دسته گل پاییزی

از مزایای هدیه دادن گل به عزیزانان بارها صحبت شده است و همه افراد از تاثیرات مثبت آن در روابط مختلف آگاه هستند. فرقی نمی‌کند قصد داشته باشید، دسته گل پاییزی را برای کدام یک از عزیزانتان ارسال کنید، ما ایده‌های شگفت‌انگیزی برای شما داریم. علاوه‌برآن می‌توانید گل‌های پاییزی یا دسته گل‌های خشک شده را به دکوراسیون خود اضافه کنید.

نکات مهم برای ساختن دسته گل پاییزی

چه چیزهایی با سبک پاییزی مرتبط است که باید به دکوراسیون پاییزی خود اضافه کنید؟ در اینجا چند نکته کلی وجود دارد که هنگام مطالعه ایده‌های تزئینی ما برای داشتن دسته گل پاییزی باید در نظر داشته باشید.

  • رنگ‌های پاییزی شامل قرمز، نارنجی، زرد و قهوه‌ای است. هر یک از این رنگ‌ها را می‌توان با یکدیگر ترکیب کرد، سیاه، سفید یا هر دو تا ظاهری الهام گرفته از پاییز و منحصر به فرد شما ایجاد کند.
  • برگ‌های پاییزی تزئینات بسیار خوبی ایجاد می‌کنند.
  • کدو تنبل، کدو حلوایی و سایر کدوهای واقعی یا مصنوعی را می‌توان به روش‌های بی‌شماری در طرح‌های پاییزی گنجاند.

قدرت کدو تنبل

کدو تنبل برای زیبا بودن لازم نیست در فانوس‌های شبح وار حک شود. با کمی خلاقیت، می‌توانید کدو تنبل را در دکوراسیون پاییزی خود در هر کجای داخل یا خارج از خانه خود بگنجانید. در ادامه چند ایده برای طراحی دسته گل پاییزی با کدو تنبل را برای شما آورده‌ایم.

کدو تنبل را با گل تزیین کنید

می‌توانید داخل یک کدو تنبل را حکاکی کنید و از آن به عنوان یک گلدان منحصر به فرد و مناسب فصل استفاده کنید.

کدوها را رنگ کنید

کدو تنبل با رنگ سفید با هر دکوری که بخواهید مطابقت دارد. دسته‌ای از کدو تنبل را با رنگ‌های مختلف رنگ‌آمیزی کنید تا رنگین کمانی در ایوان جلویی شما یا از پله‌های جلویی شما ایجاد شود. از شابلون برای نقاشی الگوها یا حتی کلمات روی کدو تنبل استفاده کنید. اجازه دهید تخیل شما اجرا شود!

کدو تنبل‌ها را در داخل یا جلوی شومینه خود بریزید

اگر نمی‌توانید از شومینه خود استفاده کنید، می‌توانید با پر کردن آن با کدو تنبل در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و انواع مختلف از فضای اضافی استفاده کنید. اگر گاه به گاه شومینه را روشن می‌کنید، می‌توانید کدو تنبل‌ها را جلوی شومینه قرار دهید.

دسته گل پاییزی

انواع گل پاییزی که می‌توانید در دسته گل پاییزی خود از آن‌ها استفاده کنید

گل داودی

گل داوودی یک گل زیبا با رنگ‌های متناسب با فصل پاییز اس. این گل‌ها با رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، هلویی و سفید و همچنین سایه‌های متضاد صورتی انتخاب مناسبی برای شما هستند. به دلیل محبوبیت آن‌ها، می‌توانید این گل‌های پاییزی را در اندازه‌های مختلف پیدا کنید.

پانسی

پانسی‌ها که به طرز شگفت‌انگیزی در انواع دسته‌ گل پاییزی استفاده می‌شوند، شاید بهترین گل پاییزی باشد.

سلوزیا

سلوزیا بادوام و با مراقبت آسان برای دسته گا پاییز مناسب است زیرا تنوع آن از نظر رنگ برای قرار گرفتن در این ترکیب مناسب است . Celosia به رنگ‌های زرد روشن، نارنجی گرم، قرمز مایل به قرمز و بنفش تیره بورگوندی را می‌توانید در ترکیب دسته گل پاییزی خود انتخاب کنید.

کروتون

کروتون برای دسته گل پاییزی ایده‌آل است. کروتون یک گیاه آپارتمانی در مناطق سردسیر (یا یک درختچه در مناطق عاری از یخبندان) است که یک ساله رشد می‌کند. با قرار دادن آن در محیط خانه، می‌توانید از شاخ و برگ‌های پر‌زرق و برق آن در رنگ‌‌های قرمز، نارنجی، زرد و بنفش لذت ببرید.

کلم پیچ گلدار

کلم پیچ که اکثر افراد آن را با نام گلم پیچ گلدار می‌شناسند، کلم گلدار نیز نامیده می‌شود، این یکی از سرسخت‌ترین گیاهان برای پاییز است زیرا در دمای یخبندان به خوبی مقاومت می‌کند و در تمام زمستان در مناطق معتدل زمستانی خوب به نظر می‌رسد. کلم پیچ رنگ و بافت چشمگیری را ارائه می‌دهد و تقریباً با هر گل پاییزی به خوبی جفت می‌شود.

آستر

استرها می‌توانند در بسیاری از مناطق به‌عنوان یک گیاه پاییزی زیبا رشد کنند و به عنوان گیاهی یکساله، ظاهری فوق‌العاده داشته باشند. آسترها که در رنگ‌های بنفش، صورتی، سفید و آبی گل می‌دهند و همین باعث شده تا یک ترکیب رنگ فوق‌العاده برای دسته گل پاییزی شما داشته باشند.

دیانتوس

دیانتوس یک گیاه خیره کننده فصل سرد است که با  گل‌های زیبا و عطرهای شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد، طرفداران زیادی دارد. حتما دیانتوس را در جایی بکارید که بتوانید از عطر عالی آن لذت ببرید! دیانتوس را در طیف وسیعی از رنگ‌ها، از سفید و صورتی گرفته تا قرمز و بنفش پیدا خواهید کرد، بنابراین مطمئناً تنوع ایده‌آلی برای سلیقه‌های متفاوت شما ایجاد می‌کنند.

ویولا

ویولاها پسرعموهای کوچکتر بامزه و جذاب پانسی‌ها هستند. آن‌ها تعداد زیادی گل را تقریباً در هر رنگی ارائه می‌دهند. از آنجایی که شکوفه‌های ویولا در فصل پاییز می‌رویند، در برابر باران و آب و هوای دیگر مقاومت می‌کنند. ویولاها طیف رنگی وسیع‌تری نسبت به پانسی‌ها دارند و همین مسئله آن‌ها را در میان همه کاره‌ترین گل‌های پاییزی قرار می‌دهد.

دسته گل پاییزی

ارسال گل به ایران

فصل پاییز بهترین زمان برای هدیه دادن دسته گل پاییزی به عزیزانتان است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت شهرکادو از بخش دسته گل، سبد و باکس گل، رز جاودان، تاج گل و ترحیم، گل‌های ارزان، سبد گل لاکچری، گلدان و گیاهان آپارتمانی می‌توانید انواع گل و هدیه مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و آن را برای عزیزانتان در داخل ایران ارسال کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها