مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

جاسوییچی مردانه طلا - طرح هیچ 1

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 2 الی 3 روز کاری
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $86.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 90 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

 طلا 18 عیار

وزن طلا حدودی 0.600 گرم

همراه با بند چرم طبیعی

رنگ چرم مشکی یا قهوه ای و یا سورمه ای ( بستگی به موجودی بازار دارد )

سگک بند چرم استیال میباشد و تغییر رنگ نمیدهد

جاسوییچی مردانه طلا - طرح هیچ 1 یکی از انواع زیورآلات و اکسسوری‌های نفیس و ارزشمند برای هدیه‌دادن در مناسبت‌های مختلف مانند نوروز، ولنتاین، تولد، سالگرد ازدواج، فارغ‌التحصیلی و... است.

ویژگی های جاسوییچی مردانه طلا - طرح هیچ 1

جاسوییچی مردانه طلا - طرح هیچ 1 متشکل از یک بند چرم طبیعی به رنگ مشکی، قهوه‌ای یا سرمه‌ای با یک نشان طلایی بر روی آن است. وزن حدودی طلای 18 عیار به‌کاررفته در آن 0.600 گرم و به شکل کلمه هیچ با فونتی بسیار زیبا است که بر روی این جاسوئیچی جلوه‌گری می‌کند. رنگ بند چرم آن بستگی به موجودی بازار دارد. سگک این جاسوئیچی استیل است و دچار تغییر رنگ نمی‌شود. مدت‌زمان موردنیاز برای تحویل این محصول نیز 2 الی 3 روز کاری است.

جاسوییچی مردانه طلا - طرح هیچ 1؛ انتخابی شیک و لاکچری

یکی از رسوم زیبای عید نوروز عیدی‌دادن و عیدی‌گرفتن است. جاسوییچی مردانه طلا - طرح هیچ 1 را می‌توانید به‌عنوان یکی از هدایای ویژه عید نوروز به مناسبت فرارسیدن فصل بهار و آغاز سال نو به عزیزان خود تقدیم نمایید.

خرید جاسوییچی مردانه طلا - طرح هیچ 1 از شهرکادو

جاسوییچی مردانه طلا - طرح هیچ 1 یک هدیه جذاب و خاص برای افراد خاص و دوست‌داشتنی است. جهت ثبت سفارش خرید جاسوییچی مردانه طلا طرح هیچ 1 به وب‌سایت شهرکادو مراجعه کنید. سفارشات شما عزیزان در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان ارسال خواهند شد. با شهرکادو به خلق خاطره‌های ماندگار بیندیشید.



0 نظر


نوشتن نظر