گل رز

عشق. این چیزی است که دنیا را به چرخش در می‌آورد و اگر روزی برای نشان دادن عشق خود یک حرکت بزرگ وجود داشته باشد، آن روز ولنتاین است! اگر می‌خواهید تأثیر ماندگاری داشته باشید، از گل‌ها و قلب‌های آب نبات فروشگاه مواد غذایی صرفنظر کنید و یک دسته گل از 100 گل رز ساقه بلند را انتخاب کنید. وقتی یکی از عزیزان شما این گل‌های خیره کننده را ببیند، متوجه می‌شود که چقدر آنها را دوست دارید، به خصوص زمانی که در حال خرید گل‌های روز ولنتاین هستید.

چرا گل رز ساقه بلند؟

این سوال خوبی است. ابتدا، اجازه دهید به طور کلی به گل رز نگاه کنیم. گل‌های رز، گل‌های محبوب روز ولنتاین هستند و 83 درصد از مشتریانی که برای تعطیلات کوپید گل می‌خرند، گل رز را انتخاب می‌کنند.

در حالی که بدون شک گل رز محبوب است، گاهی اوقات شما می‌خواهید یک قدم کوچک از آنچه انتظار می‌رود فاصله بگیرید و در عین حال نماد رمانتیک کلاسیک را حفظ کنید. اگر اینطور است، گل رز ساقه بلند ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید!

گل‌های رز قرمز ساقه بلند مدت‌هاست که به عنوان نشانه‌ای از عشق پرشور دیده می‌شوند. ما در مورد نوع عاشقانه‌ای صحبت می‌کنیم که باعث می‌شود قلب شما به تپش بیفتد، زندگی شما را به سمت بهتر شدن تغییر دهد و شما را متحیر کند که چگونه بدون نیمه دیگر خود زندگی کرده‌اید. بنابراین مهم نیست که این اولین روز ولنتاین با معشوق شما باشد یا چندین دهه با شریک زندگی‌تان بوده‌اید، این گل‌ها یکی از بهترین راه‌ها هستند تا به معشوقتان بفهمانید که دیوانه‌وار عاشق او هستید.

گل رز

ساقه‌های بلند گل‌های رز همچنین می‌توانند نشان دهند که شما برای مدت طولانی همراه با معشوقتان خواهسید موند و عشق شما ابدی است. در واقع، گل رز ساقه بلند به معنای «من همیشه به یادت خواهم ماند» آمده است.

رزهای ساقه بلند کدام‌اند؟

در حالی که بسیاری از گل‌های رز که در فروشگاه‌ها و آنلاین به فروش می‌رسند ساقه‌هایی به طول حدود 15 اینچ دارند، اما برخی از انواع گل رز ساقه بلند  طولی به اندازه 24 اینچ دارد!

آیا برایتان این سوال پیش آمده است که چگونه این رزها ساقه‌های چشمگیر خود را ایجاد می‌کنند؟ اول از همه، پرورش دهندگان گونه‌هایی را انتخاب می‌کنند که می توانند ساقه‌های بلند ایجاد کنند. برخی از انواع گل رز برای تولید رزهای متعدد در هر ساقه پرورش داده می‌شوند و ساقه‌های دیگر فقط در طول مشخصی رشد می‌کنند. سپس کشاورزان مقدار مناسبی از نور خورشید، آب و کود را برای گل رز فراهم می‌کنند تا به گل رز اجازه دهد تا ساقه‌های نفس گیر خود را رشد دهد.

چگونه رزهای ساقه بلند را تزیین کنیم؟

سفارش گل رز ساقه بلند حرکت خوبی است، اما چیدمان خوب آنها این هدیه را جذاب‌تر می‌کند.

اگر می خواهید برای سفارش 100 گل رز ساقه بلند اقدام کنید، باید برای تهیه باکس آن نیز دست و دلباز باشید. در حالی که یک دسته گل از یک دوجین گل رز ممکن است در یک گلدان با اندازه استاندارد جا شود، شما به چیزی کمی بزرگتر برای جا دادن این گل آرایی چشمگیر نیاز دارید. اگر گلدان شما خیلی کوچک باشد، نمی‌تواند همه ساقه‌ها را نگه دارد، و اگر کوتاه باشد ممکن است گل رز به اطراف منحرف شود.

گل رز

هنگامی که یک گلدان با اندازه مناسب به دست آوردید، وقت آن است که توجه خود را به خود گل رز معطوف کنید. در حالی که توجه به هر شکوفه فردی ممکن است کار زیادی به نظر برسد، به درخشش دسته گل شما کمک می‌کند!

چیدمان و طراحی گل‌های رز منتخب خود را به تیم شهرکادو بسپارید. ما انواع دسته گل و باکس گل های حاوی گل رز را به شما عزیزان ارائه می‌‌دهیم.

دسته گل رز ساقه بلند

وقتی نوبت به نشان دادن عشقتان می‌رسد، روز ولنتاین زمان آن نیست که خود را عقب نگه دارید. در عوض، روزی است که بزرگ شوید و کارهایی را انتخاب کنید که نشان دهنده عشق فراوان شما هستند.

در حالی که هر کسی از دریافت گل‌های زیبا قدردانی می‌کند، کسانی که زبان عشقشان به دریافت هدایا مربوط می‌شود، به‌ویژه با یک دسته گل از 100 گل رز ساقه بلند شگفت‌زده می‌شوند. بنابراین در این روز ولنتاین یک حرکت بزرگ انتخاب کنید و اجازه دهید عشق شما بدرخشد.

جمع‌بندی

در این مقاله از سایت شهرکادو از شما دعوت می‌کنیم که برای هدیه روز ولنتاین انواع دسته گل رز و باکس گل رز را فراموش نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات دیگر ما مانند پیام روزی کارت گل و خاستگاه روز ولنتاین را نیز مطالعه نمایید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها