مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

ارسال انواع هدیه به ایران

ارسال کادو به ایران

ارسال هدیه به ایران

ارسال هدیه به ایران

در این صفحه صرفا تعدادی از محصولات سایت نمایش داده شده است. برای مشاهده محصولات کامل هر بخش، بر روی گروه محصول مربوطه (در ستون سمت راست) کلیک نمایید.

اما اگر هدیه مورد نظر خود را در میان محصولات سايت نیافتید، می توانید سفارش ویژه خود را در بخش "هرچه میخواهید سفارش دهید"  ثبت نمایید و اطمینان خاطر داشته باشيد كه سفارش شما در اسرع زمان توسط كاركنان شهركادو پيگيري خواهد شد.

 

چرا ارسال هدیه به ایران ؟

برپایی آیین نیک هدیه دادن یعنی زنده نگه داشتن آیین دوست داشتن، آیین عشق ورزیدن، آیین دوست داشته شدن. آن روزها که همه به هم نزدیک بودند و فاصله به هم رسیدن یک چشم برهم زدن بود، هدیه‌ها هم رنگ و بوی مهربانتری داشتند. امروز اگر رسم هـدیه دادن کم رنگ شده، بهانه می آوریم که دوری، که مشغله، که تحریم! هیچ بهانه ای حتی مرگ مانع نیک داشتن آیین هدیه نیست. آنان که عاشقند حتی بعد از مرگ، به عزیزان خود دعا، مهر و آرزوهای خوب هدیه می دهند.
ارسال هدیه به ایران به مناسبت تولد عزیزترین‌هایتان، ارسال هدیه به ایران به بهانه تکرار دلگویه‌های عاشقانه‌تان، ارسال هدیه به ایران برای روز عزیزترین خالقان شما، پدر و مادرهای چشم به راه آمدنتان، ارسال هدیه به ایران برای قدم نهادن نوزادی معصوم و پر امید که کوله باری از عشق و زندگی به خانواده اش می بخشد، ارسال هدیه به ایران به مناسبت تبریک ازدواج عزیزترین دوستان و همراهان و اقوامی که دوری و غربت نشینی یا مشغله و مأموریت‌های کاری، لذت در کنار آنها بودن را از شما ربوده است، تنها بخشی از خدماتی است که ما در شهر کادو به نیابت از شما و در کمال احترام و امتنان به انجام می رسانیم و فرجامی خوش همچون لبــخند، اشک شوق و شگفت زدگی عزیزانتان را برای شما به ارمغان می آوریم.

چه هدایایی می‌توانیم ارسال کنیم؟

برخی از هدایایی که می‌توانید ارسال کنید عبارتند از:

ارسال انواع گل له ایران

ارسال انواع کیک و شیرینی به ایران

ارسال انواع هدایای خاص و سفارشی

آجیل و خوراکی

زیورآلات و ...

ما در شهر کادو بهترین خاطرات و بهترین لبخندها و زیباترین اشک‌های شوق را برای عزیزان شما خواهیم ساخت و با اطمینان اعلام می داریم که ارسال هدیه به ایران از طریق شهرکادو، سیستمی است امانتدار، محفوظ و قابل اعتماد که امتحان خودش را در سال های فعالیت پس داده است و امید است با ارسال هدیه به ایران دل‌های عزیزترین عزیزانتان و دل عاشق خود را شاد کنید که دعای خیری اگر هست نصیب شهر کادو گردد.

امروز ما هستیم تا بهانه دوری را با ارسال هدیه به ایران برای شما به بهانه عشق تبدیل کنیم. امروز شهر کادو هست تا بهانه مشغله را، بهانه ترافیک را، بهانه فراموشی را برای اهدای هدیه به عزیزانتان به بهانه بی بها مبدل کند. امروز شهر کادو هست تا به غربت نشینانی که دل در گروی عزیزان خود دارند، ارسال هدیه به ایران را نوید دهد.

نظرات کاربران

0 نظر


نوشتن نظر