خوشمزه‌ترین کیک‌های دنیا

غذا و خوراکی‌های خوشمزه روز به روز طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کند. اگر دقت کنید همه گردش‌های خوب با یک دسر یا غذای خوشمزه تکمیل می‌شوند. همچنین معیار اصلی توریست‌ها برای سفر به کشورهای مختلف همیشه غذاها و دسرهای مخصوص و سنتی آن کشور است. حتی در مهمانی‌ها نیز میزبان همیشه سعی دارد که بهترین غذا و دسر را تهیهکند تا افراد اوقات خوشی را با خوراکی‌های خوشمزه بگذرانند. در این وضعیت شناسایی خوشمزه‌ترین کیک‌های دنیا به شما کمک می‌کند تا بهرتین موارد را نوش جان کنید.

خوشمزه‌ترین کیک‌های دنیا

شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید هر کدام از این کیک‌ها را بپزید یا از سایت‌های مختلف فروش کیک و شیرینی سفارش دهید. سایت شهرکادو در راستای فروش کیک و شیرینی خدمات گوناگونی را به مشتریان عرضه می‌کند. تنوع کیک‌های این سایت روز به روز بیشتر می‌شود تا انتخاب‌های زیادتری را برای مهمانی‌ها خود در اختیار داشته باشید. تحویل به موقع در منزل با یک بسته‌بندی شیک و مرتب، از سری مزایای خرید از سایت شهرکادو است که در اختیار تمام مشتریان قرار می‌گیرد.

حال موضوع مهم این است که چه دسرها و غذاهایی همیشه مورد پسند همه خواهد بود و حتی در سطح جهانی طرفداران زیادی نسبت به بقیه دارند. در این مقاله از وبلاگ شهرکادو می‌خواهیم خوشمزه‌ترین کیک‌های دنیا را نام ببریم و در مورد هر کدام از آن‌ها توضیح بیشتری را ارائه دهیم. پس اگر شما هم دوست دارید که آن‌ها را بشناسید، ما را تا انتهای این مقاله جذاب همراهی نمایید.

5 کیک خوشمزه در جهان

بهتر است که در این بخش بدون هیچ حرف اضافی به سراغ اصل مطلب برویم. به این نکته نیز دقت داشته باشید که با کلیک بر روی عنوان این به صفحه فروش انواع کیک و شیرینی در فروشگاه شهرکادو می‌شوید. پنج کیک خوشمزه و پرطرفدار در جهان عبارتند از:

1) چیز کیک آمریکایی

ارسال شیرینی به ایران

اولین کیک خوشمزه برای مردم جهان چیز کیک آمریکایی است. این کیک علاوه بر مزه عالی، یکی از سالم‌ترین و مقوی‌ترین خوراکی‌ها به شمار می‌رود. نکته جالب این است که چیز کیک روزی از تقویم میلادی را به خود اختصاص داده است. روز 30 جولای مصادف با 8 مرداد در تقویم شمسی روز این کیک پرطرفدار است.

بسیاری از دسرها در طی زمان راهی طولانی‌ را طی کرده‌اند تا با چاشنی‌های مختلف طعم بهتری پیدا کنند. چیز کیک هم یکی از دسرهایی است که عمری حدود چهار هزار سال دارد و اولین بار در جزیره‌ای یونانی به نام ساموس درست شد.

مواد مقوی داخل چیز کیک به سرحال بودن و شادابی افراد در طول روز کمک می‌کند. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد که 776 سال پیش قبل از میلاد مسیح، مربیان چیز کیک را در برنامه غذایی ورزشکاران قرار می‌دادند تا انرژی بیشتری برای فعالیت‌های خود داشته باشند. بسیاری از کشورها چیز کیک را به عنوان کیک عروسی در مجالس خود نیز سرو می‌کنند. همچنین شما برای ارسال کیک به سراسر تهران می‌توانید روی عنوان همین کیک در بالا کلیک کنید.

2) تیرامیسو ایتالیایی

ارسال کیک به ایران

تیرامیسو ایتالیایی نیز یکی از خوشمزه‌ترین کیک‌های دنیا است. این کیک با دستور پختی آسان، یکی از پیشنهادات فوق‌العاده برای پذیرایی می‌باشد. این کیک امروزه جزو دسرهای ثابت تمام رستوران‌ها و کافه‌ها به شمار می‌رود. افرادی که طعم قهوه قالب را در شیرینی دوست دارند، از این دسر هم استقبال زیادی خواهند کرد. طعم پایه تیرامیسو قهوه است و به صورت لایه‌ای بدون نیاز به فر درست می‌شود.

در قرن 17 میلادی آشپزی برای اولین بار در شهر سیه‌نا دسر تیرامیسو را برای دوک بزرگ درست کرد. دوک بزرگ پس از چشیدن طعم آن دستور پخت تیرامیسو را با خود به شهر فلوارنس برد و با گذشت زمان این دسر به یک دسر جهانی محبوب تبدیل شد. در دستور پخت مدرن‌تر آن از تخم مرغ، خامه و پنیر ماسکارپونه نیز استفاده می‌شود. این مواد باعث می‌شود که کیک پف‌دار و در عین حال سبک‌تر باشد.

شما می‌توانید تیرامیسو را همراه با چای یا یک فنجان اسپرسو به عنوان عصرانه نوش جان کنید و از طعم متفاوت آن لذت ببرید. تیرامیسو را می‌توان در طعم‌های موزی و شکلاتی درست کرد. همچنین برای کسانی که رژیم هستند، دستور پخت منحصر به فردی برای این دسر وجود دارد. شما برای ارسال کیک به سراسر شیراز می‌توانید روی عنوان همین کیک در بالا کلیک کنید.

3) کیک پاولوا

خوشمزه‌ترین کیک‌های دنیا

کیک پاولوا “pavlova” دسری خوش طعم و عطر است که مورد پسند همه سلیقه‌هاست. این کیک از گذشته‌های دور در کشور نیوزلند و استرالیا درست می‌شد. این دسر در عین داشتن بافتی نرم و سبک، ظاهری ترد را به خود گرفته است. سفیده تخم‌مرغ ماده اصلی برای درست کردن چنین ظاهری در پاولوا است. این دسر اولین بار در سال 1926 به افتخار هنرمند مشهوری به نام آنا پاولوا پخته شده است.

آنا پاولوا، بالرین افسانه‌ای و معروف در سال 1926 بود و در همان سال‌ها شهرتی جهانی را به دست آورده بود. در طی تورهای دور دنیای او به نیوزلند و استرالیا، سرآشپزهای ماهر با الهام از رقص باله دسری زیبا درست کردند و نام آن را پاولوا گذاشتند. البته تحقیقاتی وجود دارد که می‌گوید تا قبل از درست کردن پاولوا، دسرهای مشابه زیادی در کشورهای مختلف سرو می‌شدند.

موزه ملی در شهر نیوزلند طی اولین سالگرد تاسیس خود، بزرگ‌ترین دسر پاولوا دنیا را در سال 1999 درست کرد. با گذشت زمان این رکورد توسط دانشجویان در سال 2005 شکسته شد. دسری پاولوا پخته شده توسط دانشجویان، طولی حدود 64 متر داشت که 9 متر بیشتر از آن اندازه‌ای بود که موزه ملی آن را درست کرده بود. این رقابت در سال‌های بعد به چالشی جذاب برای مردم شهر نیوزلند تبدیل شد. همچنین شما برای ارسال کیک به سراسر اصفهان می‌توانید روی عنوان همین کیک در بالا کلیک کنید.

4) کیک ترس لچز

خوشمزه‌ترین کیک‌های دنیا

چهارمین کیک خوشمزه جهان کیک ترس لچز “tres leches” نام دارد. به این کیک اسفنجی سه شیر هم می‌گویند؛ زیرا در دستور پخت آن از ترکیب شیر گرم، شیر غلیظ شده و شیر شیرین استفاده می‌شود. کیک ترس لچز در کشورهایی مثل ترکیه، برزیل، اسپانیا و ایتالیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

اگر می‌خواهید این کیک را در خانه خود درست کنید، می‌توانید برای تزئین آن از میوه‌های فصل و خامه استفاده کنید و در کنار چای یا قهوه آن را میل کنید. این کیک کلاسیک مکزیکی دستور پخت آسانی دارد و در زمان کوتاهی درست می‌شود. همچنین برای پخت آن به مواد خاصی نیاز نخواهید داشت و هر زمانی که دوست داشتید، می‌توانید آن را بپزید. شما برای ارسال کیک به سراسر تبریز می‌توانید روی عنوان همین کیک در بالا کلیک کنید

5) کیک بلک فارست

خوشمزه‌ترین کیک‌های دنیا

آخرین کیک خوشمزه‌ای که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم، کیک بلک فارست آلمانی است. نام این کیک سنتی از منطقه‌ای در جنوب آلمان به نام “Der Schwarzwald” گرفته شده است. مردم آلمان از قرن 16 میلادی تاکنون از گیلاس‌های خاص و خوشمزه‌ای برای درست کردن کیک بلک فارست استفاده می‌کنند. آن‌ها با ورود شکلات به فکر درست کردن یک دسر و کیک به همراه گیلاس افتادند.

در نهایت در سال 1915 میلادی فردی با نامجوزف کیلربرای اولین بار دستور پخت این کیک را به جهانیان معرفی کرد. مناطق مختلف جهان این کیک را با نامگاتو جنگل سیاههم می‌شناسند. طعم فوق‌العاده‌ی این کیک مهارت عالی آلمانی‌ها را در شیرینی‌پزی به مردم جهان نشان داد. همچنین شما برای ارسال کیک به سراسر ایران می‌توانید روی عنوان همین کیک در بالا کلیک کنید

جمع‌بندی

در این مقاله پنج کیک خوشمزه در جهان را نام بردیم و در مورد تاریخچه و سن هر کدام از این کیک‌ها توضیحات مختصری را برای شما بیان کردیم. پیشنهاد می‌کنم که در اوقات فراغت خود حتما یکی از این پنج کیک را درست کنید تا طعم فوق‌العاده آن را بچشید. همچنین می‌توانید با سفارش هر کدام از این کیک‌ها از مهمان‌های خود به خوبی پذیرایی کنید. توجه کنید که تازگی و کیفیت کیک در طعم آن تاثیر زیادی می‌گذارد.

سایت شهرکادو تمام تلاش خود را می‌کند تا کیک‌ها و دسرهای خود را با بهترین کیفیت به دست مشتری برساند. همچنین قیمت مناسب و تحویل سر وقت باعث شده است که روز به روز در این زمینه اعتبار بیشتری را کسب نماید. اگر شما هم خارج از ایران زندگی می‌کنید و می‌خواهید خانواده خود را در ایران سوپرایز کنید، سایت شهرکادو این امکان را برای شما فراهم کرده است.

منبع: tasteofhome

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها