ارسال گل

اگر چه شما هرگز نیاز به دلیلی برای ارسال گل ندارید، اما در بسیاری از موقعیت‌ها باید دسته گلی ارسال کنید تا به کسی نشان دهید چقدر برای شما مهم هستند. اما اگر به دنبال بهانه‌ای برای ارسال گل به عزیزانتان هستید، در اینجا 10 دلیل خارق‌العاده برای ارسال گل برای خود یا عزیزانتان آورده‌ایم که ممکن است برایتان مناسب باشد.

مراقبت از خود

در مواقع اضطراری هواپیما، خدمه پرواز به شما می‌گویند که قبل از کمک به دیگران در مورد ماسک اکسیژن، ابندا این کار را برای خودتان انجام دهید. همین مضمون در زمین نیز، در بسیاری از موقعیت‌ها اعمال می‌شود. مراقبت از خود به شما کمک می‌کند بهتر از دیگران مراقبت کنید. انرژی خود را با ارسال منظم گل مورد علاقه خود برای خود حفظ کنید.

جشن گرفتن یک دستاورد

آیا یکی از افراد مهم زندگی شما اخیراً ترفیع یافته یا یک پروژه کاری بزرگ را به پایان رسانده است؟ این یک دلیل فوق‌العاده برای ارسال گل است! به خاطر داشته باشید که وقتی می‌خواهید برای کار شخصی گل بفرستید در مقایسه با تحویل گل به خانه، آداب و قوانین خاصی اعمال می‌شود.

آن‌ها به کمی خوش شانسی نیاز دارند

با توجه به فنگ شویی (روش چینی باستانی در چیدمان فضاها برای ایجاد شرایط هماهنگ)، ارکیده‌های سیمبیدیوم به خوش شانسی و رفاه کمک می‌کنند و ارکیده را به یک هدیه ایده آل برای کسی که به کمی شانس نیاز دارد تبدیل می‌کند. هنگام هدیه دادن گل برای شانس، ممکن است بخواهید این خرافات جالب گل را در نظر بگیرید.

اعمال تصادفی مهربانی

همه ما می‌توانستیم کمی بیشتر مهربان باشیم. چرا خودتان شروع کننده آن مهربانی که دوست دارید بیشتر در دنیا ببینید، نباشید؟ فرستادن گل برای فردی در لیست مخاطبین خود “فقط به خاطر آنچه که ممکن است پس از دیدن اسمش به خاطرتان بیاید” را به طور منظم انجام دهید و شاید گیرندگان شما مهربانی تصادفی را به شخص دیگری منتقل کنند.

آنها یک دوست عالی بوده‌اند

هرگز زمان “اشتباهی” برای تشکر از کسی که همیشه در کنار شماست نیست. چه کسی به یک موقعیت خاص برای قدردانی از دوستان شما نیاز دارد، وقتی که گل هدیه دادن، می‌توانند هر زمانی که دوست دارید این کار را برای شما انجام دهند؟ چه آن‌ها اخیراً کار خاصی برای شما انجام داده‌اند یا فقط راهی برای نشان دادن قدردانی خود می‌خواهید، گل هدیه دادن، اغلب می‌تواند چیزی را بیان کند که کلمات نمی‌توانند بیان کنند.

بگذارید کسی بداند که به آنها فکر می‌کنید

آیا آن دوست یا یکی از اعضای خانواده خارج از شهر را می‌شناسید که آنقدر که فکر می‌کنید با شما تماس نمی‌گیرید؟ ارسال گل راهی عالی برای این است که به آن شخص بفهمانید که در ذهن شماست، حتی اگر همیشه به خوبی در تماس نباشید. همه ما می‌توانیم از یادآوری گاه به گاه استفاده کنیم که کسی به ما فکر می‌کند.

روز بدی داشتند

همه ما گاه و بیگاه روزهای بدی داریم. هدیه دادن گل‌های شاد مطمئناً می‌تواند به پایان روز با اتفاقات بهتری کمک کند! از تحویل گل در همان روز برای شاد کردن عزیزانی که روز بدی را پشت سر گذاشته‌اند، استفاده کنید. امیدواریم بعد از اینکه گل آرایی غافلگیرکننده شما رسید، آنها با لبخند به رختخواب بروند تا اخم.

شما می‌خواهید عذرخواهی کنید

یک دوست، یکی از اعضای خانواده، همکار یا شریک زندگی شما، به هر حال گل دادن فقط به این دلیل یک راه عالی برای عذرخواهی است. زمانی که نیاز دارید از همسرتان عذرخواهی کنید، یکی از بهترین گل‌ها را برای عاشقانه خود انتخاب کنید. از طرف دیگر، باید از ارسال گل‌های رز قرمز یا گل‌های دیگر با مفاهیم عاشقانه برای دوستان یا همکاران خودداری کنید.

گل‌های مورد علاقه آنها را برایشان بفرستید

مطمئناً، این روزها می‌توانید هر نوع گلی را در هر زمانی از سال پیدا کنید، اما فقط یک چیز خاص در مورد ارسال گل‌های مورد علاقه‌ آن‌ها به کسی وجود دارد که به طور طبیعی شکوفا شوند. به گل لاله در بهار و گل آفتابگردان در پاییز فکر کنید. این فقط یک راه دیگر برای گفتن این جمله است که “من این شکوفه‌های تازه را دیدم و آن‌ها مرا به یاد تو انداختند!”

ارسال گل همراه با نقل قول‌ها و پیام‌های تبریک

وقتی برای کسی گل می‌فرستید چه چیزی باید روی کارت بنویسید؟ در اینجا برخی از پیشنهادات مورد علاقه ما آمده است:

“جایی که گل‌ها شکوفا می‌شوند، امید نیز شکوفا می‌شود.”

“من هر روز یک زنبق بیشتر دوستت دارم.”

“به بهترین دلیل – هیچ.”

“چون چهارشنبه است.”

“در درون این گلها افکاری از دور پنهان شده است.”

یک پرنده کوچولو به من گفت که اینها گلهای مورد علاقه شما هستند.

“این یک موقعیت خاص نیست، اما شما یک فرد خاص هستید.”

“شکوفه دادن یک گل در صحرا به جهان ثابت می‌کند که بر سختی‌ها، مهم نیست که چقدر بزرگ، می‌توان غلبه کرد.”

“گل‌ها مانند دوستان هستند. آنها به دنیای شما رنگ می‌آورند.”

“ممنونم که بخش مهمی از زندگی من هستی.”

“ارسال افکار آفتابی برای روشن کردن روز شما.”

“از این گل‌ها لذت ببرید فقط به این دلیل که … فقط به این دلیل که شما بهترین هستید!”

“گل‌ها نمی‌توانند همه مشکلات را حل کنند، اما آنها شروعی عالی هستند.”

“هر بار که این شکوفه‌ها را می بینید، به یاد داشته باشید که من به شما فکر می‌کنم.”

“دوستان فرشته‌هایی هستند که وقتی بال‌هایمان در به یاد آوردن نحوه پرواز مشکل دارند، ما را روی پاهایمان بلند می‌کنند!”

“من فقط می‌خواستم امروز یک لبخند برای شما بفرستم.”

گل‌ها همیشه مردم را بهتر، شادتر و مفیدتر می‌کنند. آنها آفتاب، غذا و داروی روح هستند.»

ارسال گل به همه شهرهای ایران و خارج از کشور

مجموعه شهرکادو امکان ارسال گل با سفارش از خارج به داخل ایران و یا ارسال گل از داخل ایران به همه شهرها در کشورهای مختلف را برای شما فراهم کرده است، تا دیگر بهانه‌ای برای گل هدیه ندادن به عزیزانتان برای شروع دوستی دوباره را نداشته باشید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها