ارسال گل

بسیاری از ما برای دوستان و عزیزانمان گل می‌فرستیم تا یک روز خاص را جشن بگیریم، با آنها همدردی کنیم یا تعطیلات را گرامی بداریم. ارسال گل هدیه‌ای متفکرانه و احساسی است. به این ترتیب، شما باید با توجه به فصل، گل‌های مناسب را ارسال کنید. به همین دلیل است که شهر کادو با ارائه انواع دسته گل‌های زیبا به شما عزیزان کمک می‌کند تا مناسب‌ترین دسته گل‌ها را برای هدیه دادن به خانواده خود در هر زمانی پیدا کنید. در این مقاله با ما باشید تا با 3 مزیت ارسال گل برای عزیزانتان آشنا شوید.

مزایای ارسال گل برای عزیزان

ارسال گل برای عزیزانتان دارای مزایای زیر است:

گل‌ها خلق و خوی گیرندگان شما را تقویت می‌کنند

جشن گرفتن تعطیلات و رویدادهای خاص زندگی با دوستان و خانواده همیشه احساس خاصی است. با این حال، گاهی اوقات ممکن است نتوانید به صورت فیزیکی در یک مهمانی خانوادگی برای شرکت در جشن‌ها حضور داشته باشید. خوشبختانه، شما می توانید برای خانواده خود گل بفرستید تا به آنها یادآوری کنید که آنها را دوست دارید حتی اگر در کنارشان حضور نداشته باشید. شهرکادو به شما کمک می کند تا گل‌آرایی زیبایی را انتخاب کنید که بیشترین ارتباط را با روحیه و احساس شما داشته باشد. گل‌ها اثر آرام‌بخشی بر روی فرد دارند، زیرا دوپامین را که هورمون احساس خوب است، تحریک می‌کنند. بنابراین، هنگامی که دوستان و عزیزان شما از شما گل دریافت می کنند، احساس خاص بودن خواهند کرد و از هدیه شما قدردانی می‌کنند. به عنوان مثال، اگر نامزد شما از غیبت شما در یک مهمانی خانوادگی ناامید شد، یک دسته گل زیبا روحیه او را بهبود می‌بخشد و به او یادآوری می‌کند که شما به او فکر می‌کنید.

گل‎ها پیوندهای بین خانواده و دوستان را تقویت می‌کنند

شما هدیه‌ای می‌خواهید که احساساتی باشد و عشق و قدردانی شما را بیان کند. یک دسته گل زیبا به شما در انجام این کار کمک می‌کند و اینجاست که بهترین فروشگاه آنلاین ارسال گل به ایران و ارسال گل به خارج از کشور می‌تواند به شما کمک کند. صرف نظر از فصل، شهرکادو، به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین گل‌ها را برای هدیه به عزیزان خود انتخاب کنید. گل‌ها حس خاصی به هر جشنی می‌بخشند و آن را به یاد ماندنی‌تر می‌کنند. چیدمان گل به تقویت پیوندهای خاص بین دوستان و خانواده کمک می‌کند.

گل ها می‌توانند پیوندها را تقویت کنند

ارسال گل یک فرصت عالی برای تقویت ارتباطی است که با شخص دیگری دارید. گل‌ها به گیرنده اطلاع می‌دهند که شما به آنها فکر می‌کنید. از آنجایی که گل‌ها اغلب در نقاط کانونی قرار می‌گیرند، عزیزانتان هر بار که به آن‌ها نگاه می‌کنند به شما فکر خواهند کرد و این امر باعث می‌شود احساس نزدیک‌تر و ارتباط بیشتری با شما داشته باشند. برای ارسال گل از شهر کادو کمک بگیرید.

گل‌ها سلامت عاطفی را تقویت می‌کنند و استرس را کاهش می‌دهند

اگر تا به حال یک گل تحویل گرفته‌اید، حتما می‌دانید که بلافاصله غرق شادی، قدردانی و هیجان می‌شوید. یک مطالعه 10 ماهه برای بررسی اثراتی که دریافت گل می‌تواند بر سلامت عاطفی شخصی داشته باشد، انجام شد. محققان با مطالعه واکنش‌های رفتاری و عاطفی شرکت‌کنندگان به دریافت گل، ارتباط بین گل‌ها و رضایت از زندگی را بررسی کردند. نتایج نشان داد که گل ها توانایی فوق‌العاده‌ای برای تقویت احساسات مثبت و سلامت عاطفی کلی دارند. یافته های اصلی عبارت بودند از:

گل ها تاثیر فوری بر شادی دارند. همه شرکت‌کنندگان در مطالعه با دریافت گل لبخندهای «واقعی» یا «هیجان‌انگیز» نشان دادند که نشان‌دهنده لذت و قدردانی فوق‌العاده بود. این واکنش جهانی بود و در تمام گروه‌های سنی رخ می‌داد.

گل‌ها در درازمدت اثر مثبتی بر خلق و خوی دارند. به طور خاص، شرکت کنندگان در مطالعه گزارش دادند که پس از دریافت گل احساس افسردگی، اضطراب و آشفتگی کمتری داشتند و احساس لذت و رضایت بیشتری از زندگی داشتند. گل‌ها ارتباطات صمیمی ایجاد می‌کنند.

روانشناسان دانشگاه هاروارد در یک آزمایش تحقیقاتی تأثیرات عاطفی تحویل گل و زندگی در محیطی با گل‌های تازه را بررسی کردند. این مطالعه نشان داد که حتی داشتن گل‌های تازه در خانه به مدت کمتر از یک هفته، نتایج دگرگون کننده‌ای در تقویت احساس شفقت و مهربانی و کاهش احساس اضطراب و نگرانی دارد.

رنگ گل‌ها

اگر می‌خواهید دسته گلی هدیه دهید، می‌توانید دسته گل را نیز با توجه به نیاز و سلیقه آن شخص تهیه کنید. مغز ما رنگ‌هایی را که آنها را با محرک‌های احساسی مختلف مرتبط می‌کند، تفسیر می‌کند.

برخی از گل‌های هدیه معمولی گل‌های قرمز، صورتی تند، زرد روشن یا حتی نارنجی هستند. این رنگ ها ما را سرشار از شور و اشتیاق می‌کنند.

اگر برعکس، نیاز به ایجاد فضای آرامش‌بخش دارید، گل‌های آبی، گل‌های سبز تند یا بنفش برای این کار هستند.

اکنون که می‌دانید گل‌ها فواید بسیاری دارند، پس امروز روز بسیار خوبی برای ارسال گل به عزیزانتان است.

تحویل گل با شهر کادو

شما لازم نیست نگران تحویل گل خود در ایران یا خارج از کشور باشید، زیرا شهرکادو پس از انتخاب دسته گل‌های زیبا برای ارسال برای عزیزانتان، آنها را به صورت تازه و با  طراوت به مقصد تحویل می‌دهد. در شهر کادو می‌توانید انواع گلدان و گیاهان آپارتمانی، رز جاودان، گل‌های ارزان و… را نیز مشاهده نمایید.

سبد گل زلال

باکس رز جاودان – طرح قلب

گل رز جاودان آبی – منشور سه گل

سبد گل یاسمن

سبد گل تولد 1 – تهران و کرج

گلدان هدیه ارکیده سفید طرح 9

بونسای کاج نانا

درخت بونسای شمشاد ژاپنیکا

جمع‌بندی

ارسال گل برای عزیزانتان فواید عاطفی بیشتری دارد. به خصوص وقتی نمی توانید در یک جشن خاص مانند جشن تولد، سالگرد ازدواج یا… شرکت کنید، ارسال گل بهترین کار است.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها