کیک تولد

معمولاً به کیکی چندلایه، به همراه خامه و دیگر مواد، همچنین دارای تزییناتی خاص که خوراکی اصلی اکثر جشن تولدها به‌حساب می‌آید، کیک تولد می‌گویند. همه‌ی ما دوست داریم کیک تولدمان خاص‌ترین، خوش‌طعم‌ترین و بهترین کیک دنیا باشد. شاید جالب باشد بدانید که خیلی از افراد به عزیزان خود در روز تولدشان کیک هدیه می‌دهند. روز تولد یکی از خاص‌ترین روزهای سال برای هر شخصی است. اگر از عزیزانتان دور هستید با ارسال کیک تولد در روز تولدشان آن‌ها را غافلگیر کنید. شهرکادو خوش‌طعم و عطرترین کیک‌های تولد را با تزیینات گوناگون در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا امکان سفارش و خرید کیک تولد از خارج کشور را برای عزیزان خود در ایران نیز داشته باشید. برای آشنایی با بهترین کیک تولدهای موجود در تهران در این مقاله با ما همراه باشید.

انواع کیک تولد

کیک تولد دخترانه

کیک تولد دخترانه به انواعی از کیک موجود در شهرکادو گفته می‌شود که با رنگ و طرح دخترانه تزیین شده باشند. در کیک تولد دخترانه از رنگ‌های صورتی، قرمز، یاسی و… بیشتر استفاده می‌شود. همچنین برای طراحی آن‌ها از شخصیت‌های کارتونی دخترانه بهره گرفته می‌شود. کیک‌ دخترانه به دو دسته کیک بچه‌گانه دخترانه و کیک دخترانه بزرگسالان تقسیم می‌شود. از انواع کیک‌های دخترانه موجود در شهرکادو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیک ردولوت بی‌بی – تهران

کیک تولد ردولوت بی‌بی - تهران

این کیک از محصولات قنادی بی‌بی تهران است.

کیک صورتی دراپه

کیک صورتی دراپه

این کیک در تهران و کرج قابل‌ارائه است. وزن کیک تقریباً 2.5. کیلو است.

کیک رز های‌لایت

کیک تولد رز های‌لایت

این کیک در تهران و کرج قابل‌ارائه است. این نوع کیک تولد با روکش خامه‌ای تزیین شده است. وزن کیک 2 کیلو است.

کیک رز – همه شهرها

کیک رز - همه شهرها

این کیک تولد از کیک اسفنجی وانیلی تولید شده است. در شهرهای مختلف ممکن است کیک با تصویر کمی متفاوت باشد. وزن از 2.5 کیلو به بالا است.

کیک تولد صورتی – همه شهرها

کیک تولد صورتی - همه شهرها

وزن کیک 2 کیلوگرم با تلرانس (+-200 گرم) است. در شهرهای مختلف ممکن است کیک با تصویر کمی متفاوت باشد.

کیک مینی موس

کیک مینی موس

این کیک تولد از کیک اسفنجی وانیلی تولید شده است. روکش کیک از جنس فوندانت است. برای سفارش این کیک از دو روز قبل سفارش خود را ثبت نمایید. وزن کیک حدوداً 3 کیلوگرم است.

کیک تصویری

کیک تصویری

این کیک به‌صورت گرد یا مستطیل قابل سفارش است. این محصول با تصویر موردنظر شما تهیه می‌شود. وزن این کیک دخترانه حدوداً 3 کیلو است.

کیک تولد پسرانه

بی‌شک کیک‌های تولد پسرانه از لحاظ رنگ و طرح با کیک‌های دخترانه کاملاً متفاوت هستند. در کیک‌های پسرانه از طیف رنگی آبی، سرمه‌ای، طوسی و… متناسب باسلیقه پسران استفاده می‌شود. همچنین از شخصیت‌های کارتونی پسرانه و یا حیوانات متناسب با سن آن‌ها برای طراحی کیک استفاده می‌شود. از جمله کیک‌های تولد پسرانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیک فوندانت بچه رئیس

کیک فوندانت بچه رئیس

کیک تولد از کیک اسفنجی وانیلی تولید شده است و روکش کیک از جنس فوندانت است. برای سفارش این کیک از سه روز قبل سفارش خود را ثبت نمایید. وزن کیک از 3 کیلوگرم به بالا قابل سفارش است.

کیک تولد مینیون – تهران و کرج

کیک تولد مینیون - تهران و کرج

این کیک تولد از کیک اسفنجی وانیلی تولید شده است و روکش آن از جنس فوندانت است. برای سفارش این کیک از دو روز قبل سفارش خود را ثبت نمایید. وزن کیک از 2.5 کیلوگرم به بالا قابل سفارش است. این کیک برای 11 الی 13 نفر مناسب است.

کیک تولد بارسلونا – تهران و کرج

کیک تولد بارسلونا - تهران و کرج

این کیک تولد از کیک اسفنجی وانیلی تولید شده است. روکش کیک از جنس خامه بوده و با فوندانت تزیین شده است. وزن کیک حدوداً 2.5 کیلوگرم است.

کیک تولد آبی دراپه

کیک تولد آبی دراپه

این کیک در تهران و کرج قابل‌ارائه است. وزن کیک حدوداً 2.5 کیلو است.

کیک تولد مردانه

کیک تولد مردانه کیکی متناسب باشخصیت بزرگسال آقایان با طراحی‌های سفید و مشکی و یا طرح‌های لباس مردانه است. این کیک‌ها می‌توانند هدیه‌ای مناسب برای سورپرایز عزیزانمان در ایران باشند. از جمله انواع کیک تولد مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیک فوندانت پولو

کیک فوندانت پولو

این کیک دارای روکش خامه‌ای و تزئین فوندانت است. وزن این کیک حدوداً 3 کیلو است.

کیک تولد مردانه

کیک تولد مردانه

این کیک دارای روکش خامه‌ای و تزئین فوندانت است. وزن این کیک حدوداً 2.5 کیلو است.

کیک پاپیون مشکی

کیک پاپیون مشکی

این کیک تولد از کیک اسفنجی وانیلی تولید شده است. روکش آن از جنس فوندانت است. و برای سفارش آن باید از سه روز قبل، اقدام نمایید. وزن کیک از 2.5 کیلوگرم به بالا قابل سفارش است.

کیک بلک لاکچری – همه شهرها

کیک بلک لاکچری - همه شهرها

این کیک دارای روکش خامه‌ای و تزئین فوندانت است. وزن آن تقریباً 3 کیلو است.

کیک فوندانت کارآگاه – همه شهرها

کیک فوندانت کارآگاه - همه شهرها

در شهرهای مختلف ممکن است کیک با تصویر کمی متفاوت باشد. این کیک تولد از کیک اسفنجی وانیلی تولید شده است. وزن آن تقریباً 2.5 کیلو است.

کیک شکلاتی

یکی از پرطرف‌دارترین انواع کیک تولد در بین همه‌ی سلیقه‌ها، کیک شکلاتی است. در کیک‌های شکلاتی از پودر کاکائو و شکلات آب شده برای طعم‌دار کردن و تزیین استفاده می‌شود. کیک‌های خوش‌طعم و پرطرف‌دار شکلاتی موجود در شهرکادو را در ادامه به شما معرفی نموده‌ایم.

کیک شکلاتی آشفته – همه شهرها

کیک شکلاتی آشفته

وزن این کیک تقریباً 2 کیلو است.

کیک پاپیون شکلاتی

کیک پاپیون شکلاتی

این کیک با  کیک اسفنجی وانیلی تولید می‌شود. روکش آن از فوندانت است و برای سفارش آن باید از 3 روز قبل اقدام نمایید. وزن کیک 2.5 کیلو است.

کیک شکلات و وانیل

کیک شکلات و وانیل

این کیک با کیک اسفنجی وانیلی و تزیین خامه‌ای در اختیار مشتریان عزیز ما قرار می­گیرد. وزن کیک 2 کیلو است.

کیک شکلاتی توت‌فرنگی

کیک شکلاتی توت‌فرنگی

این کیک از کیک اسفنجی شکلاتی تولید می‌شود. وزن آن حدوداً 2.5 کیلو است. ممکن است در شهرهای مختلف تصویر کیک کمی متفاوت باشد.

کیک قهوه و شکلات – همه شهرها

کیک قهوه و شکلات - همه شهرها

کیک ارسالی در شهرهای مختلف کمی متفاوت با تصویر خواهد بود. وزن کیک حدوداً 200 گرم تلرانس خواهد داشت. کیک شکلاتی با روکش پودر شکلات و قهوه تزیین شده است.

کیک شکلاتی -05

کیک شکلاتی -05

این کیک از کیک اسفنجی شکلاتی تولید می‌شود. ممکن است در شهرهای مختلف تصویر کیک کمی متفاوت باشد.

کیک شکلاتی – همه شهرها

کیک شکلاتی

این کیک خامه‌ای با کیک اسفنج شکلاتی یا وانیلی تولید و با روکش شکلات تزیین می‌شود. وزن این کیک از 2 کیلوگرم به بالا قابل سفارش است.

کیک ساده

به انواع کیک بدون خامه، کیک ساده گفته می‌شود. طرز تهیه کیک ساده بسیار آسان و سریع بوده و درعین‌حال بسیار خوش‌طعم و همه‌پسند است.

چند نمونه از انواع کیک ساده موجود در شهرکادو را در ادامه به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

کیک ساده نسکافه – همه شهرها

کیک ساده نسکافه - همه شهرها

کیک نسکافه‌ای با تزئین شکلات و توت‌فرنگی قابل سفارش است. وزن کیک حدوداً 2 کیلو است.

کیک شکلاتی بی‌بی (تهران – امروز)

کیک شکلاتی بی‌بی (تهران - امروز)

کیک شکلاتی بی‌بی دارای بافتی نرم و مطلوب است. این کیک با تزیین کلاسیک و زیبای خود می‌تواند موردپسند هر نوع سلیقه‌ای باشد.

کیک نسکافه بی‌بی – تهران

کیک نسکافه بی‌بی - تهران

این کیک از محصولات قنادی بی‌بی تهران است.

کیک پسته‌ای بی‌بی – تهران

کیک پسته‌ای بی‌بی - تهران

این کیک از پرطرف‌دارترین کیک‌های قنادی بی‌بی تهران است. سفارش کیک تولد ارزان و باکیفیت را با شهرکادو تجربه کنید.

کیک هویج گردو

کیک هویج­گردو را می‌توان جزء پرطرف‌دارترین انواع کیک تولد در نظر گرفت. این کیک یکی از انواع کیک بدون خامه است که با وجود هویج، گردو و دارچین عطروطعم بی‌نظیری دارد. کیک هویج­گردو می‎تواند هدیه‌ای فوق‌العاده با عطری بی‌نظیر باشد که همیشه در ذهن عزیزان شما خواهد ماند.

کیک سالگرد ازدواج

کیک سالگرد ازدواج نیز به نوعی کیک تولد، با تزیینات متناسب با جشن سالگرد ازدواج گفته می‌شود. از جمله انواع کیک سالگرد ازدواج و عاشقانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیک فوندانت لاو – همه شهرها

کیک فوندانت لاو

این کیک از کیک اسفنجی وانیلی تهیه می‌شود. روکش و تزیین آن از فوندانت است. برای سفارش این کیک باید سه روز قبل اقدام نمایید. وزن آن حدوداً از 2.5 الی 3 کیلو است.

کیک ضربان قلب – همه شهرها

کیک ضربان قلب - همه شهرها

این کیک از اسفنج وانیلی تولید می‌شود، روی آن با خامه پوشیده شده است و قلب آن از فوندانت درست شده است. وزن کیک حدوداً 2 کیلو است. در شهرهای مختلف کیک با تصویر کمی متفاوت خواهد بود.

کیک خیس

کیک خیس یکی از انواع کیک بدون خامه است که بافتی نرم و خوش­طعم دارد. این نوع کیک در بین بسیاری از افراد محبوب است. کیک خیس همان‌طور که از نامش پیداست بافتی خیس دارد.

کاپ­‌کیک

امروزه انواع کاپ­کیک به دلیل کوچک بودن و طعم فوق‌العاده‌ای که دارد توانسته است طرف‌داران بسیاری را به خود جلب نماید. کاپ­ک‌یک‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند.

کیک یخچالی

انواع کیک یخچالی همان‌طور که از نامش پیداست با نگهداری در یخچال تولید می‌شود. چیز­کیک‌های ارائه شده در شهرکادو از بهترین انواع کیک یخچالی محسوب می‌شوند. برای خرید کیک تولد یخچالی یکی از انواع مدل‌های زیر را انتخاب و ثبت سفارش نمایید.

چیز کیک نیویورکی – تهران و کرج

چیز کیک نیویورکی - تهران و کرج

وزن این محصول خوش طعم حدوداً 1.500 کیلو است.

چیز کیک آلبالو – تهران و کرج

چیز کیک آلبالو - تهران و کرج

این چیز کیک با اسفنج شکلاتی و روکش مارمالاد آلبالو تولید می‌شود. اندازه کیک حدوداً 10 برش کافی‌شاپی است.

جنس کیک

انواع کیک تولد ما از دو الی سه ‌لایه کیک اسفنجی همراه با خامه، گردو و موز تهیه می‎شود. کیک‌های موجود در فروشگاه متناسب با انواع سلیقه‌ها آماده ارسال به عزیزان شما هستند. از انواع کیک تولد خاص و کیک تولد لاکچری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیک ناپلئونی بی‌بی – تهران

کیک ناپلئونی بی‌بی - تهران

یکی دیگر از محصولات بی‌نظیر قنادی بی‌بی تهران، کیک ناپلئونی آن است.

کیک هدیه – تهران و کرج

کیک هدیه - تهران و کرج

برای سفارش این کیک از دو روز قبل اقدام نمایید. تزیینات و روکش کیک با فوندانت انجام می‌شود.

کیک اسمارتیزی – همه شهرها

کیک اسمارتیزی - همه شهرها

برای سفارش این کیک از سه روز قبل اقدام نمایید.

کیک فوندانت فارغ‌التحصیلی

کیک فوندانت فارغ‌التحصیلی

در شهرهای مختلف کیک با تصویر فوق کمی متفاوت خواهد بود. وزن کیک بین 3 الی 3.5 کیلو است.

کیک رنگین‌کمان

کیک رنگین‌کمان

این کیک با روکش فوندانت و رنگین‌کمان فوندانتی تزیین شده است.

ارسال کیک تولد به‌عنوان هدیه

ارسال کیک هدیه به عزیزانمان یکی از شیرین‌ترین کارهایی است که می‌توانیم برای آن‌ها از راه دور یا نزدیک انجام دهیم‌.

با ارسال کیک تولد به‌عنوان هدیه به کسی که دوستش داریم، یک کادوی خوش‌مزه و هیجان‌انگیز به او داده‌ایم؛ کادویی که مزه‌اش تا مدت‌ها زیر زبان او خواهد ماند. ما با هدیه شما، روز تولد عزیزانتان را هیجان‌انگیزتر خواهیم کرد.

جمع‌بندی

تمامی کیک‌های موجود در شهرکادو به‌صورت روزانه و کاملاً تازه و متفاوت تولید می‌شوند؛ در عین حال شهرکادو تلاش می­کند تا پاسخگوی هر نوع سلیقه­ای باشد و هر زمان که شما اقدام به سفارش کیک تولد نمایید؛ همان روز سفارش شما را به مرحله پخت و طراحی برده و برای عزیزانتان ارسال خواهد­کرد. از این که ما را تا پایان مقاله معرفی انواع کیک تولد همراهی نمودید، سپاسگزاریم.

 

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها