بهترین کارت های پستال روز پدر

خرید یکی از بهترین کارت های پستال روز پدر همراه با هدیه‌ای زیبا، ایده‌ای فانتزی به‌ویژه از طرف دختران است. فروشگاه‌های کادو یکی از جذاب‌ترین فروشگاه‌ها هستند که دنیای زیبایی را پیش چشم بیننده می‌گشایند. با انتخاب یک کارت پستال تبریک روز پدر با متن و تصویری خاص می‌توانیم گوشه‌ای از حس قدردانی خود را نسبت به پدر خود نشان دهیم. یکی دیگر از ایده‌های جذاب، انتخاب یک کارت پستال موزیکال روز پدر است که با گشودن آن چشمان پدر به متنی زیبا با موزیکی قشنگ خواهد افتاد. در این مقاله از شهرکادو تلاش می‌کنیم بهترین کارت های پستال روز پدر را معرفی کنیم.

واژه کارت پستال از کجا می‌آید؟

قبل از پرداختن به انتخاب و خرید بهترین کارت های پستال روز پدر، بهتر است ابتدا اندکی درباره کارت‌پستال بدانیم و با انواع آن آشنا شویم. منظور از کارت‌پستال یک قطعه‌ کارت کاغذی مخصوص است که با استفاده از دستگاه چاپ، متن‌های جذاب مناسبتی و تصاویر زیبا روی آن حک می‌شود.

کارت پستال‌ها هدایای فانتزی مناسبتی هستند که می‌توانیم همراه با هدیه ویژه‌ای که برای عزیزان خود خریداری کرده‌ایم تقدیم کنیم. به همین صورت می‌توان یک کارت پستال تبریک روز  پدر را همراه با هدیه دیگری مانند ادکلن بلو د شنل، کیف پول مردانه چرم یا یک تابلو ورق طلا به پدر خود هدیه دهید.

البته کارت‌پستال‌ها همیشه هم برای مناسبت‌های خاصی نیستند و گاهی ممکن است بی‌دلیل و برای ابراز احساسات به عزیزان خود یک کارت‌پستال زیبا با نوشته‌ای جذاب برای عزیزانمان ارسال کنیم. ازآنجایی‌که مقام پدر و مادر بسیار عزیز است قطعاً تهیه یک کارت‌پستال برای ضمیمه‌کردن با هدیه انتخابی باید خاص باشد. جایگاه پدر در زندگی و قلب ما کاملاً ویژه است.

واژه کارت پستال از کجا می‌آید؟

بهترین کارت های پستال روز پدر

قصد داریم قبل از پرداختن به انواع مختلف بهترین کارت های پستال روز پدر، اندکی با انواع کارت پستال آشنا شویم. روی‌هم‌رفته انواع کارت‌پستال را می‌توان به دو گروه کارت‌پستال‌های لوکس و کارت‌پستال‌های کلاسیک دسته‌بندی کرد. انتخاب هر کدام از این دو نوع کارت پستال تبریک روز پدر، جذابیت‌های خود را دارد و می‌توانید همراه با هدیه روز پدر آن را خریداری کنید.

1. کارت پستال لوکس

همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست این نوع کارت‌پستال‌ها بسیار شکیل، زیبا و لوکس هستند و می‌توانید از بین آن‌ها بهترین کارت های پستال روز پدر را انتخاب کنید. کارت‌پستال‌های لوکس تقریباً در قطع کاغذ A5 هستند و جنس مقوای آن‌ها، مقوای متالایز است.

فرایند تولید این نوع کارت‌پستال به این صورت است که ابتدا روی مقوای متالایز، حاشیه طلاکوب چاپ می‌شود. سپس مقوا تیغ و خط تا می‌خورد. در مرحله چاپ، تمام مراحل چاپ، سلفون‌کشی و برش روی مقوای گلاسه انجام می‌شود. در نهایت بخش چاپی روی مقوای متالایز‌ مونتاژ می‌شود.

 کارت پستال لوکس

2. کارت پستال کلاسیک

نوع دیگر کارت پستال تبریک روز پدر و البته مناسبت‌های دیگر کارت‌پستال‌های کلاسیک هستند. انتخاب بهترین کارت های پستال روز پدر از نوع کلاسیک نیز زیبایی خاص خود را داشته و نوستالژیک هستند. معمولاً جنس کارت‌پستال کلاسیک از مقوای گلاسه با روکش سلفون براق یا مقوای کتان است.

از طرف دیگر فرایند تولید کارت‌پستال کلاسیک به‌صورت چاپ، سلفون‌کشی، برش و خط تا خوردن است. همچنین کارت‌پستال‌های کلاسیک دارای حاشیه سفیدرنگ و کادر طلاکوب نیستند. انتخاب کارت‌پستال کلاسیک تداعی‌گر یک نوستالژی و خاطراتی دور و زیبا است.

کارت پستال کلاسیک

همانند هدایای دیگر همچون هدایای خاص و سفارشی، لباس گرم زمستان، ست 3 تکه چرم طبیعی و… می‌توانید به سلیقه خود از میان انواع کارت پستال تبریک روز پدر، یکی را انتخاب کرده و در کنار هدیه خود قرار دهید. برخی کارت‌پستال‌ها بدون نوشته هستند. می‌توانید با خط خوش، متن یا شعری زیبا در وصف ابهت مقام پدر  روی آن بنویسید.

اینکه بهترین کارت های پستال روز پدر کدام هستند به سلیقه و ذوق هنری شما بستگی دارد. معمولاً پدرها این مخلوقات نازنین آن‌قدر مهربان هستند که هر چیزی برای آن‌ها تهیه کنید با جان‌ و دل قبول خواهند کرد.

3. کارت پستال موزیکال

نوع دیگر کارت‌ پستال‌ های جذاب و جالب که دیرتر از انواع دیگر کارت‌ پستال قدم به عرصه گذاشته‌اند کارت‌ پستال‌ های موزیکال هستند. انتخاب یک کارت پستال موزیکال از بین بهترین کارت های پستال روز پدر ایده جالبی است که می‌تواند موجب انبساط‌خاطر گیرنده شود. می‌توانید یک کارت پستال موزیکال روز پدر را انتخاب و در کنار کیک روز پدر قرار دهید. سپس با ورود پدر، کارت را بگشایید تا موزیک آن، گل لبخند را بر لبان پدر شکوفا کند.

کارت پستال موزیکال روز پدر

 

جمع‌بندی

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توانید در کنار هدیه روز پدر تدارک ببینید انتخاب یکی از بهترین کارت های پستال روز پدر است. انواع مختلف کارت پستال روز پدر در گروه کارت‌های کلاسیک و لوکس وجود دارد که با انتخاب یکی از آن‌ها و نوشتن متنی زیبا هدیه روز پدر خود را کامل خواهید کرد.

می‌توانید کارت‌پستال‌هایی که متن‌های زیبای تبریک روز پدر روی آن‌ها حک شده تهیه کنید یا از کارت‌پستال‌هایی که جای خالی برای متن دارند استفاده کنید. سپس با خطی خوش شعر یا متنی زیبا در وصف مقام پدر روی آن بنویسید. نوع دیگر کارت‌پستال، کارت پستال موزیکال روز پدر است که با گشودن آن و شنیدن آهنگش قطعاً خنده بر لبان پدر نقش خواهد بست.

گالری تخصصی شهر کادو فروشگاه تخصصی انواع کادوهای مناسبتی زیبا، نفیس و دوست‌داشتنی است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شهر کادو می‌توانید از انواع هدایای زیبا و لوکس مناسبتی به‌ویژه برای روز پدر دیدن کنید. برای سفارش می‌توانید به صفحه چه کادویی بخرم مراجعه کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها