ارسال گل

چقدر به ارسال گل برای مرد زندگی تان فکر می‌کنید؟ در نگاه اول کمی غیر متعارف به نظر میرسد، اما ممکن است شگفت زده شوید. در یک نظرسنجی توسط انجمن گلفروشان آمریکایی، بیش از 60٪ از مردان میگویند که “دوست دارند” گل دریافت کنند! مخصوصاً اگر خرید برای دوست پسر شما سخت باشد، هدیه گل بیان غیرمنتظره‌ای از احترام شما برای او است.

اغلب افرادی که به آنها هدیه می‌دهیم تمایل دارند چیزهایی را که واقعاً می‌خواهند بخرند. بنابراین، به جز مواقعی که در زمان مناسب به هدیه‌ای عالی دست پیدا می‌کنید، خرید هدیه می‌تواند به جستجوی کورکورانه برای چیزی که او «احتمالاً دوست دارد» تبدیل شود. اما اگر به تنوع بسیار زیاد گزینه های هدیه گل نگاه کنید، خواهید دید که پیدا کردن گل مورد علاقه پسرتان چقدر آسان است!

شاید او قبلاً چشمی به زیبایی نشان داده است یا به محیطی شیک علاقه دارد. اما اگر نه، نگران نباشید! تیم شهر کادو شما را با گزینه‌های زیادی برای هر نوع مردی آشنا می‌کند. پس بیایید یک دیدگاه تازه در اهدای گل به همنوعان داشته باشیم. تعجب و لذت واقعی را در چهره او تصور کنید وقتی او هدیه‌ای از گل دریافت می‌کند که نشان دهنده قدردانی شما از تمام وجود او است.

ارسال گل برای مرد زندگی

نکات مهم درباره ارسال گل برای مرد زندگی

قبل از ارسال گل برای مرد زندگی خود به مکان تحویل گل توجه کنید

قبل از ارسال گل برای مرد زندگی خود در مورد محل تحویل او فکر کنید. پروتکل‌های شرکت را برای دریافت هدایا در محل کار در نظر بگیرید.اگر او در یک محیط اداری با ترکیبی از زن و مرد کار می‌کند، میزی دارد که آنها را روی آن می‌گذارد و شکوفه‌ها مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

اما اگر او در محیطی عمدتاً مردانه کار می‌کند (به یک مغازه مکانیکی یا ساخت‌وساز فکر کنید)، ممکن است بخواهید وقتی به خانه می‌رسد او را با دسته گل‌هایی زیبا غافلگیر کنید. اگر برای مشکلات دوست پسر گل عذرخواهی می‌فرستید، به ویژه مراقب باشید. اگر آنها را به یک مکان حساس تحویل دهید، ممکن است با مشکلات بیشتری نسبت به آنچه که با آن شروع کرده‌اید، مواجه شوید.

در انتخاب گل به جنسیت مردانه طرف مقابلتان توجه کنید

در حالی که کلیشه‌های مردانه و زنانه در طول سال‌ها کاهش یافته است،ولی همچنان برخی از گل‌ها حالت «دخترانه» مشخصی دارند. در حالی که مردانی وجود دارند که عاشق رنگ صورتی هستند.

با این حال کمی وقت بگذارید و چیزی را که برای خودتان مناسب است انتخاب کنید یا با فروشنده هماهنگ کنید که چیدمان برای یک مرد است. گل‌هایی با رنگ‌های قوی و ساختاری بیشتر، انتخاب‌های عالی برای پسران است.

انتخاب گل مردانه و ارسال گل به مرد زندگی

یک گیاه زنده را در نظر بگیرید

اگر به فکر ارسال گل برای مرد زندگی خود هستید و مرد شما از نوع دوستداران طبیعت است، یک گیاه زنده و گیاهان آپارتمانی می‌تواند راهگشا باشد.  فقط چند جزئیات را در نظر بگیرید، چیزهایی که احتمالاً قبلاً در مورد او می‌دانید تا گیاه مناسب برای مرد خود را پیدا کنید.

آیا او مسافرت می‌کند یا زندگی پرمشغله‌ای در خارج از خانه دارد؟ یک ساکولنت را امتحان کنید که به حداقل توجه نیاز دارد یا یک گیاه کم نگهداری که نیازی به آبیاری مکرر ندارد، مانند گیاه مار.

آیا او اهل زندگی پاک است؟ به طور کلی، گیاهان برای محیط زیست عالی هستند، اما برخی از آنها واقعاً برجسته هستند.

آیا او قطعات بیانیه جسورانه را دوست دارد؟ فیکوس، با برگ‌های کلاسیک بزرگ و مومی شکل در طیفی از رنگ‌های غنی، تنها نشانه‌ای مناسب برای سبک شخصی او است!

یک گیاه هدیه‌ای ماندگار است، چیزی که او می ‌واند هر روز بدون انجام کار اضافی از آن لذت ببرد. این فقط یک لیست کوتاه از ایده ها برای پیدا کردن یک گل مناسب برای مرد شما است. انتخاب های بسیار زیادی وجود دارد، مدت زیادی طول نمی‌کشد تا گیاهی را پیدا کنید که مختص مرد شما باشند.

برخی از افزونه‌های مردانه را در نظر بگیرید

اگر به فگر ارسال گل برای مرد زندگی تان هستید، به خصوص اگر این گل‌ها به دوست پسر یا شوهرتان به عنوان هدیه جشن ارسال شوند (مثلاً برای تولد، ترفیع یا سالگرد)، می‌توانید خودتان دسته گل را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر گیرنده آبجوی دست ساز را دوست دارد، می‌توانید یک یا دو بطری را در میان جوانه‌ها قرار دهید. اگر او یک طرفدار جدی ورزش است، چند بلیط را در یک کارت در کنار گل قرار دهید. حتی فقط یک کارت تبریک خنده دار که در چیدمان پنهان شده است، می‌تواند تفاوت بزرگی در خوشحالی شخص خاص در زندگی شما ایجاد کند.

ارسال گل برای مرد زندگی با شهرکادو

اگر در ایران زندگی نمی‌کنید و از عزیزان خود دور هستید، دیگر نگران سوپرایز کردن آن‌ها نباشید. تیم شهرکادو در کنار شماست تا به راحتی بتوانید هر گل و هر هدیه‌ای که دوست دارید را به ایران ارسال کنید. بنابراین ارسال گل به مرد زندگی خود را به ما بسپارید. سوپرایز عزیزان شما حرفه ماست.

جمع‌بندی

در این مقاله نکاتی را به بانوانی که قصد ارسال گل برای مرد زندگی خود را دارند، آموزش دادیم تا بتوانند مرد زندگیشان را به بهترین نحو خوشحال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات آموزشی و کاربردی ما مانند سنت‌های گل رز هدیه دادن در سراسر جهان را نیز مطالعه نمایید. از این که تا انتها با ما بودید، سپاسگزاریم.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها