مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

هدیه گل و شکلات - 2 (تهران)

وضعیت: موجود
مدت زمان تحویل: 4 ساعت
انتخاب شهر مقصد:
  • قیمت: $65.00
تعداد
gift box با خرید این محصول 70 امتیاز دریافت خواهید کرد







متن پیام کارت

۱۰۰ حرف

12 شاخه گل رز هلندی

5 عدد شکلات Kitkat 

هدیه گل و شکلات - 2 (تهران) یک دسته‌گل زیبا از گل‌های رز قرمز و شکلات پرطرف‌دار کیت کت است که هدیه‌ای مخصوص و مناسب ولنتاین یا روز عشق است. یکی از آداب و رسوم ولنتاین که هر ساله در 14 فوریه یا 25 بهمن برگزار می‌شود، هدیه‌دادن عروسک و شکلات به محبوب و معشوق خود است.

ویژگی های هدیه گل و شکلات - 2 (تهران)

هدیه گل و شکلات - 2 (تهران) شامل 12 شاخه گل رز هلندی و 5 عدد شکلات کیت کت است که به شکل یک دسته‌گل زیبا در آمده است و با کاغذ قرمز و کرم‌رنگ خال‌دار، روبان قهوه‌ای و گل‌های ریز تزیین شده است. مدت‌زمان لازم برای تحویل این محصول 4 ساعت است.

هدیه گل و شکلات - 2 (تهران)؛ هدیه ‌ای شیک و لاکچری برای ولنتاین

هدیه گل و شکلات - 2 (تهران) هدیه‌ای شیک و لاکچری برای ولنتاین است که می‌توانید آن را با هدایای خاص و سفارشی شهرکادو ترکیب نموده و یک خاطره جذاب و ماندگار در ذهن خود و محبوبتان خلق نمایید.

خرید هدیه گل و شکلات - 2 (تهران) از شهرکادو

هدیه گل و شکلات - 2 (تهران) یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین انواع هدایای مخصوص ولنتاین است. جهت ثبت سفارش خرید هدیه گل و شکلات به وب‌سایت شهرکادو سر بزنید. همچنین شهر کادو فرصتی را برای مشتریان همیشگی و گرامی خود پدید آورده تا بتوانند با ارسال گل به خارج از ایران همواره در کنار عزیزان خود باشند؛ حتی اگر کیلومترها با آن‌ها فاصله دارند. شهر کادو همراه شما در ساخت لحظه‌های عاشقانه خواهد بود.

1 نظر


نوشتن نظر