مقصد؟
  • سبد خرید شما خالی است.

ارسال گل و هدیه روز مادر به ایران

 

خرید هدیه روز مادر

خرید هدیه روز مادر

 در این صفحه نمونه محصولات روز مادر نمایش داده شده است. جهت مشاهده محصولات کامل هر بخش، به منوی محصولات مراجعه فرمایید.

هدیه روز مادر

هدیه روز مادر یکی از مهم‌ترین هدایایی است که به عزیزان خود هدیه می‌دهید. شهرکادو بستری امن برای شما عزیزان فراهم کرده است تا از طریق آن بتوانید برای عزیزانتان در داخل ایران هدیه روز مادر ارسال کنید.

انواع هدیه روز مادر موجود در سایت شهرکادو

هدایای همچون سبد هدیه روز مادر، صنایع دستی، عروسک و شکلات، عطر زنانه، زیورآلات، دعوت به رستوران، دعوت به ماساژ، آجیل و خوراکی، هدایایی ترکیبی، بسته‌های هدیه، هدایای خاص و سفارشی در سایت شهرکادو موجود هستند تا شما بتوانید متناسب با بودجه و سلیقه‌تان گزینه مناسب برای مادر یا همسر خود را انتخاب کنید. علاوه‌بر آن امکان ارسال گل برای عزیزانتان در داخل و خارج از ایران نیز برای شما فراهم شده است.

سفارش هدیه روز مادر در شهرکادو

در سایت شهرکادو بخشی به نام یادآوری مناسب‌ها وجود دارد که با ثبت تاریخ‌های مهم در داخل آن بخش، چند روز قبل از آن مناسبت به شما ایمیل یادآوری ارسال می‌شود تا ارسال هدیه در آن تاریخ را از یاد نبرید. برای سفارش هدیه روز مادر به سایت شهرکادو کافی است با مراجعه به سایت، هدیه مورد نظرتان را انتخاب کرده و شهری که قصد ارسال هدیه به آن را دارید مشخص کنید. پس از آن همکاران ما در مجموعه شهرکادو تمامی اقدامات مربوط به تهیه و ارسال هدیه را به عهده خواهند گرفت.

نظرات کاربران

19 نظر


نوشتن نظر