کادو ولنتاین برای خانم‌ها

خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها کار آسانی نیست. روز ولنتاین بهترین روزی است که می‌توانید علاقه خود را به طرف مقابل نشان دهید. روز ولنتاین به تاریخ 14 فوریه که به آن روز عشق نیز می‌گویند، فرصتی را برای شما و تمام مردم سر تا سر دنیا فراهم می‌کند تا عشق خود را به فردی که دوستش دارید ابراز کنید. بعضی از افراد نیز فکر می‌کنند که حتماً نیاز به خرید کادوهای مجلل و گران‌قیمت است تا بتوانند میزان علاقه خود را اثبات کنند؛ در صورتی که اینطور نیست.

حتی با خریدن یک شاخه گل یا کادوی کوچک نیز این امر امکان‌پذیر است. خریدن کادو ولنتاین برای خانم‌ها کار سختی هم نیست، خصوصاً اگر شما به سلیقه و علایق آن‌ها آگاه باشید. ما در ادامه این مطلب از وبلاگ شهرکادو به شما مواردی را معرفی می‌کنیم تا بهترین کادو را نسبت به بودجه‌ای که دارید انتخاب نمایید. برای مشاهده و خرید کادو ولنتاین برای خانم‌ها از فروشگاه شهرکادو روی اینجا کلیک کنید.

کادو‌های ولنتاین مناسب خانم‌ها چه مواردی هستند؟

در این بخش به 15 هدیه عالی و کاربردی برای کادو ولنتاین آقایان اشاره خواهیم کرد. این موارد عبارتند از: 

1) لوازم آرایشی

اغلب بانوان همیشه به داشتن ظاهری زیبا و آراسته اهمیت زیادی می‌دهند. شما حتی اگر آشنایی زیادی به سلیقه آن‌ها ندارید، با خریدن لوازم آرایشی حتماً آن‌ها را خوشحال خواهید کرد. لوازم آرایشی نیز تنوع گسترده‌ای در اختیار شما می‌گذارند. شما می‌توانید یکی از چند مدل لوازم‌ آرایش یا طیف رنگی متنوع را خریداری کنید. در واقع یکی از بهترین موارد برای خرید هدیه ولنتاین برای خانم‌ها لوازم آرایشی است.

2) زیورآلات

علاقه خانم‌ها به زیورآلات توصیف‌ناپذیر است. آن‌ها به‌ سبب جذابیت و درخششی که دارند، زیبایی خاصی به استایل خانم‌ها می‌بخشند. اگر شما توانایی خرید طلا یا نقره را دارید، پیشنهاد می‌کنم که این گزینه را فراموش نکنید. زیورآلاتی که از سنگ‌های زینتی مثل فیروزه، یاقوت، زمرد وساخته شده‌اند، ظاهر بی‌نظیر و زیبایی دارند.

همچنین زیورآلاتی که در آن از سنگ استفاده شده را می‌توانید متناسب با ماه تولد یا سنگ مورد علاقه خانم خود تهیه کنید. اگر بودجه شما به خرید طلا یا نقره نمی‌رسد، زیورآلات استیل گزینه مناسبی هستند. برای مشاهده و خرید زیورآلات از مجموعه شهرکادو روی عنوان همین بخش در بالا کلیک کنید. 

3) وسایل نقاشی

اگر دختر یا خانم مورد علاقه شما به کارهای هنری علاقه دارد. شما با خریدن وسیله متناسب با حرفه فعالیت او هم محبت خود را نشان می‌دهید و هم به او در پیشرفت استعدادش کمک خواهید کرد. همچنین اون نیز متوجه می‌شود که شما به علایق او توجه می‌کنید که توجه به این جزئیات در روابط شما می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. در خرید وسایل نقاشی شما انتخابات زیادی دارید و در هر رنج قیمتی وسایل متنوع زیادی برای هدیه دادن وجود دارد. 

4) گل و گیاه

ارسال گل به ایران

خریدن دسته گل رز قرمز یا باکس گل در روز ولنتاین نشانه عشق شما به فرد مقابل است. حتی اگر کادویی هم نخرید، سایت شهرکادو تخصص زیادی در تزئین باکس‌های گل زیبا و لوکس دارد. شما با تنوع زیاد باکس‌های گلی که در سایت ما مشاهده می‌کنید، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تیم شهرکادو امکان فرستادن باکس گل شما به نقاط دور ایران نیز دارد، یعنی اگر شما به دلایلی در این روز در کنار فرد مورد علاقه خود نبودید، باز هم  می‌توانید محبت خود را از این طریق ابراز نمایید.

همچنین اگر فرد مقابل نگهداری گل و گیاه طبیعی را دوست دارد، شما برای کادوی روز ولنتاین می‌توانید به او گلدان‌های کوچک مینیاتوری هدیه بدهید. رز جاودان نیز امروزه خیلی پرفروش است که در رنگ‌های متنوعی یافت می‌شود.  برای مشاهده گل و گیاه مجموعه شهرکادو و ارسال گل به ایران، روی عنوان همین بخش در بالا کلیک کنید.

5) خوراکی

باکس انواع مختلف شکلات و پاستیل یکی از مناسب‌ترین و معروف‌ترین کادو‌ها در این روز خاص است. اگر شما می‌دانید که فرد مقابل چه خوراکی‌هایی دوست دارد، می‌توانید باکس را با آن‌ها پرکنید. در این مناسبت‌ها بسیاری از سایت‌های خرید آنلاین یا شکلات فروشی‌ها این باکس‌ها را با تزئینات ویژه‌ای آماده کرده‌اند که شما می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

نکته جالب این است که در روز ولنتاین حتی خوراکی مثل شکلات، پاستیل، لواشک ومی‌توانند یک کادو به حساب بیایند. این جعبه‌ها نیز بیشتر با شکلات و خوراکی‌هایی تزئین شدند که مورد پسند اکثر دخترها هستند. برای مشاهده و خرید انواع شکلات و خوراکی از مجموعه شهرکادو و ارسال آن به ایران، روی عنوان همین بخش در بالا کلیک کنید.

6) عروسک

روز ولنتاین تقریباً تمام ویترین اسباب‌بازی فروشی‌ها پر از عروسک‌های خرس‌های بزرگ و بامزه می‌شود. البته شما عروسک دیگری را هم می‌توانید بخرید ولی عروسک خرسی خیلی در این روز پرطرفدار است. اکثر دخترها در هر رده سنی علاقه زیادی به عروسک دارند، چه بهتر که شما چیزی را بخرید که خیلی دوست دارند. عروسک هیچ وقت کهنه یا خراب نمی‌شود و می‌تواند یادگاری خوبی از شما برای فرد مقابل باشد.

عروسک‌‌ها به دلیل قیافه بانمکی که دارند، حتماً باعث خوشحالی فرد مورد نظر می‌شوند. پیشنهاد می‌کنم که از این انتخاب غافل نشوید چون قابل دسترس است، حتی وقتی زمان زیادی برای خرید کردن نداشته باشید. برای مشاهده و خرید عروسک از فروشگاه شهرکادو، روی عنوان همین بخش در بالا کلیک کنید.

7) عینک آفتابی

عینک قطعاً از سری کادوهای شیک و جذاب برای روز ولنتاین است. دختر یا خانمی که به پوشش و استایل خود اهمیت بدهد، حتماً از این کادو زیبا خوشحال می‌شود. عینک آفتابی کادوی پرکاربردی است. نکته قابل توجه این است که در هنگام خرید عینک آفتابی حتما دقت کنید که اصل باشد زیرا در طی زمان ممکن است به سلامتی چشم فرد مقابل لطمه وارد کند.

8) لوازم تزئینی

کادو ولنتاین برای خانم‌ها

این گزینه شامل وسایل مختلف و زیادی می‌شود. لوازم تزئینی شامل ظروف میناکاری شده، شمع‌های معطر و زیبا، ترمه‌های سنتی دست‌ساز، تابلوهای نقاشی، مجسمه‌های تزئینی و… می‌شوند. با این که این لوازم جنبه تزئینی دارند امّا برخی از آن‌ها را مثل شمع‌های معطر می‌توان استفاده کرد.

این وسایل جلوه زیبایی دارند و مورد پسند اکثر خانم‌ها نیز هستند، زیرا آن‌ها از وسایل ظریف و هنری خصوصاً اگر کار دست باشد استقبال زیادی می‌کنند. این گزینه از مواردی است که می‌توانید برای روز ولنتاین بخرید. علاوه بر آن تنوع زیادی در نوع کادو و قیمت آن‌ها وجود دارد؛ یعنی شما در این مورد اختیار انتخاب هر وسیله‌ای که جنبه تزئینی داشته باشد را دارید. 

9) لوازم الکترونیکی

لوازم الکترونیکی امروزه مورد نیاز همه مردم جهان است. اگر شما قصد خرج هزینه زیادی را دارید این مورد گزینه‌ی مناسبی برای  شماست. لوازم الکترونیکی طیف گسترده‌ای دارد و شامل هدست، عینک واقعیت مجازی، مونوپاد، تبلت، لپ‌تاپ، گوشی و … می‌شود. امروزه تکنولوژی مداوم در حال تغییر و پیشرفت است، پس قطعاً شما با خریدن این لوازم فرد مورد علاقه خود را شاد می‌کنید. همچنین همه این موارد وسایلی هستند که در مدت طولانی استفاده زیادی از آن‌ها می‌شود. حتماً هر کسی با گرفتن چنین هدیه‌ای سورپرایز می‌شود، پیشنهاد می‌کنم که از این مورد صرف نظر نکنید.

10) عطر و ادکلن

احتمالاً شما به‌ دلیل ارتباط مدوام با فرد مقابل می‌توانید بوی مورد علاقه او را تشخیص دهید. حال که به سلیقه او در عطر و ادکلن آگاه هستید و می‌توانید عطری را بخرید که او دوست داشته باشد. سایت شهرکادو عطرها و ادکل‌های زیادی را با برندهای متفاوت دارد که می‌توانید عطر مورد نظر خود را از این سایت سفارش دهید. سعی کنید عطری که می‌خرید اصل و اورجینال باشد تا ماندگاری و دوام زیادی داشته باشد. برای خرید عطر و ادکلن زنانه روی عنوان همین بخش کلیک کنید.

11) ست کیف و کفش 

ست کیف و کفش مخصوصاً اگر چرم باشد کادو بسیار زیبا و شیکی برای خانم‌هاست. البته در بعضی از ست‌های کیف و کفش چرم کمربند و کیف پول نیز موجود است؛ درواقع شما اگر این مورد را برای هدیه دادن انتخاب کنید، با یک تیر چند نشان زده‌اید. البته باید سلیقه خانم یا دختر مورد علاقه خود را بدانید که بتوانید دست به انتخاب این گزینه بزنید. 

12) ماگ 

ارسال هدیه به ایران

ماگ نیز یکی از موراد خوب کادو ولنتاین برای خانم‌هاست. امروزه با طرح مختلفی که در ماگ‌ها به وجود آمده، این مورد یکی از کادوهای پرطرفدار به‌ شمار می‌رود. همچنین می‌توانید برای این که هدیه خود جنبه رمانتیک‌تری داشته باشد عکسی از خود و همسر خود را بر روی ماگ چاپ نمایید. در این صورت یادگاری بسیار قشنگی را تهیه کرده‌اید. می‌دانید که هرکسی با داشتن یادگاری از شما، محبت نسبت به خود را بیشتر احساس می‌کند و همیشه به یاد شما خواهد بود. پس به ارزش مادی هدیه زیاد فکر نکنید.

13) ساعت مچی

شاید در این مورد بگویید که خوب وقتی خانم‌ها ساعت مچی دارند چه نیازی به خریدن کادوی تکراری برای آن‌ها است؛ در صورتی که ساعت مچی هیچ وقت تکراری یا قدیمی نمی‌شود. در‌واقع خانم شما می‌تواند برای مهمانی‌های مختلف ساعت‌های متفاوتی متناسب با استایلی که دارد در دست خود بیندازد. همچنین ساعت مچی یک وسیله بسیار کاربردی برای هر کسی در طی روز است. اگر شما قصد خرید ساعت مچی دارید می‌توانید ساعت‌های دیجیتال یا ساعت‌های کلاسیک ست بخرید، در این صورت به خود نیز در این روز هدیه داده‌اید.

14) کتاب

اگر خانم شما علاقه زیادی به کتاب و کتاب‌خوانی دارد، شما فرد بسیار خوش‌شانسی هستید زیرا با صرف هزینه کمتر نسبت به سایر موارد بالا، کادو مورد علاقه او را نیز خریداری کرده‌اید. البته اگر می‌خواهید کادوی شما رمانتیک‌تر باشد می‌توانید کتاب شعر عاشقانه‌ای خریداری کنید که محبت خود را به زبان دیگر نیز به او ابراز نمایید. این گزینه برای نشان دادن علاقه و محبت، خود روش متفاوت و عاشقانه‌ای است که تاثیر زیادی در او می‌گذارد. حال تصمیم وابسته به خود شماست که چه روشی را انتخاب می‌نمایید.

15) لباس 

کادو ولنتاین برای خانم‌ها

در آخرین مورد کادو ولنتاین برای خانم‌ها هم می‌توان به خریدن لباس اشاره کرد، البته اگر شما نسبت به سلیقه خانم خود آگاهی کاملی داشته باشید. لباس را می‌توانید به صورت ست هم بخرید که در این صورت به نفع شما هم خواهد بود. در این دسته‌بندی می‌توانید شال، روسری، هودی‌ و یا حتی تیشرت‌های دو نفره را خریداری کنید. فقط به کیفیت و جنس لباس توجه کنید که پس از طی مدت کوتاهی کهنه نشود.

جمع‌بندی

بسیار خرسندیم که تا انتهای مقاله کادو ولنتاین برای خانم‌ها با ما همراه بودید. در این مطلب سعی داشتیم مواردی را معرفی کنیم که انتخاب‌های متنوع و جامعی را در اختیار داشته باشید. البته بستگی به خلاقیت شما نیز دارد که می‌توانید برای جذاب‌تر شدن کادو، چند مورد از گزینه های بالا را تهیه فرمایید و در باکسی آن‌ها را باهم تزئین کنید. امیدواریم که در این روز محبت واقعی خود را به نحوی که دوست دارید نشان دهید و از کنار هم بودن لذت ببرید. برای مشاهده بخش کادو ولنتاین برای خانم‌ها از فروشگاه شهرکادو روی اینجا کلیک کنید. 

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها