سوپرایز سالگرد ازدواج

هیچ چیز بهتر از این نیست که هر روز عشق خود را جشن بگیرید. اما یک روز خاص در سال وجود دارد که در آن همه اتفاقات شما را به یاد مراسم و اتفاقات ازدواجتان می‌اندازد و آن روز سالگرد ازدواج شما است. مهم نیست اولین، دهم، بیست و پنجمین یا پنجاهمین سالگرد ازدواج شما باشد، بلکه مهم این است که هر سالی که با هم سپری می‌شود نقطه عطفی است و هیچ نقطه عطفی بدون جشن نمی‌گذرد.

اگر به دنبال سورپرایز سالگرد ازدواج هستید و ایده‌ای برای آن ندارید. در ادامه 10 ایده سورپرایز سالگرد ازدواج آورده شده است تا طرف مقابلتان را غافلگیر کنید و در سالگرد ازدواجتان عشق خود را به یکدیگر جشن بگیرید.

زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید

زمان با کیفیت برای زوج‌های مختلف می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. برای برخی ممکن است به معنای یک تعطیلات عجیب باشد، درحالی که برای دیگران یک غذای ساده با هم است. اما در کل گذراندن زمان باکیفیت در کنار یکدیگر می‌تواند ایده مناسبی برای سورپرایز سالگرد ازدواج باشد. بهتر است، شب قبل از روز بزرگ، یک صبحانه خوشمزه آماده کنید. به شما توصیه می‌کنیم، در روز سالگرد ازدواجتان زود از خواب بیدار شوید و قبل از لذت بردن از یک وعده غذایی عاشقانه صبح زود به عنوان یک زوج، خود را برای یک پیاده‌روی زیبا در طلوع آفتاب آماده کنید. این ممکن است به نظر شما برای سورپرایز سالگرد ازدواج زیاد مناسب نباشد، اما به من اعتماد کنید این لحظات برای شما ارزشمند خواهند بود و آرزوهای سالگرد ازدواج شما را هر بار احیا می‌کنند.

خانه خود را به سالن ماساژ تبدیل کنید

برای اجرایی کردن این ایده سورپرایز سالگرد ازدواج، اتاق خواب شما بهترین مکان است. با روشن کردن چند شمع معطر شروع کنید، چراغ‌های کمی را روشن کنید، موسیقی آرامش بخشی در فضا پخش کنید و روغن‌های ماساژ مورد علاقه‌تان را برای پذیرایی از شریک زندگی خود از قبل آماده کنید. سپس جشن سالگرد ازدواجتان را در آرامش خانه خود با هدیه یک اسپا هوس انگیز و دلپذیر شروع کنید.

غذای مورد علاقه عشقتان را بپزید

شریک زندگی خود را در سالگرد ازدواج خود با یک غذای عاشقانه دو نفره غافلگیر کنید. غذای مورد علاقه ایشان را بپزید یا یک خوراکی یا نوشیدنی لذیذ غیرمنتظره درست کنید. از سوی دیگر، به ایده‌های عاشقانه برای سورپرایز سالگرد ازدواج فکر کنید.

یک کار دونفره را شروع کنید

برای سورپرایز سالگرد ازدواج، فعالیتی را انجام دهید که هر دو دوست دارید و از آن لذت می‌برید مانند کمپینگ. می‌توانید آشپزی، رقصیدن یا یادگیری یک ساز موسیقی را امتحان کنید؟ یکی دیگر از ایده‌های هدیه سالگرد ازدواج، امتحان کردن یک مهارت جدید است، زیرا این اصلی‌ترین راه برای احیای صمیمیت و گذراندن زمان با کیفیت یک زوج بهترین در کنار یکدیگر است.

ازدواج خود را دوباره زنده کنید

برای کسانی که مدت زیادی است ازدواج کرده‌اند، یک ایده عالی برای سورپرایز سالگرد ازدواج وجود دارد، چرا نباید در این سالگرد ازدواج، مراسم عهد را تجدید کنید! این کار قطعا پیوند میان شما را تقویت می‌کند و عشق شما را نسبت به یکدیگر احیا می‌کند.

لباس زیر زنانه را به همسرتان هدیه دهید

اکنون که مدت زیادی را با هم گذرانده‌اید و مشخص است که از قرار ملاقات با یکدیگر گذشته‌اید. چرا هدایای زیبای سالگرد ازدواج را برای خانم خاص زندگی خود خریداری نمی‌کنید؟ لباس زیر زنانه سکسی به عنوان هدیه سالگرد، صمیمی‌ترین هدیه‌ای است که می‌توان به آن فکر کرد. بنابراین یک لباس شب کوتاه ساتن سکسی، یک ست عروسکی یا سوتین توری و شلوارک بخرید تا در این سالگرد ازدواج شب رویایی‌ای را در رختخواب بسازید.

یک روز را منحصرا به یکدیگر اختصاص دهید

تلفن خود را نادیده بگیرید و ایمیل‌های خود را در سالگرد ازدواج امسال خود بی‌پاسخ بگذارید! یک روز مرخصی بگیرید و از آن روز لذت ببرید. از همراهی یکدیگر قدردانی کنید و دوباره با معنای واقعی زندگی مشترک خود در تماس باشید. با پوشیدن لباس‌های راحت در خانه استراحت کنید و برنامه‌های مورد علاقه خود را با هم تماشا کنید.

یک شب شیطنت آمیز داشته باشید

اگر همسر شما از آن دسته افرادی است که عاشق سورپرایز شدن است، برای سورپرایز سالگرد ازدواج یک برنامه شاد سالگرد ازدواج برای او ترتیب دهید. یک اتاق در هتل رزرو کنید و برای او دعوت نامه بفرستید تا شما را در آنجا ملاقات کند. وقتی همسرتان رسید، اتاق را با شمع، گلبرگ گل رز، یک لباس عروسکی جذاب روی تخت و یک حمام حباب داغ برای دو نفر سورپرایز کنید.

یک نگاه کامل به او هدیه دهید

تاثیر توجه کردن به یکدیگر و نگاه‌های عاشقانه را هیچ گاه دست کم نگیرید. حتی اگر از آن دسته زوج‌هایی هستید که رابطه سردی با یکدیگر دارید، می‌توانید در این روز با نگاه‌های عاشقانه، نوازش یکدیگر و در آغوش کردن، جان دوباره‌ای به رابطه‌تان بدهید. ارزش نگاه محبت آمیز شما در این روز به همسرتان از گران‌ترین هدیه برای سورپرایز سالگرد ازدواج بیشتر است.

خاص هدیه بدهید

گاهی اوقات بیشتر از هدیه، نحوه پیشنهاد هدیه اهمیت بیشتری دارد. برای تقدیم کردن سورپرایز سالگرد ازدواج به همسرتان، با او بسیار محترانه برخورد کنید. چند گلبرگ گل رز را اینجا و آنجا بپاشید و یک ست سوتین و شورت سکسی را روی تخت قرار دهید. شاید اضافه کردن یک یادداشت سکسی ایده خوبی باشد تا در سالگرد ازدواجتان چند امتیاز شیرینی کسب کنید.

خرید هدیه سالگرد ازدواج از شهرکادو

برای همه زوج‌ها ممکن است این شرایط پیش بیاید که برای مدتی از هم دور باشند و نتوانند جشن سالگرد ازدواج را در کنار یکدیگر برگزار کنند. در چنین شرایطی به شما توصیه می‌کنیم تا هدیه‌تان را از راه دور برای همسرتان ارسال کنید. شهرکادو در تلاش است تا هدایای مورد نظر شما را در هر کشوری که در آن زندگی می‌کنید، خریداری کرده و آن را به دست عزیزانتان در ایران برساند. و یا اینکه به هر شهری در کشورهای مختلف که مدنظرتان باشد، گل ارسال کند. با شهرکادو دل‌های شما در روز سالگرد ازدواج به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شود.

دسته گل رز

دسته گل سیمین

کیک ناپلئونی بی بی- تهران-امروز

شیرینی نارگیلی – تهران و کرج

کیک شکلاتی-05

Hermes/ Terre D Hermes EDT (اصل)

شهر کادو ارسال هدیه به ایران و ارسال گل به ایران و ارسال گل به خارج از کشور را برای مناسبت‌های مختلف از جمله سالگرد ازدواج، روز مادر، روز پدر، تولد و… برای شما عزیزان آسان کرده است.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها