بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز

علاوه بر ارسال تبریک سال جدید، با استفاده از بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز، می‌توانیم خاطراتی ماندگار برای عزیزان خود رقم بزنیم. برای انتخاب بهترین هدیه عید نوروز ملاک‌ها و فاکتورهای مختلفی را باید در نظر داشت. معیارهایی مانند نسبت طرف مقابل با ما، جنسیت، سلیقه و شخصیت که باتوجه‌به آن‌ها می‌توان یک هدیه مناسب و زیبا برای فرد یا افراد موردنظر خود تهیه کنیم.

به‌عنوان‌ مثال پک هدیه عید نوروز یک نمونه زیبا و جذاب است که انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد. انواع مختلف پک‌های هدیه وجود دارد که به‌تناسب فرد موردنظر می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. در این مقاله از شهرکادو تلاش می‌کنیم بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز را معرفی کنیم.

بهترین هدیه عید نوروز

بهار سرشار از زیبایی، طراوت و روح زندگی است. در این فصل زیبا همه تلاش می‌کنند تا شادمانی بهار و تازه شدن فصل را با عزیزان خود قسمت کنند. تبریک نوروز با متن‌های ادبی زیبایی که از طریق فضای مجازی یا کارت‌پستال ارسال می‌کنیم یا ارسال هدیه‌ای برای یادگاری، همگی نمونه‌هایی از گرامیداشت نوروز زیبا هستند.

انواع مختلف هدایا وجود دارد که هر کدام از آن‌ها بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز هستند. در ادامه قصد داریم انواع مختلف هدایا برای تبریک سال جدید را معرفی کنیم. شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود، شخصیت و سلیقه فرد موردنظر بهترین هدیه عید نوروز را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

بهترین هدیه نوروز برای کودکان و نوجوانان

1. بهترین هدیه نوروز برای کودکان و نوجوانان

عید نوروز برای بسیاری از ما یادآور زیباترین خاطرات کودکی است. زمانی که با شادمانی تمام منتظر بودیم تا از بزرگ‌ترها عیدی بگیریم. کودکان شوق زیادی برای عید و هدیه گرفتن دارند. برای انتخاب هدیه عید نوروز برای کودکان ایده‌های مختلفی وجود دارد و برای انتخاب آن باید سن و جنسیت کودک را نیز در نظر گرفت.

خرید لوازم مدرسه مانند ست آبرنگ و قلم‌مو، ست ماژیک نقاشی، بازی‌های فکری، پازل، تلسکوپ، لوگو، اسکیت بورد برای کودکانی که در سن مدرسه هستند، می‌توانند بهترین ایده ‌ها برای هدیه عید نوروز باشند. همچنین ست ورزشی، دستبند چرم، هودی و سویشرت، پاوربانک، کوله‌پشتی، توپ ورزشی و… را می‌توان به‌عنوان بهترین ایده‌ها برای هدیه عید نوروز برای پسرهای نوجوان تهیه کرد.

برای دختران نوجوان نیز پک دخترانه به‌عنوان پک هدیه عید نوروز ایده خوبی است. همچنین ست زیورآلات مینیمال، گردن‌بند طلا، ست لوازم مانیکور هم می‌تواند نظر دختران نوجوان را به خود جلب کند. اگر کودکی که می‌خواهید به او هدیه بدهید در  سنین قبل از دبستان است خرید اسباب‌بازی‌های مختلف مانند ماشین یا هواپیمای کنترل‌دار، استیکر سه‌بعدی، پیست اتومبیل، عروسک موزیکال، تخته جادویی و ست سفالگری اسباب‌بازی نمونه‌هایی از بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز هستند.

هدیه برای همسر برای عید نوروز

2. هدیه برای همسر

شما به‌عنوان یک مرد متعهد و وظیفه‌شناس قصد دارید برای همسر خود بهترین هدیه عید نوروز را تهیه کنید. در ادامه برخی از بهترین ایده ‌ها برای هدیه عید نوروز را به شما معرفی می‌کنیم.

 

زیورآلات

اولین و مهم‌ترین اصل، توجه به سلیقه‌ی همسر شماست. آیا او عاشق تجمل و درخشش است یا سادگی و ظرافت را ترجیح می‌دهد؟ به زیورآلاتی که همواره استفاده می‌کند دقت کنید. چه رنگ‌هایی را بیشتر می‌پسندد؟ طلا را ترجیح می‌دهد یا نقره؟ با کمی دقت و توجه، می‌توانید به علایق او پی ببرید.

هدیه‌ی عید نوروز با هدیه‌ی سالگرد ازدواج قطعا متفاوت است. برای مناسبت‌های خاص، می‌توانید سراغ طرح‌های ویژه‌تر بروید. مثلا یک پلاک قلب زیبا یا یک دستبند طلا، می‌تواند حس خاص بودن را به او القا کند.

ممکن است وسوسه شوید که به جای یک قطعه‌ی باکیفیت، چند تکه‌ی ساده‌تر هدیه بدهید. اما به یاد داشته باشید که زیورآلات، یادگاری‌های ماندگاری هستند. یک قطعه‌ی ظریف و باکیفیت که سال‌ها درخشش خود را حفظ کند، ارزش به مراتب بیشتری نسبت به چند تکه‌ی بی‌کیفیت دارد.

گردنبند طلا

صنایع‌ دستی

صنایع دستی، طیف وسیعی از ظروف و وسایل تزیینی را در بر می‌گیرد. به نیازهای همسرتان فکر کنید. شاید یک سرویس چای‌خوری میناکاری، جلوه‌ی خاصی به مهمانی‌های نوروزی‌تان بده یا یک گلدان خاتم‌کاری، گوشه‌ی دنج خانه تان رو با شکوه و اصالت ایرانی پر کند.

 

 

 

عطر و ادکلن زنانه

خانم‌ها با عطر، امضای خاص خود را می‌سازند. به عطرهایی که همسرتان در طول سال استفاده می‌کند دقت کنید. آیا رایحه‌های گرم و شیرین را می‌پسندد یا به دنبال عطرهای خنک و ملایم است؟ شاید هم عاشق رایحه‌های گلی و رمانتیک باشد. با کمی نکته‌سنجی، می‌توانید رمز رایحه‌ی مورد علاقه‌ی او را کشف کنید.

عطر و ادکلن زنانه، هدیه‌ای است که دوست دارید برای مدت‌ها همراه همسرتان باشد. پس به ماندگاری آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. عطری با ماندگاری بالا، خاطره‌ی خوش عید را برای مدت‌ها برای همسرتان زنده نگه می‌دارد.

با کمی سلیقه، توجه به نکات گفته شده و البته کمی هوش بویایی، می‌توانید عطری به یادماندگار را به همسرتان هدیه دهید. فراموش نکنید، رایحه خوش همسرتان، زیباترین عطری است که در خانه‌تان به مشام می‌رسد.

دسته گل هدیه

هر گل، پیام و داستان خاص خود را دارد. کمی در مورد نماد گل‌های مختلف تحقیق کنید. رز قرمز نماد عشق و علاقه‌ی آتشین است، در حالی که رز صورتی نشان‌دهنده‌ی عشق لطیف و قدردانی است. سنبل نماد تولد دوباره است و با حال و هوای عید نوروز همخوانی دارد. با انتخاب گل‌های مناسب، می‌توانید احساسات خود را به زیبایی برای همسرتان ابراز کنید.

عید نوروز، جشن شکوفایی رنگ‌هاست. پس چرا از این الهام نگیرید؟ دسته گلی با ترکیب رنگ‌های شاد و بهاری مثل زرد، نارنجی، صورتی و بنفش، طراوت و سرزندگی را به خانه‌ی شما هدیه می‌دهد. لاله‌های عباسی با رنگ ارغوانی خاص خود و سنبل‌های خوش‌بو با ساقه‌ی سبز تیره، می‌توانند ترکیبی زیبا و متناسب با حال و هوای عید باشند.

با کمی سلیقه و توجه به این نکات، می‌توانید دسته گلی زیبا و به یادماندنی برای همسرتان تهیه کنید. شکوفه‌های بهاری، نمادی از عشق و طراوت را به زندگی مشترکتان هدیه دهید.

 

انواع ست کیف و روسری لاکچری

کیف و روسری لاکچری، هدیه‌ای است که می‌خواهید سال‌ها درخشش خود را حفظ کند. پس به جنس آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. کیف‌های چرم طبیعی باکیفیت، دوام و زیبایی بی‌نظیری دارند. روسری‌های ابریشمی یا پشمی با الیاف مرغوب، لطافت و درخشش خاصی به استایل می‌بخشند.

با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید ستی زیبا و باکیفیت را انتخاب کنید که در عین حال، هماهنگ با استایل و شخصیت فرد مورد علاقه‌ی شما باشد. فراموش نکنید، ست کیف و روسری لاکچری، هدیه‌ای است که علاوه بر کاربردی بودن، درخشش و خاص بودن را برای او به ارمغان می‌آورد. پس با یک انتخاب هوشمندانه، لبخند رضایت را بر لب‌های او بنشانید.

 

 

باکس های گل رنگارنگ

 

باکس گل فقط یک هدیه‌ی بصری نیست. عطر خوش گل‌ها نیز می‌تواند حس خوشایندی برای همسرتان به همراه داشته باشد. اگر از عطر مورد علاقه‌ی همسرتان اطلاع دارید، می‌توانید سراغ باکسی بروید که از آن گل‌ها در ترکیبش استفاده شده باشد. برای مثال، رزهای خوش‌بو یا یاس‌های معطر، با رایحه دلنشین خود، همسر شما را مجذوب خواهند کرد.

باکس‌های گل معمولا با سلیقه و ظرافت چیده شده‌اند. اما اگر می‌خواهید کمی خلاقیت به خرج دهید، می‌توانید باکس‌های ساده‌تر را انتخاب کرده و خودتان گل‌ها را بچینید. با کمی سلیقه و توجه به رنگ و ارتفاع گل‌ها، می‌توانید چیدمانی خاص و منحصر به فرد برای همسرتان خلق کنید. حتی می‌توانید با اضافه کردن تزئینات کوچک مثل روبان و اکلیل، باکس گل را شخصی‌سازی کنید.

 

تهیه هدیه عید نوروز برای مرد زندگی

3. تهیه هدیه عید نوروز برای مرد زندگی

از نظر شما به‌عنوان یک زن مهربان و خانواده‌دوست بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز برای همسرتان چیست؟ در این باره ایده‌های مختلفی وجود دارد که متناسب با شخصیت، علایق و روحیات همسر خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پیشنهادهای مختلفی در این باره وجود دارد که برخی از بهترین‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید از بین آن‌ها بهترین هدیه عید نوروز را برای همسر خود انتخاب و تهیه کنید.

 بهترین هدیه عید نوروز برای پدر و مادر

4. بهترین هدیه عید نوروز برای پدر و مادر

درست است که همیشه پدرها و مادرها به فرزندان خود هدیه عید نوروز می‌دهند؛ ولی اینکه فرزندان هم برای پاسداشت مقام این عزیزان هدیه‌ای تقدیم کنند لبخند خوشحالی بر صورت این عزیزان شکوفا می‌شود. پیشنهادهای زیادی به‌عنوان بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز وجود دارد که می‌توان یکی از آن‌ها را برای هدیه به پدر و مادر انتخاب کرد. در ادامه نمونه‌هایی از بهترین هدیه عید نوروز برای پدر و مادر آمده است. ابتدا یک هدیه زیبا برای مادر:

و اما برای پدر خود نیز می‌توانید از این فهرست یک گزینه را به‌عنوان یکی از بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز برای پدر خود انتخاب کنید:

بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز؛ پک هدیه عید نوروز

بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز؛ پک هدیه عید نوروز

بسیاری از دختران نوجوان و جوان علاقه خاصی به پک‌های هدیه دارند. این هدایا جذابیت‌های خاصی دارند که بسیار موردتوجه این قشر از افراد قرار گرفته است. انواع مختلف پک‌های هدیه وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را به سلیقه خود خریداری کرده و به‌عنوان پک هدیه عید نوروز به دوست، فرزند و… تقدیم کنید.

در پک‌های هدیه نوروز اقلام متفاوتی وجود دارد که به‌عنوان نمونه می‌توان به سررسید سال جدید، شمع‌های معطر، خودکار ملودی، شکلات یا پاستیل، جاکلیدی و… اشاره کرد. نوع دیگری از پک‌های نوروزی نیز وجود دارد که می‌تواند یکی از بهترین ایده‌ ها برای هدیه عید نوروز باشد. در این پک‌ها آجیل مخلوط، دم‌نوش مخلوط و میوه خشک هر کدام در شیشه‌های زیبا بسته‌بندی شده‌ و در یک باکس زیبا و شیک قرار دارند.

استفاده از شکلات، ماگ، فرنچ پرس و سالنامه کیفی نیز از دیگر نمونه‌هایی است که در پک هدیه عید نوروز وجود دارد. پک‌های هدیه نیز یادگاری زیبایی هستند که می‌توانید آن را به فرزندان نوجوان و جوان خود هدیه کنید.

یک ایده ناب هدیه عید نوروز برای خانواده

یک ایده ناب هدیه عید نوروز برای خانواده

یکی از بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز که می‌توانید آن را به‌صورت جمعی برای تمام اعضای خانواده تهیه کنید دعوت به رستوران است. یک هدیه بسیار جذاب که  با تمام اعضای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان همگی لحظات خوشی را در خارج از منزل سپری می‌کنید. می‌توانید والدین خود را نیز به این محفل زیبا دعوت کنید و سال جدید را با دعای پرخیروبرکت والدین خود و خنده‌های شادمانه فرزندانتان آغاز کنید.

جمع‌بندی

با فرارسیدن فصل بهار و جشن باستانی نوروز، بسیاری از ما به فکر تهیه هدیه‌ای مناسب برای عزیزان خود هستیم. برای انتخاب بهترین ایده ها برای هدیه عید نوروز علاوه بر درنظرگرفتن سلیقه، شخصیت و روحیات طرف مقابل بهتر است سلیقه و خلاقیت خود را هم چاشنی کنید.

صنایع‌دستی، زیورآلات، عطر و ادکلن، پک هدیه نوروز، ست کراوات و هدایای جذاب و دوست‌داشتنی برای کودکان نمونه‌هایی از انواع بهترین هدیه عید نوروز هستند. همچنین می‌توانید با دعوت به رستوران یا تور چندروزه در طبیعت، لحظاتی ماندگار برای عزیزان خود رقم بزنید.

گالری تخصصی شهرکادو مرجعی عالی برای تهیه بهترین و زیباترین هدایای مناسبتی است. تمام محصولات و اقلام شهر کادو با بهترین کیفیت، قیمت و بسته‌بندی در دسترس مشتریان می‌گیرد. برای سفارش می‌توانید به صفحه چه کادویی بخرم مراجعه کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها