هدیه برای اولین قرار ملاقات

همه ما می‌دانیم که اولین قرار ملاقات‌ها می‌تواند استرس‌زا باشد. همه چیز بسیار جدید است و قطعاً به علت هیجانی که هر دوطرف دارند، فوق‌العاده نیز هست. بنابراین، اگر در حال آماده شدن برای بیرون رفتن در اولین قرار ملاقات هستید و به دنبال راهی برای شکستن یخ هستید، این لیست از هدایای قرار اول را بررسی کنید! یک هدیه برای اولین قرار ملاقات یه پارتنر شما ثابت می‌کند که به آن اهمیت می‌دهید و همین موضوع او را مجاب می‌دهد تا در قرار ملاقات‌های بعدی همراه شما باشد.

هدیه برای اولین قرار ملاقات؛ جواهرات همیشه گزینه مناسبی هستند

خانم‌ها همیشه از هدیه گرفتن جواهرات خوشحال می‌شوند، اما عامل مهمی که هنگام هدیه دادن جواهرات باید در نظر داشت این است که هدیه بسیار گران قیمتی تهیه نکنید. برخلاف تصور عموم افراد که فکر می‌کنند با خرید هدایای گران قیمت، ارزش طرف مقابلشان را بالاتر می‌برند، بسیاری از خانم‌ها ترجیه می‌دهند به هدیه برای اولین قرار ملاقات، هدیه‌ای با ارزش بسیار بالا دریافت نکنند. یک دستبند یا گوشواره ساده برای اولین قرار ملاقات مناسب است.

قرار ملاقات عاشقانه

بلیط سینما یا تئاتر

هیچ چیز به اندازه تماشا کردن فیلم سینمایی یا تئاتر نمی‌تواند روحیات طرف مقابلتان را به شما نشان دهد. این هدیه نه تنها فرصتی عالی برای نزدیک‌شدن به یکدیگر در اولین قرار ملاقات ایجاد می‌کند، بلکه تأثیر بسیار خوبی نیز در طولانی مدت بر جای می‌گذارد. پس عجله کنید و بلیط بخرید و تماشای نمایش جدید تیم تئاتر مورد علاقه خود خود بروید. این نه تنها زمان گرانبهایی را برای پیوند فراهم می‌کند، بلکه یک داستان عالی در آینده خواهد بود.

برای مطالعه مقاله «آیا باید عطر را هدیه بدهیم؟» کلیک کنید.

کتاب‌ها هیچگاه تکراری نمی‌شوند

اگر قصد داری با دختری که عاشق کتاب خواندن است قرار بگذارید، بدون شک بهترین هدیه برای اولین قرار ملاقات شما باید یک کتاب باشد. این نکته را فراموش نکنید که برای عاشقان کتاب، خواندن هزارباره یک کتاب نیز همچنان مانند دفعه اول هیجان‌انگیز خواهد بود. پس نیازی نیست که لیست کتاب‌هایی که خوانده‌است را از او بپرسید. برای منحصر به فرد کردن هدیه‌تان می‌تواند در بین صفحات کتاب برگه‌هایی حاوی دست نوشته‌های خود که احساساتتان نسبت به آن دختر را روی آن نوشته‌ای، بگذارید.

هدیه برای اولین قرار ملاقات؛ هدیه‌تان را بسازید

هیچ چیز به اندازه یک کارت دست ساز که احساسات شما روی آن نوشته شده است، قلب یک زن را لمس نمی‌کند. اگر قصد دارید با دوست دوران کودکی یا همکلاسی‌دانشگاهتان که عکس مشترکی با هم دارید قرار بگذارید می‌توانید آلبومی کوچک از عکس‌ها و خاطراتتان آماده کنید و به پارتنرتان هدیه بدهید. این مدل هدیه برای اولین قرار ملاقات نشان می‌دهد که شما آماده هستید برای او زمان بگذارید و تعهد بالایی به او دارید.

به جزئیات توجه کنید؛ این چیزهای کوچک هستند که اهمیت دارند

شروع یک رابطه درست زمانی است که شریک زندگی شما می‌بیند که چقدر به او گوش می‌دهید و چقدر برایتان اهمیت دارد. آیا او به طراحی و نقاشی زغال سنگ علاقه دارد؟ مجموعه نقاشی موردعلاقه او را بخرید. آیا سرگرمی او مسافرت است؟ یک ست سفر همه منظوره به او هدیه دهید. مناسب‌ترین هدیه برای اولین قرار ملاقات چیزی است که در زمانی که حضور ندارید هم طرف مقابل را به یاد شما و توجهتان بیاندازد.

به او گوش کنید

آیا او چیزی در مورد خرید یک ماشین جدید به شما می‌گوید؟ یک سرسوئیچی برای کلید ماشینش به او هدیه دهید. اگر در آینده نزدیک به دوچرخه سواری می‌رود، یک بطری آب به او هدیه دهید. هنگام انتخاب هدیه ببینید که انتخاب شما با علاقه او مطابقت دارد یا خیر. نکته مهم این است که برچسب قیمت احساسات شما را مشخص نمی‌کند. فقط یک چیز کوچک برای نشان دادن اینکه وقتی او آرزوها یا رویاهایش را بیان می‌کند به او گوش می‌دهید، کافی است.

لباس همیشه برای خانم‌ها ایده‌آل است

اگر قصد دارید با خانمی قرار بگذارید که به خاطر و استایل خود اهمیت زیادی می‌دهد می‌توانید به عنوان هدیه برای اولین قرار ملاقات به او لباس هدیه بدهید. در انتخاب لباس، کیف و یا کفش توجه کنید که ساده‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. زیرا جذاب‌ترین لباس‌های طرحدار از نظر آقایان، معمولا برای خانم‌ها جذاب نیستند.

هدیه برای اولین قرار ملاقات؛ شیرینی و شکلات

می‌توان به جرات گفت که همه خانم‌ها عاشق شکلات و شیرینی هستند. پس هدیه دادن شکلات‌های خاص که به طرف مقابلتان نشان دهد که در هنگام انتخاب هدیه برای او وقت صرف کرده‌اید می‌تواند بسیار مناسب باشد. سلیقه افراد را نیز مدنظر قرار دهید تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. اما اگر از سلیقه طرف مقابلتان اطلاع دقیقی ندارید، توصیه شهرکادو به شما این است که تنوع در طعم‌های انتخابی را بالا ببرید.

چند شاخه گل رز

گل‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای روی افراد دارند. چند شاخه گل رز قرمز یا سفید با روبانی رنگی به دور آن‌ها، قطعا طرف مقابلتان را هیجان‌زده خواهد کرد. لازم به ذکر نیست اما خوب است به خاطر بیاورید که گل رز قرمز نمادی جهانی برای ابراز علاقه شما به عشقتان است. در انتخاب انواع سبد گل و یا دسته گل می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه‌تان گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

برای مطالعه مقاله «نکات مراقبت از گل تازه؛ چگونه دسته گل تازه خود را مدت بیشتری با طراوت نگه داریم؟» کلیک کنید.

سخن پایانی

ایده‌های هدیه برای اولین قرار ملاقات پایان ندارند. آنچه که می‌تواند به صورت قطعی تعیین کند که پارتنر شما از هدیه گرفتن چه چیزی خوشحال می‌شود به شخصیت فرد و شناخت شما از او باز می‌گردد. شهرکادو از معتبرترین سایت‌هایی است که می‌توانید از طریق آن برای عزیزانتان در خارج از کشور گل و برای عزیزانتان در داخل ایران گل و هدیه ارسال کنید. در شهرکادو انواع دسته گل، سبد گل، گل و گیاهان آپارتمانی و همچنین انواع هدیه‌ها شامل صنایع دستی، عروسک و شکلات، عطر زنانه، عطر مردانه، کیف و کراوات، زیورآلات – طلا، لوازم برقی و خانگی، دعوت به رستوران، دعوت به ماساژ، آجیل و خوراکی، هدایایی ترکیبی، بسته های هدیه و هدایای خاص و سفارشی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای عزیزانتان انتخاب کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها