم که باید به آن توجه داشته باشید، این است که اگر رطوبت محل نگهداری از گل رز جاودان بیش از 80 درصد باشد، تاثیر بدی بر روی گل شما خواهد داشت. به همین دلیل لازم است تا باکس گل خود را در محلی قرار دهید که دور از آب و هوای مرطوب و شرجی باشد.

2) دور نگه‌داشتن گل از نور مستقیم خورشید

مسئله دیگری که به منظور نگهداری از رز جاودان باید به آن توجه داشته باشید این است که برخورد نور مستقیم خورشید به گل باعث از بین رفتن رز جاودان شده و طول عمر آن را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد!

3) به گل رز جاودان آب ندهید.

نباید به هیچ عنوان به رز جاودان آب بدهید. در واقع رز جاودان هیچ نیازی به آبیاری نداشته و تماس آب با گل می‌تواند کیفیت و سلامت آن را با مشکل مواجه کند. همچنین به هیچ عنوان نباید برای پاک کردن گرد و غبار از آب استفاده کنید.

4) عدم استفاده از مواد شیمیایی و رزین و روغن

به منظور افزایش طول عمر گل رز جاودان، به هیچ عنوان نباید باکس را در معرض این گونه از مواد قرار دهید، چرا که تماس رز جاودان با این دسته از مواد می‌تواند زیبایی و کیفیت و طراوت گل را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

5) دور نگه‌داشتن گل از حرارت

به هیچ عنوان نباید گل رز جاودان را در معرض گرما قرار دهید، چرا که حرارت بالا می‌تواند طول عمر رز جاودان را کاهش دهد و به آسیب جدی وارد کند.

ارسال گل به ایران

راهنمای خرید گل رز جاودان

اگر قصد خرید رز جاودان را دارید، لازم است تا به چند پارامتر بسیار مهم توجه داشته باشید و با دقت به این پارامترها در نهایت یک گل زیبا و خاص را خریداری کنید. ما در این بخش شما را با مهم‌ترین نکات برای خرید رز جاودان آشنا می‌کنیم. این نکات عبارتند از:

1) برند تولید‌کننده رز جاودان

امروزه شرکت‌های مختلفی در حوزه تولید رز جاودان فعالیت دارند. در همین راستا پیشنهاد ما این است که برای خرید رز جاودان با باکس به سراغ برترین برندهای تولید‌کننده بروید. توجه به این مسئله به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک رز جاودان با‌کیفیت را خریداری کرده و به صورت طولانی مدت از آن نگهداری و استفاده کنید.

2) سایز گل رز جاودان

پارامتر دیگری که به منظور خرید رز جاودان باید به آن دقت کنید، سایز گل است. رزهای جاودان در مدل‌های مختلف و با سایزهای گوناگونی به فروش می‌رسند. به هر میزانی که سایز و اندازه رز جاودان افزایش پیدا کند، به همان اندازه نیز قیمت این گل بالا می‌رود.

3) شکل رز جاودان

رز جاودان در کنار سایزهای مختلف دارای اشکال گوناگون نیز می‌باشد. شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود اقدام به خرید رز جاودان در اشکال مختلف کنید. همچنین در صورتی که به دنبال یک گل خاص هستید می‌توانید از طریق بخش ارسال گل به ایران در فروشگاه شهرکادو، گل‌های صادراتی و بی‌نظیری را خریداری نمایید.

4) رنگ رز جاودان

رزهای جاودان رنگ‌بندی‌های مختلفی دارند. برخی از رزها رنگ ساده‌ای داشته و برخی دیگر دارای رنگ‌های ترکیبی هستند. رز جاودان با رنگ ساده قیمت بسیار کم‌تری نسبت به رز جاودان با رنگ ترکیبی دارد. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که رز جاودان با رنگ ترکیبی، زیبایی فوق‌العاده‌ای داشته و همین مسئله باعث افزایش محبوبیت این مدل از رزها شده است.

5) جنس و نوع باکس

به منظور بررسی راهنمای خرید رز جاودان، لازم است تا توجه بسیار زیادی به جنس و نوع باکس داشته باشید. امروزه باکس‌های گل نیز در مدل‌های مختلف و با متریال‌های گوناگون تولید می‌شوند. به هر میزانی که جنس و نوع باکس گل با‌کیفیت‌تر باشد، به همان اندازه نیز قیمت این محصول افزایش پیدا می‌کند.

روش تولید گل رز جاودان چگونه است؟

گل رز جاودان

پس از آشنایی با رز جاودان، ممکن است این سؤال برای شما مطرح شود که نحوه ساخت رز جاودان چگونه است. در جهت پاسخ به این سؤال باید گفت که فرآیند ساخت گل رز جاودان به نحوی است که برای انجام آن نیاز به تجهیزات پیشرفته وجود دارد. به همین خاطر این گل را نمی‌توان به راحتی در محیط خانه ایجاد کرد.

به منظور ساخت رز جاودان لازم است تا یک فرآیند طولانی را طی کنید که این فرآیند به صورت حدودی یک هفته طول می‌کشد. اگر بخواهیم به بررسی نحوه ساخت رز جاودان پرداخته و در مورد آن صحبت کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ابتدا باید گل‌های رز طبیعی که به اندازه کافی شکفته شده‌اند را چیده و آنها را به کارخانه انتقال دهید.
  • گام دوم زمان گرفتن رطوبت از گل می‌باشد. برای این کار از یک ماده ترکیبی که حاوی مقداری اتانول است، استفاده می‌شود. استفاده از این ماده باعث از بین رفتن رنگ گل شده و رنگ گل سفید می‌شود.
  • سومین مرحله نوبت قرار دادن گل در گلیسیرین است و سپس از رنگ و مواد مخصوص استفاده می‌شود. استفاده از این ترکیب به شما کمک می‌کند تا بتوانید رز جاودان را رنگ کنید. قرار دادن گل در ماده‌ای با گلیسیرین، باعث می‌شود تا گل به رنگ دلخواه شما درآمده و همچنین ماندگاری رز جاودان افزایش پیدا کند.
  • در مرحله آخر نیز به منظور بررسی سالم و بی‌نقص بودن گل، گلبرگ‌های آن بررسی می‌شود.

عوامل تاثیر‌گذار بر روی قیمت رز جاودان

پارامترهای مختلفی وجود دارند که بر روی قیمت رز جاودان تاثیر می‌گذارند. به منظور آشنایی شما با این پارامترها، موارد زیر را با هم بررسی می‌کنیم:

الف) طرح باکس

طرح باکس تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت گل دارد. امروزه شاهد انواع رز جاودان در طرح‌ باکس شیشه‌ای، موزیکال، باکس سنگی، چوبی، فلزی و… هستیم.

ب) رنگ

رز جاودان در رنگ‌های مختلفی چون قرمز، مشکی، صورتی، طلایی، سفید، آبی، نارنجی، زرشکی، زرد، سرخابی وتولید می‌شود. به هر میزانی که رنگ رز جاودان خاص‌تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

ج) کیفیت ساخت

استفاده از گل مناسب و مواد اولیه بر روی کیفیت و ماندگاری گل تاثیر بسیار بالایی می‌گذارد. با افزایش کیفیت ساخت، قیمت رز جاودان نیز افزایش پیدا می‌کند.

سوالات متداول در مورد راهنمای خرید رز جاودان

گل رز جاودان

پس از آن که شما را با راهنمای خرید رز جاودان آشنا کردیم، حال ممکن است چند سؤال بسیار مهم در مورد این دسته از گل‌ها در ذهن شما شکل بگیرد. اگر بخواهیم به این دسته از سوالات پاسخ دهیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) چرا باید رز جاودان را در باکس شیشه‌ای نگهداری کرد؟

به منظور پاسخ به این سؤال باید گفت که به دلیل شرایط رز جاودان، بهترین مکان به منظور نگهداری از این گل داخل باکس شیشه‌ای است. باکس می‌تواند جلوی برخورد گرد و غبار به گل را گرفته و از خراب شدن سریع گل جلوگیری کند.

2) مزایای خرید رز جاودان چیست؟

در خصوص مزایای خرید رز جاودان باید گفت که این گل طول عمر بالایی داشته و قرارگیری رز جاودان در داخل باکس شیشه‌ای می‌تواند جلوی خراب شدن و پژمرده شدن گل را گرفته و عمر آن را افزایش دهد.

3) ماندگاری رز جاودان چقدر است؟

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که برخلاف نام رز جاودان، ماندگاری این گل‌ها محدود بوده و معمولا بالای ۱ سال است. اکثر رزهای جاودان بین ۱ الی ۳ سال عمر داشته و هر چقدر که بیشتر مراقب آن‌ها باشد، در واقع عمر آن‌ها را افزایش داده‌اید.

جمع‌بندی

در این مطلب از وبلاگ شهرکادو به بررسی راهنمای خرید رز جاودان پرداخته و تلاش کردیم تا شما را با نکات مهم مربوط به این گل آشنا کنیم. با توجه به نکات فوق شما می‌توانید با آگاهی کامل اقدام به خرید رز جاودان کرده و عزیزان خود را سورپرایز و خوشحال کنید. بسیار خرسندیم که ما را تا انتهای این مقاله همراهی نموده‌اید. همچنین شما می‌توانید از طریق این لینک به بخش گل‌های سایت شهرکادو دسترسی داشته باشید.

آیا تا به حال تجربه خرید و استفاده از رز جاودان را داشته‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران شهرکادو به اشتراک بگذارید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها