گل‌‌های پرطرفدار

بسیاری از افراد روی گل به عنوان یک هدیه جذاب حساب می‌کنند و همیشه تلاش می‌کنند تا به گل دادن به افراد مورد علاقه خود، آن‌ها را خوشحال کنند. تا به امروز مقالات متعددی را در حیطه گل و گیاه در وبلاگ شهرکادو برای شما قرار داده‌ایم و کمبود مطلب بررسی گل‌‌های پرطرفدار دنیا در وبلاگ ما حس می‌شد. در نتیجه تصمیم گرفتیم که مقاله امروز را به این موضوع اختصاص دهیم.

هدف ما در این مطلب بررسی گل‌‌های پرطرفدار جهان است و قصد داریم که پنج مورد از آن‌‎ها را به صورت مفصل برای شما شرح دهیم. در نتیجه اگر شما هم به گل و گیاه علاقه دارید و همچنین دوست دارید که اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، ما را تا انتهای این مقاله جذاب و جالب همراهی نمایید. همچنین برای مشاهده تمامی محصولات فروشگاه شهرکادو روی اینجا کلیک کنید تا وارد بخش مربوطه شوید.

5 گل پرطرفدار در جهان

تعداد گل‌های موجود در جهان بسیار بالاست و قطعا هر یک از این گل‌ها طرفداران خاص خود را نیز دارند و به دلایل مختلفی محبوب هستند. با این وجود ما قرار است که به سراغ پنج گلی برویم که بیشترین میزان طرفدار و محبوبیت را در میان مردم سراسر جهان دارند. دانستن این موضوع به شما برای انتخاب بهتر یک دسته‌ گل و یا گل‌آرایی آن کمک خواهد کرد. در نتیجه حتما باید به آن توجه داشته باشید.

بهتر است که بدون هیچ حرف اضافی به سراغ اصل مطلب برویم. تعدادی از گل‌‌های پرطرفدار در دنیا عبارتند از:

1) گل رز

ارسال گل به تهران

بدون هیچ شک و تردیدی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گل‌ها در سراسر جهان گل رز است. موضوع مهمی که باید بدانید این است که هیچ گلی به این اندازه در سراسر جهان معروف و محبوب نیست. گل رز به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده است تا بتوانیم آن را به عنوان یکی از پرطرفدارترین گل‌های دنیا نام‌گذاری کنیم.

یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت گل رز، ارتباط آن با عشق است. در واقع از نظر فرآیندی در بسیاری از کشورهای دنیا گل رز و هدیه دادن آن نشان‌دهنده عشق زیاد و پرشور است. نکته مهم این است که با وجود آن که آمار فروش گل رز در ولنتاین به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند، اما روز ولنتاین تنها مناسبتی نیست که گل رز برای هدیه دادن در آن روز مناسب باشد. در واقع هر زمان که می‌خواهید به کسی بگویید که دوستش دارید و عشق خود را ابراز کنید، می‌توانید به او گل رز (در رنگ‌های مختلف) هدیه دهید.

تنوع گل رز

گل رز علاوه بر آن که بیانگر عشق است (به دلیل تنوع بالایی که دارد) مفاهیم دیگری نیز دارد. در حال حاضر ده‌ها گل رز مختلف در دنیا وجود دارد. این گل‌ها در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی قابل خریداری هستند. نکته جالب این است که هر رنگ از گل رز معنای خاص خود را دارد. در همین راستا اگر بخواهیم شما را با معنا هر یک از انواع رزها آشنا کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1) سفید

 گل رز به رنگ سفید نشان‌دهنده معصومیت و پاکی و زیبایی است.

2) صورتی 

یکی از انواع گل رز، گل رز صورتی است که نشان‌دهنده عشق و شادی است.

3) زرد 

هدیه دادن گل رز زرد نشان‌دهنده عشق بین دوستان است.

4) نارنجی

این گل رز برای نشان دادن فروتنی و قدردانی از افراد مختلف است.

5) قرمز

گل رز قرمز نشان دهنده عشق پرشور بین دو طرف است.

علاوه بر تنوع بالا و معنا عمیقی که پشت هر گل رز وجود دارد، چند دلیل دیگر نیز برای محبوبیت و شهرت گل رز وجود دارد. بسیاری از مردم عطر گل رز را دوست دارند. این مسئله باعث شده است که به واسطه عطر فوق‌العاده‌ی این گل، بسیاری از افراد آن را خریداری کرده و گل رز را به دیگران هدیه بدهند.

در نهایت نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که گل رز یک گل خوراکی است. با این حال خوردن گل رزی که از گل فروشی خریداری می‌کنید، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و گل رز خوراکی دارای شرایط خاصی می‌باشد. همچنین اگر دوست دارید که برای عزیزان خود در اروپا با بهترین قیمت ممکن گل ارسال کنید، روی نام همین گل در بالا کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه در فروشگاه شهرکادو شوید.

2) گل ژربرا

یکی دیگر از محبوب ترین گل‌های دنیا، گل ژربرا است. اگر چه از نظر محبوبیت این گل قابل مقایسه با گل رز نیست، اما بسیاری از افراد برای هدیه دادن یک گل، اقدام به خرید گل ژربرا می‌کنند. بسیاری از افراد این گل را با نام بابونه آفریقایی نیز می‌شناسند، زیرا این گل بومی آفریقای جنوبی است. با این حال در سایر نقاط آفریقا نیز شاهد کاشت و برداشت این گل هستیم.

یکی از انواع گل ژربرا، گل مروارید ژربرا است که می‌توان آن را در قاره آسیا نیز یافت. گل مروارید ژربرا به افتخار گیاه‌شناس قرن هجدهم، تراگوت گربر، نام‌گذاری شده است. گل‌های مروارید ژربرا یکی از محبوب‌ترین انواع گل‌ها هستند. این دسته از گل‌ها درشت بوده و در عین حال شکل درخشانی دارند. از نظر ظاهری این گل‌ها دارای چند گلبرگ بوده و همین مسئله باعث شده است تا از نظر ظاهری این گل محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم داشته باشد.

اگر از نظر ظاهری گل آفتابگردان را دوست دارید اما علاقه‌مند هستید تا به سراغ گلی کوچکتر بروید، پیشنهاد ما این است که به سراغ گل مروارید ژربرا رفته و این گل را انتخاب کنید. همچنین باید بدانید که گل‌های ژربرا امروزه در بیش از پانزده رنگ مختلف ارائه می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید این گل را در رنگ مورد علاقه خود پیدا کرده و دسته گلی با رنگ‌های خاص ایجاد کنید. همچنین شما برای ارسال گل به سراسر آمریکا می‌توانید روی نام این گل در بالا کلیک کنید و وارد صفحه مربوطه در فروشگاه شهرکادو شوید و به راحتی خرید خود را انجام دهید و یا گل‌‌های پرطرفدار سایت ما را مشاهده کنید.

3) گل لاله 

ارسال گل به شیراز

یکی دیگر از محبوب‌ترین گل‌ها، گل لاله است. نکته جالبی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هیچ گلی مثل گل لاله نشان‌دهنده آغاز فصل بهار نیست. این گل‌ها جز اولین گل‌هایی هستند که با گرم شدن هوا ظاهر می‌شوند. اصالت گل‌های لاله به کوه‌های تین‌شان باز می‌گردد و سپس این گل توسط امپراتوری عثمانی در قرن پانزدهم در بخش‌های دیگر نیز کاشته شد.

در قرن هفدهم گل لاله توانست به اروپا راه پیدا کند و پس از آن لاله جایگاه ویژه‌ای در کشورهای اروپایی و به خصوص هلند پیدا کرد. نکته جالبی که باید بدانید این است که در هر بهار شاهد برگزاری جشنواره سالانه لاله‌ها در هلند هستیم.

گل لاله علاوه بر آن که با فصل بهار ارتباط دارد، به دلیل شکل ظریف و رنگ‌های مختلفی که دارد، جز گل‌های بسیار محبوب بین مردم است. شاید تقاضا برای گل لاله مانند رز نباشد، اما این گل‌ همچنان انتخابی محبوب برای گل‌آرایی در تمام طول سال است. اگر هزینه گل برای شما اهمیت زیادی ندارد و تنها زیبایی و ظاهر آن برای شما مهم است، بهتر است که روی نام این گل در بالا کلیک کنید و گل‌های لاکچری مجموعه شهرکادو را مشاهده کنید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

4) گل سوسن

ارسال گل به سراسر جهان

گل سوسن یکی دیگر از گل‌های محبوب در سراسر دنیا است. جالب است بدانید که امروزه تعداد بسیار زیادی از گونه‌های مختلف گل سوسن در سراسر جهان رشد می‌کنند. سوسن‌های اصلی نوعی از گل‌ها هستند که دارای شش گلبرگ هستند. بخش‌های گلبرگ پس از آن که به هم می‌رسند شکل ترومپتی را تشکیل می‌دهند. 

نکته مهمی که باید بدانید این است که همه سوسن‌های اصل بومی نیم کره شمالی هستند. امروزه شما می‌توانید انواع گل سوسن را در رنگ‌های مختلفی خریداری کنید. همچنین در کنار تنوع رنگی و زیبایی فوق‌العاده‌ای که این دسته از گل‌ها دارند، باید به این نکته نیز اشاره داشت که گل‌های سوسن یکی از ماندگارترین انواع گل‌ها هستند.

اگر هدف شما ارسال یک گل به یاد ماندنی در سراسر ایران به عزیزان خودتان است، پیشنهاد ما گلدان و گیاهان آپارتمانی هستند. برای مشاهده این بخش در فروشگاه ما روی نام این گل در بالا کلیک کنید.

5) گل آفتابگردان

ارسال گل به ایران

غیر‌ممکن است که لیستی از محبوب‌ترین گل‌های جهان تهیه کنید و نامی از گل آفتابگردان در آن نباشد. هیچ گلی شادتر و درخشان‌تر از این گیاه‌های بزرگ نیست. گل‌های آفتابگردان بسیار بلند بوده و به رنگ‌های زرد و سیاه معروف هستند. 

آفتابگردان یکی از انواع گل‌های بومی قاره آمریکا است. این دسته از گل‌ها از 3000 سال قبل از میلاد کشت می‌شدند. نکته جالبی که باید بدانید این است که گل آفتابگردان بسیار قدیمی از ذرت کشت شده است. تاریخچه طولانی این گل باعث شده تا گل آفتابگردان در سراسر جهان شناخته شده و محبوب باشد.

همچنین باید به این موضوع توجه داشته باشید که گل‌های آفتابگردان گل‌های بسیار محبوبی در فصل پاییز هستند. گل آفتابگردان نیز از جمله گل‌های خوراکی محبوب است. شما می‌توانید تخمه آفتابگردان را به عنوان میان‌وعده‌های فوق‌العاده‌ای میل کرده و همچنین از روغن آفتابگردان استفاده کنید. در نهایت اگر دوست دارید که برای عزیزان خود در ایران گل رز جاودان ارسال کنید، روی عنوان این گل در بالا کلیک کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب شما را با گل‌‌های پرطرفدار دنیا آشنا کرده و تلاش کردیم تا در مورد این گل‌ها اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. حال شما می‌توانید با آسودگی خاطر گل مورد علاقه خود را خریداری کنید. در حقیقت این شما هستید که طبق سلیقه خود یک گل را خریداری می‌کنید و تمامی این موارد تنها برای کمک به ذهن شما برای انتخاب بهتر یک گل ارائه می‌شوند. در نهایت با مراجعه به سایت شهرکادو به راحتی گل‌‌های پرطرفدار دنیا را سفارش دهید و به سراسر ایران و یا جهان ارسال کنید.

نظر شما در مورد گل‌‌های پرطرفدار چیست؟ از نظر شما چه گلی زیباتر از بقیه است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ شهرکادو در میان بگذارید.

منبع: ediblearrangements

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها