هدیه تولد مردانه

خرید هدیه تولد مردانه همیشه یکی از چالش‌های مهم برای اکثر خانم‌ها بوده است. انتخاب هدیه برای آقایان بسیار مشکل بوده و دامنه انتخابی کمی پیش روی بانوان قرار دارد. گاهی اصلا نمی‌دانید که چه هدیه‌ای برای تولد مردان مناسب است و چه چیزی آن‌ها را خوشحال می‌کند. در ادامه، شما را در خرید هدیه تولد مردانه یاری خواهیم کرد و لیست بهترین هدیه‌های مردانه را به شما معرفی می‌کنیم.

 خرید هدیه تولد برای آقایان

شما شناخت نسبتا خوبی از همسر، پدر یا برادرتان دارید و پس می‌توانید بهترین هدیه را برای او انتخاب کرده و از شوق و خوشحالیش لذت ببرید. در هنگام خرید هدیه تولد برای آقایان سعی کنید که به دنبال وسایلی بروید که نیاز آن‌ها را برآورده کند. در ادامه به بهترین هدیه تولد مردانه که می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند اشاره کرده‌ایم:

کتاب

طبق آمار سر انگشتی، کتاب می‌تواند یک هدیه تولد مردانه مناسب باشد. این هدیه مردانی را که به مطالعه کتاب علاقه‌مند هستند، بسیار خوشحال خواهد کرد. اما دقت کنید که بهترین کتاب برای مردان، کتابی است که علایق او سازگار باشد.

دیوان نفیس حافظ

شاهنامه فردوسی نفیس-شهر تهران

دیوان نفیس حافظ-شهر تهران

دستبند چرم و طلا

یکی از ایده‌های فوق‌العاده برای هدیه تولد مردانه، خرید انودع دستبند چرم و طلای مردانه بوده که این روز‌ها بسیار ترند شده است. طرح‌های مختلفی از دستبندهای چرم مردانه در بازار موجود است. با سفارش دستبند چرم زیبا از شهرکادو، هدیه‌ای عاشقانه، خاص و جذاب به مردتان هدیه دهید و او را سوپرایز نمایید.

دستبند مردانه طلا – دو ردیف چرم

دستبند مردانه طلا – طرح کارتیه

دستبند مردانه طلا – طرح شیاردار

دستبند مردانه طلا – طرح سطح صاف

خرید هدیه برای آقایان

مناسبت‌های مختلفی مانند شب یلدا، تولد، عید نوروز، سالگرد ازدواج و روز مرد بهانه‌ی خوبی برای خرید هدیه برای آقایان است. به بهانه‌ی این روزها می‌توانید چیزی که عزیزانتان را خوشحال می‌کند را به آن‌ها هدیه بدهید. خرید بهترین هدیه تولد مردانه آن‌قدر که شما تصور می‌کنید دشوار و پیچیده نیست. ما پیشنهادهای مختلفی را به شما ارائه می‌دهیم.

اکسسوری‌های مورد علاقه آقایان

اکسسوری‌های مخصوص آقایان مانند سنجاق کروات، دکمه سردست و گل سینه‌های شیک، کیف، کروات، کمربند، کیف پول و… می‌توانند گزینه مناسبی برای هدیه تولد مردانه محسوب شوند. اکثر مردان جتلمن به این اکسسوری‌ها علاقه‌مند هستند.

کیف دوشی چرم طبیعی دیپلمات 01

کیف پول چرم طبیعی – 5

ست کراوات-01

ست جعبه کراوات-01

کیف پول چرم طبیعی دیپلمات 4

هدیه‌های فانتزی متناسب با سلیقه آقایان

هدیه‌های فانتزی مردانه گزینه مناسبی برای هدیه تولد مردان جوان و باسلیقه است. هدایای فانتزی را می‌توان جز هدایای عاشقانه و رمانتیک دانست.

جاسوییچی مردانه طلا – طرح هیچ 1

جاسوییچی مردانه طلا – طرح هیچ 2

ست رومیزی مدیریتی خاتم با جعبه چوب و چرم

شکلات اسم دلخواه

هدیه‌های ورزشی

یکی از بهترین هدیه‌های مردانه را می‌توان لوازم ورزشی دانست. ایتدا باید ورزش مورد علاقه آقایان را کشف کنید و سپس لوازم مرتبط با آن را به او هدیه دهید. خرید انواع کفش ورزشی، ست‌های لباس ورزشی و هدایای، راکت بدمینتون، توپ والیبال و… می‌توانند هدیه‌ی مناسبی برای آقایان محسوب شوند؛ البته به شرطی که همسر شما به این وسایل علاقه‌مند باشد.

خرید هدیه مردانه

برای خرید هدیه مردانه گزینه‌های بسیاری پیش روی شما قرار دارد. در انتخاب هدیه تولد مردانه نیز شما انتخاب‌های متعددی خواهید داشت. شهرکادو انواع متنوع هدیه مردانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

عطر و ادکلان مردانه

یکی از بهترین انواع هدیه برای آقایان عطر و ادکلان‌های خوشبو و مردانه است که مورد استقبال اکثر مردان قرار می‌گیرد. شما با انتخاب رایحه‌ای خوشبو و متناسب با سلیقه همسرتان می‌توانید او را در روز تولدش سوپرایز نمایید.

LANVIN/ L’Homme Sport (اصل)

انواع گل

دادن گل به عنوان هدیه در روز تولد مردان، می‌تواند احساس عشق و محبت شما را به او منتقل نماید. گل یکی از بهترین انواع هدیه تولد مرداه محسوب می‌شود که می‌توانید با آن مردان زندگیتان را سوپرایز کنید.

دسته گل قلب آبی – تهران و کرج

بهترین هدیه برای مرد

بهترین هدیه برای مرد بر اساس سلیقه و نیاز او مشخص خواهد شد. اما اگر نمی‌دانید که هدیه تولد مردانه مناسب چیست و باید از کجا تهیه شود، با شهر کادو همراه باشید.

ساعت

یکی از انواع بهترین هدیه برای مرد را می‌توان ساعت دانست. اکثر مردان ایرانی به انواع ساعت‌های بند فلزی یا چرمی و هوشمند علاقه‌مند هستند و از گرفتن آن به عنوان هدیه بسیار خوشحال خواهند شد. سعی کنید، ساعتی باکیفیت، زیبا و متناسب با علاقه و سلیقه همسرتان خریداری کنید تا همیشه با مشاهده آن، عشق شما در ذهنش ماندگار شود.

باکس سوپر لاکچری مردانه

کیک و شکلات

انواع کیک‌های مردانه و یا شکلات‌هایی که با اسم شخص مورد نظر طراحی شده باشند، به عنوان بهترین هدیه برای مرد شناخته می‌شوند.

کیک تولد مردانه

کیک فوندانت کاراگاه-همه شهرها

بهترین هدیه برای پدر

پدرها، اولین مردان زندگی ما و فرشته‌های زمینی هستند که در اکثر مناسبت‌ها هیچ توقعی به جز موفقیت فرزندان خود ندارند. اما ما می‌توانیم فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و با دادن هدیه‌های منایب به آن‌ها قدردان زحمات و محبتشان باشیم. پدرها با دیدن هر هدیه کوچکی از طرف فرزندانشان ذوق‌زده خواهند شد. بهترین هدیه برای پدر را از بین هدایای موجود در شهرکادو انتخاب کنید و رساندن آن به دست پدران مهربان را بر عهده ما بگذارید.

ماساژ

یکی از بهترین انواع هدیه تولد مردانه را می‌توان یک تایم ماساژ فوق‌العاده دانست که خستگی را از تن آن‌ها خارج می‌کند و روز تولدشان را به‌یادماندنی و خاص خواهد کرد.

ماساژ پرفرمنس

دعوت به رستوران

اگر تاکنون هر بار برای سرو غذایی خوش طعم به رستوران رفته‌اید مردان هزینه آن را حساب کرده باشند. این بار شما آن‌ها را به یک رستوران لاکچری دعوت کنید تا از یک شام خوشمزه لذت ببرند.

رستوران رازقی رشت

طباخی بره سفید تهران

هدیه خاص برای آقایان

انواع کادوهای لوکس و خاص می‌توانند به عنوان هدیه خاص برای آقایان، آن‌ها را به هیجان و ذوق وادار کنند. برای خرید بهترین و جذاب‌ترین هدیه تولد مردانه باید نسبت به علایق و سلیقه مرد مورد علاقه‌تان آشنایی داشته باشید. باید بدانید که انتخاب یک هدیه خاص برای آقایان برای هر شخص متفاوت است. شما با شناختی که از طرف مقابلتان دارید، می‌توانید خاص‌ترین هدیه را برای او انتخاب کنید.

ست‌های هدیه

اگر می‌خواهید با هزینه‌ای مناسب یک کادوی لاکچری بخرید، به سراغ ست‌های هدیه بروید. ست‌های هدیه از جمله هدایای پرطرفدار و سوپرایز کننده در بین آقایان محسوب می‌شوند.

ست مردانه جذاب

باکس پیپ شهرکادو

ست مردانه چرم

هدایای ترکیبی

آقایان نیز به هدایای ترکیبی علاقه‌مند هستند. هدیه تولد مردانه هدیه‌ای است که مرد شما را در روز تولدش به وجد آورد و آن روز را برای او خاطره‌انگیزتر نماید.

هدیه ماهین

قیمت هدیه مردانه

گاهی شرایط اقتصادی ایجاد می‌کند که به دنبال هدیه تولد مردانه ارزان قیمت‌تر بگردیم و گاهی نیز قیمت هدیه مردانه برای ما اهمیتی ندارد و به دنبال لاکچری‌ترین هدایا خواهیم رفت. شما با توجه به بودجه خود و سلیقه مرد مورد علاقه‌یتان باید به دنبال مناسب‌ترین و بهترین هدیه بروید. شهرکادو شما را در خرید هدیه تولد مردانه لاکچری و مناسب همراهی خواهد کرد.

ارسال گل و هدیه به ایران با شهر کادو

اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و از عزیزان خود در ایران دور هستید، اصلا نگران نباشید. فروشگاه شهر کادو بعد از ثبت سفارش از جانب شما، ارسال گل و هدیه به ایران را بر عهده خواهد گرفت تا شما مناسبت‌های خاص را در ذهن عزیزانتان ماندگارتر کنید.

جمع‌بندی

جهت خرید بهترین هدیه تولد مردانه، حتما باید به علایق و سلایق شخص مدنظر توجه نمایید. مهم‌ترین موضوعی که برای آقایان در هدیه گرفتن اهمیت دارد، درک شما از نیازهای آن‌ها است. پس تا حد امکان بر اساس نیاز آقایان برایشان هدیه بخرید. از این که ما را تا انتها همراهی نمودید، سپاسگزاریم.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها