مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

دسته گل ثریا

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 1 روز کاری
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $79.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 50 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

ابراز عشق و دوستی به اطرافیان یکی از نیازهای اولیه و ضروری هر فرد است. دسته گل ثریا از زیباترین دسته گل‌های موجود در وب‌سایت شهر کادو است که می‌توانید آن را در مناسبت‌‌های مختلف همچون تولد، سالگرد ازدواج، جشن فارغ‌التحصیلی و... به عزیزانتان هدیه بدهید. یکی از پرطرف‌دارترین و شیک‌ترین گل‌هایی که در هر مناسبتی قابل‌استفاده است، گل رز است که ترکیب آن با گل‌های دیگر زیبایی شگفت‌انگیزی را ایجاد خواهد کرد.

ویژگی دسته گل ثریا

گل رز هلندی از محبوب‌ترین انواع گل‌های سرخ است. دسته گل ثریا از گل‌های رز هلندی نباتی و گلبهی رنگ تهیه شده است. استفاده از کاغذ نباتی برای پیچیدن گل، هارمونی و زیبایی خاصی به این دسته گل زیبا بخشیده است. هم‌نشینی رنگ گلبهی و نباتی با آبی روشن جلوه‌ی خاصی را ایجاد کرده است.

دسته گل ثریا؛ یک انتخاب متفاوت

دسته گل ثریا یک هدیه ویژه و زیبا برای عزیزان شما است. می‌توانید این هدیه قشنگ را در تمام مناسبت‌ها برای کسانی که دوستشان دارید و برای شما ارزشمند هستند، ارسال کنید. این دسته‌گل متفاوت با چیدمان و هارمونی رنگ بی‌نظیر خود هدیه‌ای جذاب برای خاص‌پسندان است.

خرید دسته گل ثریا از شهرکادو

شهر کادو به شما این امکان را می‌دهد که در هر نقطه از دنیا عزیزان خود را سورپرایز کنید و خاطره‌ای به‌یادماندنی خلق کنید. برای ثبت سفارش دسته گل ثریا به وب‌سایت شهرکادو سر بزنید. می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال به خارج از ایران مانند ارسال گل به هلند، ارسال گل به آمریکا، ارسال گل به اروپا و... برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید. شهر کادو همراه لحظه‌های خاطره‌انگیز شما خواهد بود.

0 نظر


نوشتن نظر