تاج گل مناسب

همان‌طور که همه‌ی ما می‌دانیم، گل نمادی از زیبایی و عشق است. به همین دلیل در مراسم‌های متفاوت آن را به افراد مختلف هدیه می‌دهند. با این حال تاج گل نسبت به انواع دسته گل، از شکل و ظاهر بهتری برخوردار است. از این رو افراد ترجیح می‌دهند که در مراسم‌های مختلف از یک تاج گل مناسب استفاده کنند.

تاج گل اندازهای مختلفی دارد و رنگ گلی که در تهیه آن استفاده می‌شود نیز وابسته به مراسمی است که افراد در آن شرکت می‌کنند. به عنوان مثال اگر به مراسم عروسی دعوت هستید، استفاده از گل‌ها با رنگ‌های شاد معمولا گزینه مناسب‌تری خواهد بود. در عوض اگر به مراسم ختم دعوت هستید، استفاده از گل‌هایی با رنگ سفید بسیار معقول‌تر خواهد بود. 

در این مقاله از وبلاگ شهرکادو به سراغ معرفی چند مورد از تاج گل‌ها، کاربرد آن‌ها، ویژگی‌ها و … می‌رویم. همچنین شما می‌توانید با استفاده از فروشگاه شهرکادو انواع تاج گل را به سراسر ایران به صورت اینترنتی ارسال کنید. تاج گل‌ها امروزه به دلیل خاص بودن، طرفداران زیادی را به خود جلب کرد‌اند. به همین دلیل اگر قصد خرید یک تاج گل مناسب را دارید، ما را تا پایان این مقاله جذاب و هیجان‌انگیز همراهی نمایید.

چرا گل‌ها بهترین هدیه هستند؟

ارسال گل به ایران

بزرگترین استدلالی که می‌توان از هدیه دادن گل وجود دارد، این است که گل‌ها می‌توانند احساسات‌ شما را به طرف مقابل به خوبی انتقال دهند. پیام عشق، شادی محبت، قدردانی و حتی عذرخواهی را می‌توان با هدیه دادن گل به طرف مقابل منتقل کرد. گل‌ها نماد عشق و توجه هستند. 

چه گل‌هایی برای تاج گل مناسب هستند؟

در انتخاب تاج گل فارغ از این که برای کدام مراسم به کار خواهد رفت، انتخاب گل‌هایی که از مقاومت بالایی برخوردار هستند، بسیار با اهمیت است. گل‌هایی که از مقاومت کمی برخوردارند، سریع پژمرده می‌شوند و زیبایی خود را از دست می‌دهند. 

نکته دیگری که باید در انتخاب گل به آن دقت کرد این است که بعضی از گل‌ها مانند گلایل، شب بو ومخصوص مراسم ترحیم و عزاداری است. بنابراین استفاده از این گل‌ها شاید در مراسم‌های شاد چندان مناسب نباشد. در عوض استفاده از گل‌هایی مانند ژربرا، استرزیا، رز و… نیز برای مراسم عروسی و ازدواج کاملا معقول هستند.

رنگ گل‌های تاج گل

رنگ‌ها نشان‌دهنده شخصیت، ویژگی‌ها و انگیزه‌های ما هستند و انتخاب رنگ در همه ابعاد خرید، از لحاظ روانشناسی معنا و مفهوم متفاوتی را دارد. بنابراین بسیار با اهمیت است که رنگ گل شما متناسب با نوع مراسم مورد نظر باشد. در این بخش به بررسی رنگ گل‌ها متناسب با نوع مراسمی که به آن دعوت شده‌اید، اشاره مختصری خواهیم کرد. برای درک بهتر شما، مراسم‌ها را به دو بخش تقسیم کرده‌ایم تا بتوانیم به راحتی آن‌ها را بررسی کنیم.

الف) مراسم تدفین 

رنگ گل سفید و زرد و به طور کلی رنگ‌های خنثی

ب) مراسم افتتاحیه

رنگ‌های قرمز، صورتی، بنفش و آبی و نارنجی

انواع تاج گل

همان‌طور که در مقدمه این مطلب نیز ذکر شد، تاج گل بر اساس نوع مراسم و طرح و شکل به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. در نتیجه انواع تاج گل‌ها عبارتند از:

1) تاج گل افتتاحیه

2) تاج گل ترحیم 

3) تاج گل ختم 

4) تاج گل تسلیت 

5) تاج گل عروسی

همچنین انواع تاج گل براساس طبقات و طرح آن نیز به چند دسته تقسیم می‌شوند. این دسته‌ها عبارتند از:

  • گل (تاج گل) یک طبقه 
  • تاج گل دو طبقه 
  • تاج سه طبقه
  • گل (تاج گل) فانتزی
  • تاج گل شطرنجی 
  • تاج سلطنتی

تاج گل مناسب

زمان و اندازه مناسب سفارش تاج گل

همان‌طور که در قسمت‌های پیشین نیز به آن اشاره کردیم، گل‌های تاج گل باید دارای مقاومت و ماندگاری بالایی باشند تا بتوانند طراوات و شادابی خود را به خوبی حفظ کنند. با این حال ممکن است که گل شما به دلیل مسافت زمانی و مکانی پژمرده شود به همین دلیل ما سفارش اینترنتی تاج گل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. علاوه بر این ممکن است که نتوانید به موقع و به دلیل مسافت طولانی یا مشغله کاری و هر مورد دیگری در یک مراسم شرکت کنید.

در عوض می‌توانید آن گل را برای عزیزانتان به صورت اینترنتی ارسال کنید. مزیت دیگری که باید به ان اشاره کرد این است که شما می‌توانید تاج گل را به سراسر ایران ارسال نمایید. اندازه تاج گل نیز بر اساس نوع آن متفاوت خواهد بود. با این حال بهترین اندازه برای مراسم‌هایی مانند ترحیم و تدفین تاج گل‌هایی با حداکثر ارتفاع 1 متر و 80 سانتی‌متر است.

بررسی انواع تاج گل

تا این بخش از مقاله متوجه شده‌ایم که تاج گل‌ها انواع مختلفی دارند. حال می‌خواهیم که با شما تمامی مدل‌های تاج گل را زیر ذره‌بین قرار دهیم و آن‌ها را از صفر تا صد بررسی کنیم. همچنین برای مشاهده تمامی گل‌های ما در مجموعه شهرکادو روی عنوان همین بخش در بالا کلیک کنید. در نتیجه انواع تاج گل عبارتند از:

الف) تاج گل ترحیم

تقدیم کردن و هدیه دادن گل در مراسم ترحیم و تدفین به نوعی ادای احترام و همدردی تلقی می‌شود. بدیهی است که هر گلی مناسب هر مراسمی نیست. به همین دلیل شما باید تاج گل مناسب با گل‌های مناسب آن مراسم را انتخاب نمایید. گل‌هایی که در تاج گل‌های ترحیم به کار می‌روند عبارتند از:

گلایل ، سوسن ، رز ، لیلیوم ، زنبق ، میخک ، ارکیده ، داوودی ، آنتوریوم ، شب بو

ارسال گل به ایران

تاج گل ترحیم یک طبقه

تاج گل ترحیم یک طبقه نسبت به دیگر تاج گل‌ها دارای گل‌های کمتری است و همین موضوع باعث می‌شود تا قیمت ارزان‌تری داشته باشد. یا این حال دقت داشته باشید که گل‌هایی که در آن به کار می‌برید، متناسب با مراسم ترحیم فرد مورد نظر شما باشند. 

تاج گل ترحیم دو طبقه

این نوع از تاج گل‌ها دارای گل‌های بیشتری نسبت به تاج گل ترحیم یک طبقه هستند. بنابراین قیمت آن نیز بیشتر از مدل قبلی است. ارتفاع تاج گل‌های دو طبقه به سه متر نیز می‌رسد. در این بخش هم گل‌ها مطابق با سلیقه مخاطب به کار برده می‌شود.  

تاج گل ترحیم سه طبقه

یکی دیگر از تقسیم‌بندی‌های تاج گل که از نظر طبقه‌ایی و شکل کمیی متفاوت است، تاج گل ترحیم سه طبقه است. این نوع تاج گل بیش از 3 متر ارتفاع دارد و گران‌ترین نوع تاج گل در مراسم ترحیم و تدفین به شمار می‌رود. البته قابل ذکر است که انتخاب نوع گل در تاج گل هم عاملی است که می‌تواند موجب افزایش قیمت نهایی یا کاهش آن شود؛ بنابراین به این موضوع هم باید توجه داشت. پر‌فروش‌ترین گلی که در مراسم ترحیم به کار می‌رود، گل گلایل است. دلیل استفاده از این گل در مراسم ترحیم به این خاطر است که رنگ این گل برای مراسم ترحیم مناسب است و از قیمت خوبی هم برخوردار است!

یکی دیگر از گل‌های معروف در مراسم ترحیم، گل لیلیوم است. این گل دارای رنگ‌های مختلفی است که همین موضوع باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. رنگ‌های مناسب این گل برای مراسم ترحیم رنگ‌های زرد، نارنجی و سفید این هستند.  به طور کلی معنا و نماد این گل صداقت و دوست داشتن و پاکی است.  گل رز یکی از کاربردی‌ترین گل‌ها در تاج گل‌های مراسم ختم یا تدفین است. این گل تنوع رنگی بسیار زیادی دارد. رز سفید در این تاج بسیار مناسب است.

استفاده از گل داوودی در مراسم ترحیم بسیار متعدد است. رنگ سفید این گل نشان‌دهنده‌ی غم است که در تاج گل استفاده می‌شود. این گل دارای قیمت مناسب‌تری در مقایسه با بقیه گل‌هاست. تاج گلی که به مراسم ختم ارسال می‌شود، مخصوص مجلس ختم و ترحیم است. بنابراین این تاج گل با تاج گل‌های دیگر که در مراسم عروسی و افتتاحیه به کار می‌روند، متفاوت خواهد بود و بایستی این تفاوت در ظاهر تاج گل و رنگ‌های به کار رفته در آن نیز مشخص باشد. 

ب) انواع تاج گل افتتاحیه

تاج گل مناسب

لاکچری

تاج گل لاکچری اغلب اوقات سه طبقه است و گل‌های لوکس در آن استفاده می‌شود. گل‌هایی مانند آنتوریوم، رز، لیلیوم و آستر!

تاج ارزان برای افتتاحیه

تاج گل ارزان معمولا تاج گل دو طبقه‌ای است که دارای گل‌هایی مانند گل رز، میخک و کمی ارکیده و مریم است. با این حال اگر مایل هستید که گل‌های لوکس‌تری را در تاج گل خود داشته باشید، بهتر است که از تاج گل یک طبقه استفاده کنید. 

تاج فانتزی برای افتتاحیه

این نوع از تاج گل تفاوت چندانی با تاج‌ گل‌های معمولی ندارد. تنها تفاوت آن‌ها این است که گل بر روی این تاج به صورت دایره‌ای در وسط پایه قرار خواهد گرفت. 

تاج گل ایستاده

این نوع تاج گل دارای پایه‌های فلزی یا چوبی ساده است و ارتفاع زیادی دارد. پایه‌های این نوع تاج گل دارای مقاومت بالایی است. به همین دلیل در نمایشگاه‌ها نیز کاربرد فراوانی دارد.  

قیمت تاج گل افتتاحیه

ارسال تاج گل به ایران

قیمت تاج گل افتتاحیه تابعی از تعداد گلهای استفاده شده و نوع گل به کار رفته در آن است. برخی از گل‌ها گران هستند و برخی دیگر از ارزان. علاوه بر این، نحوه دکور گل‌ها هم هزینه‌های مختلفی را همراه خود دارد. 

پ) تاج گل مناسب مراسم عروسی و ازدواج 

گل عروسی می‌تواند یک هدیه به یاد ماندنی برای عروس و داماد باشد. تاج گل یک هدیه جمع و جور و مناسب برای مراسم عروسی است. علاوه بر این تاج گل عروسی نشان‌دهنده عشق، توجه، شادی و خوشبختی زوج جوان است. هر گل نماد و معنای خاص خودش را دارد. در زمان خرید تاج گل باید به این موضوع توجه کنید. به طور مثال گل رز به معنای عشق و محبت است و می‌تواند برای مراسم عروسی گزینه مناسبی باشد.

تاج گل مناسب

جمع‌بندی

در این مقاله از وبلاگ شهرکادو سعی داشتیم تا تاج گل‌هایی که در مراسم ترحیم و تدفین بهکار می‌روند،را به شما معرفی کنیم. علاوه بر این، به صورت مختصر به بیان انواع تاج گل در مراسم افتتاحیه و مراسم عروسی و ازدواج هم پرداختیم. امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی را در انتخاب تاج گل مناسب خود داشته باشید و از خرید آن نهایت لذت را ببرید. همچنین سفارش تاج گل به صورت اینترنتی یکی از کارهایی‌هاست که باید آن را امتحان کنید، زیرا با کمک آن می‌توانید در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید و با خیال راحت آن را به مراسم ترحیم ببرید. 

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها