مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

دسته گل مرداد

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 1 روز کاری
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $105.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 50 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

دسته گل مرداد با تونالیته رنگ زرد و سفید جذابیت بصری منحصربه‌فرد و ویژه‌‌ای دارد. گل روز بی‌شک پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین گل در جهان است و ترکیب آن با گل آفتاب‌گردان در این دسته‌گل زیبا، جلوه خاصی دارد. استفاده از رنگهای گرم همچون زرد و نارنجی گرمای فصل تابستان و به‌ویژه مردادماه را در ذهن تداعی می‌کند.

ویژگی های دسته‌ گل مرداد

دسته گل مرداد ترکیبی از گل رز زرد، آفتاب‌گردان، رز هلندی سفید و گل‌های ریز تزیینی زرد است. در این دسته‌گل زیبا از 32 شاخه گل رز زرد و 11 شاخه گل آفتاب‌گردان و تعدادی گل رز هلندی سفید استفاده شده است و با روبان زرد جذاب و کاغذ سفید تزیین شده است. 

دسته گل مرداد؛ یک انتخاب جذاب برای ابراز عشق

عشق، خواستن بهترین چیزها برای دیگران است. دسته گل مرداد را به کسانی که عاشقانه دوستشان دارید هدیه بدهید و به آن‌ها بگویید چقدر برای شما ارزشمند و دوست‌داشتنی هستند. دسته گل مرداد یک هدیه زیبا برای مناسبت‌های مختلف مانند تولد، تبریک عید، افتتاحیه‌ها و... است. 

می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال به خارج از ایران مانند ارسال گل به هلند، ارسال گل به آمریکا، ارسال گل به آلمان و... برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید. 

خرید دسته گل مرداد از شهرکادو

اگر دوست دارید عزیزانتان را با ارسال یک دسته گل زیبا و جذاب سورپرایز کنید، این کار را به شهر کادو بسپارید. برای ثبت سفارش به وب‌سایت شهرکادو مراجعه کنید. ما برای شما بهترین‌ها را در نظر داریم. کارشناسان ما آماده‌ پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند. شهر کادو زیباترین دسته‌گل‌ها را به تمام نقاط دنیا ارسال می‌کند. تنوع بی‌نظیر انواع باکس و دسته‌گل را فقط در شهر کادو می‌توانید بیابید.

0 نظر


نوشتن نظر