بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر

پدر سراسر عشق است؛ اما این عشق در پشت غرور و صلابتش پنهان شده است. با خرید یک گل مناسب برای روز پدر خواهید دید که چگونه گل از گل روی پدر شکوفا می‌شود و هوای خانه رنگ و بویی دیگر می‌گیرد. تمام گل‌های عالم زیبا هستند و می‌توان از بین آن‌ها به سلیقه خود بهترین گل برای روز پدر را انتخاب کرد. در این مقاله از گالری شهرکادو  بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر را معرفی می‌کنیم.

 

 

بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر

شاید در نگاه اول گل را بیشتر برای خانم‌ها در نظر بگیرند؛ ولی پدران برخلاف ظاهر نه‌چندان احساسی و شاید سخت خود، قلبی لطیف همچون گل دارند. با شنیدن صدای گریه کودک دل پدر می‌لرزد. تارهای قلب پدر همچون پرچم‌های گل ظریف و شکننده هستند. به همین دلیل انتخاب گل به‌عنوان هدیه روز پدر بسیار زیبا و سرشار از احساس است.

پس بی‌تناسب نیست اگر از بین بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر یکی از زیباترین‌ها را انتخاب کنیم. در ادامه انواع گل‌ها را معرفی می‌کنیم تا از بین آن‌ها بهترین گل برای روز پدر را انتخاب کنید.

بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر؛ انواع گل مناسب برای روز پدر

1. گلدان گل

اگر به دنبال بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر هستید گل‌های داخل گلدان از بهترین گزینه‌ها هستند. پدرانی را می‌شناسیم که علاقه زیادی به گل و گلدان دارند و همچون دایه‌ای مهربان از گل‌های خود مراقبت می‌کنند. به همین دلیل انتخاب یک گلدان گل مانند یک گلدان بنجامین ابلق، می‌تواند بهترین گل برای روز پدر باشد. در ادامه چند گلدان گل زیبا را معرفی می‌کنیم:

  • گلدان زاموفیلیا
  • گلدان بنجامین آمستل
  • بونسای گل میخک ژاپنی
  • گلدان هدیه ارکیده بنفش
  • گلدان هدیه لوکس اریکا
  • گلدان هدیه لوکس فیلندرون

بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر؛ باکس گل

2. باکس گل

باکس‌ها و سبدهای گل نیز از دیگر انواع گل مناسب برای روز پدر هستند. ظرافت و دقتی که در ساخت باکس‌های گل به‌کار رفته مثال‌زدنی و حیرت‌انگیز است. تناسب بین رنگ‌ها، قرارگیری شاخه‌های گل در کنار هم و سایر تزیینات این گل‌ها آن‌ها را به یکی از بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر تبدیل کرده است. تمام باکس‌های گل، زیبا و جذاب هستند. انواع مختلف باکس‌های گل وجود دارند که برخی از آن‎ها عبارت‌اند از:

  • باکس گل تمام ارکیده
  • باکس گل سورنا
  • باکس گل بهاران
  • باکس گل رز
  • سبد گل نقره
  • فلاور بگ رز قرمز
  • باکس مستطیل رز لاکچری

دسته گل

3. دسته گل

همانند گلدان‌های گل، باکس‌ها و سبدهای گل، دسته‌ گل‌ها نیز از دیگر گزینه‌های بسیار زیبا و مناسب هستند که می‌توان به‌عنوان بهترین گل برای روز پدر یکی را انتخاب و خریداری کرد. این گروه از گل‌ها نیز همانند همتایان خود در دو گروه قبلی، با نظم و آرایشی زیبا در کنار هم قرار گرفته‌اند و منتظر دستان گرم و پرمهر پدر هستند. برخی از انواع دسته‌ گل مناسب برای روز پدر عبارت‌اند از:

  • دسته گل دریا
  • دسته‌گل رز رنگی
  • دسته‌گل مهربان
  • دسته‌گل دلاویز
  • دسته‌گل رز در باکس پلکسی

انتخاب و خرید یکی از بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر همراه با یک کارت‌پستال موزیکال زیبا و متنی جذاب، می‌تواند هدیه‌ای زیبا و پر از احساسات قلبی شما باشد.

نکات مهم برای خرید بهترین گل برای روز پدر

نکات مهم برای خرید بهترین گل برای روز پدر

شاید برخی تصور کنند انتخاب و خرید یکی از بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر ایده جالبی نباشد. این حرف اصلاً درست نیست؛ چرا که بسیاری از پدران همچون پدر من علاقه عجیبی به پرورش گل‌وگیاه دارند. از زمانی که به یاد دارم پدرم یک بخش مجزا از خانه را به‌صورت گلخانه‌ای مجهز ساخته بود و انواع گل‌ها و درختچه‌های زیبا را در آن پرورش می‌داد.

پدران هم دل دارند، احساس دارند؛ به همین دلیل می‌توان با خرید یک گل مناسب برای روز پدر برق خوشحالی را در چشمان او دید. البته دراین‌بین نکاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. این نکات عبارت‌اند از:

1. سلیقه شخصی و گل مناسب برای روز پدر

در بازار گل‌وگیاه و هدایا، انواع مختلف گل‌ها وجود دارد. مهم‌ترین نکته برای خرید بهترین گل برای روز پدر علاقه و حوصله پدر است. آیا پدر شما بیشتر به گل‌های گلدانی علاقه دارد یا دسته گل؟ آیا پدر شما زمان و حوصله مراقبت از گل‌های گلدانی را دارد یا خیر؟ پاسخ به این سؤالات می‌تواند شما را برای خرید یکی از بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر راهنمایی کند.

1. سلیقه شخصی و گل مناسب برای روز پدر

2. بودجه شخصی

قبل از تصمیم‌گیری درباره خرید گل مناسب برای روز پدر، ابتدا بودجه خود را مشخص کنید. در بین انواع مختلف گل شامل باکس گل، دسته‌گل یا گلدان گل، محصولاتی با قیمت‌های مختلف وجود دارد. به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام برای خرید بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر، قیمت محصول و بودجه خود را با یکدیگر تطبیق دهید.

3. مکان مناسب برای نگهداری از گل

اگر پدر شما ساکن آپارتمان است و قصد دارید یک گلدان گل برای او خریداری کنید باید یک گل آپارتمانی را در نظر بگیرید که کاملاً مناسب محیط باشد. برخی گل‌ها نسبت به تغییرات دمای محیط بسیار حساس هستند. به همین دلیل برای انتخاب بهترین گل مناسب برای روز پدر علاوه بر سلیقه و بودجه، باید محل نگهداری را هم در نظر بگیرید.

سفارش و خرید گل از شهر کادو

سفارش و خرید گل از شهر کادو

با توسعه تکنولوژی و حضور اینترنت در زندگی روزمره انسان، خرید هدیه نیز ابعاد جدید و مهیجی به خود گرفته است. با چند کلیک و ورود به فروشگاه‌های آنلاین مانند فروشگاه شهر کادو می‌توان از بین انواع مختلف هدایای مناسبتی زیبا و جذاب یکی را انتخاب کرده و سفارش داد. فروشگاه شهر کادو بهترین امکانات را برای ارسال هدایای مختلف در اختیار دارد.

ارسال انواع مختلف گل شامل باکس گل، دسته‌گل و انواع گلدان و گیاهان آپارتمانی به تمام شهرهای ایران و حتی خارج از کشور از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرکادو است. پس می‌توانید با مراجعه به فروشگاه شهر کادو یکی از بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر را سفارش داده و ثبت کنید. سفارش شما در کمترین زمان و کاملاً سالم به دست گیرنده خواهد رسید.

جمع‌بندی

پدران قلبی به لطافت گل‌ها دارند. دل پدر همانند برگ گل ظریف و نازک است. حالا که به روز پدر نزدیک می‌شویم انتخاب یکی از بهترین گل های مناسب برای هدیه روز پدر همراه با متنی زیبا در وصف مقام پدر می‌تواند گویای حس قدردانی ما باشد. نمی‌توان تنها یک نوع گل را به‌عنوان بهترین گل برای روز پدر انتخاب کرد.

انواع مختلف گل مانند سبد گل، باکس گل، دسته‌گل و یک گلدان گل همگی زیبا و قابل‌انتخاب هستند. برای خرید گل مناسب برای روز پدر اطلاع از سلیقه، علاقه و موقعیت او برای نگهداری از گل نیز اهمیت دارد.

گالری تخصصی شهر کادو فروشگاه تخصصی انواع کادوهای مناسبتی زیبا، نفیس و لوکس است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شهر کادو می‌توانید از انواع هدایای زیبا و جذاب برای مناسبت‌های گوناگون دیدن کنید. برای سفارش می‌توانید به صفحه چه کادویی بخرم مراجعه کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها