بهترین متن های تبریک و جملات روز پدر

تهیه یک هدیه خاص و مناسب با مقام پدر و حک نمودن متن زیبای تبریک روز پدر بر آن حلاوتی دلنشین بر جان پدر می‌نشاند. در این مقاله از گالری شهرکادو به معرفی انواع کادوها و متن ادبی تبریک روز پدر می‌پردازیم.

 

انتخاب بهترین متن های تبریک و جملات روز پدر

از همان ابتدای آفرینش خداوند مرد و پدر را برای رویارویی با ناملایمات زندگی خلق کرد. خداوند پدر را آفرید تا همچون کوهی باصلابت و همانند عقابی تیزپرواز فرزندان خود را از سختی‌های زندگی مصون دارد و آن‌ها را به اوج برساند. هر چه از مقام پدر بگوییم کم گفته‌ایم.

عظمت دریا و استواری کوه که بدون کمترین چشمداشتی تنها به آرامش، رفاه و سربلندی فرزندانش می‌اندیشد. در ادامه به بهانه نزدیک‌شدن به این روز عزیز، تلاش می‌کنیم گلچینی از بهترین متن های تبریک و جملات روز پدر را در برابر دیدگان شما قرار دهیم تا همراه با هدیه روز پدر قدردانی خود را نسبت به او نشان دهیم.

انتخاب بهترین متن های تبریک و جملات روز پدر

  • مرا از دشواری زمانه هیچ غمی نیست؛ چون پدر یار و یاور من است.
  • پدر همانند خورشید است که آن‌قدر هست که شاید گاهی او را نمی‌بینیم؛ اما گرمای زندگی ما از فروغ وجود نازنین پدر است.
  • در دشواری‌های زندگی یک چراغ راه می‌خواستم و جز پدر کسی چراغ راه زندگی‌ام نشد.
  • دریا بزرگی را، کوه استقامت را و صبر، صبر را از تو آموخت ای همیشه جاودان در قلبم پدرم.
  • پدر یعنی تکیه‌گاه دختر، پدر یعنی چراغ زندگی پسر و پدر یعنی نگاه مهربانی که زندگی بی‌فروغ رای او هیچ است.
  • دستان پدر نه به معنای آغوش که فراتر از آن است. بزرگ‌ترین پناه و امنیت فرزندان است.
  • بوسه بر دستان نازنینی که تک‌تک چین‌وچروک دستانش نشان از رنج او برای خوشبختی فرزندانش است.
  • خون تو در رگ‌‌های من، نور چشمانت در چشمان من و دستان تو بزرگ‌ترین پناه من. پس دیگر چه می‌خواهم از زندگی جز پدر من.
  • با پدر نمی‌شود جمله ساخت، می‌توان دنیا ساخت.

گرچه زبان از بیان بزرگی مقام پدر ناتوان است؛ ولی می‌توان با یک متن زیبای تبریک روز پدر قدردانی خود را نسبت به آن‌ها ابراز کنیم.

بهترین متن های تبریک و جملات رزو پدر؛ راهنمای خرید هدیه روز پدر

 

 

چند نمونه دیگر متن زیبای تبریک روز پدر

با انتخاب یکی از هدایای پیشنهادی یا هر هدیه دیگری که موردپسند شما است می‌توانید یکی از بهترین متن های تبریک و جملات روز پدر را با خطی خوش، روی کارت‌تبریک بنویسید. دعوت به رستوران با تمام اعضای خانواده همراه با دعوت از گروه موسیقی برای نواختن آهنگی به مناسبت روز پدر و قرائت یک متن زیبای تبریک روز پدر نیز می‌تواند هدیه‌ای هیجان‌انگیز باشد.

ست‌های چرم چندتکه یا کتاب و هدایای فرهنگی برای پدران اهل فرهنگ و هنر نیز گزینه‌های مناسبی هستند. یک متن ادبی تبریک روز پدر روی کارت‌پستالی زیبا در صفحه اول یک کتاب نفیس هدیه‌ای بسیار مناسب برای یک پدر فرهیخته است. در ادامه چند نمونه متن زیبای تبریک روز پدر آمده است:

  • در شب‌های تاریک زندگی تنها پناهم، امیدم و دلیل زندگی‌ام تو بودی پدر.
  • پدرم هرگاه نزدیک بود دست از پا خطا کنم یادم آمد که به من امید بستی، یادم آمد که حق تو نیست نامت را کوچک کنم.
  • پدر به من آموخت که الماس شدن آسان نیست. آموخت که برای بهترین بودن باید دشوارترین راه‌ها را با اراده‌ای قوی پیمود.
  • پدر پله‌های نردبان زندگی می‌شود تا فرزندان را به اوج برساند.
  • پدر بزرگ‌مردی است که قامتش خم می‌شود تا فرزندانش قد بکشند، اوج بگیرند و پرواز کنند.

به‌عنوان یک متن زیبای تبریک روز پدر می‌توانید برکت دعای پدر را یادآور شوید که:

  • برکت دعای پدر تکیه‌گاه تمام آرزوها و چراغ راه سفر زندگی من است. بدون دعای پدر هر فصل زندگی همچون خزانی غمگین است.

راهنمای خرید هدیه روز پدر از شهر کادو

راهنمای خرید هدیه روز پدر از شهر کادو

 

پدر ظاهراً سرد و بی‌احساس؛ اما دنیایی از محبت، فداکاری و احساس در او موج می‌زند. غرور پدر او را بر آن می‌دارد که آنچه در درونش است را پنهان کند و همچون کوهی استوار حامی و بزرگ‌ترین پناه همسر و فرزندانش باشد. این وجود نازنین لایق بهترین احترام‌ها، هدایا و تبریک‌ها است. گرچه زحمات پدر را نمی‌توان به‌تمامی جبران کرد.

پدر همچون درخت تناوری است که سایه بر سر خانواده خود می‌اندازد تا آنان را از گزند ناملایمات حفظ کند. حالا که آرام‌آرام به ‌روز پدر نزدیک می‌شویم بهتر است برای قدردانی از این فرشتگان زمینی با تهیه هدیه‌ای ناقابل و انتخاب یکی از بهترین متن ‌های تبریک و جملات روز پدر، گل لبخند را مهمان چهره زیبایش کنیم.

باتوجه‌به قرارگیری در فصل زمستان خرید لباس گرم زمستانی شامل پالتو، پولیور، کاپشن یا دستکش چرمی گرم همراه با یک شاخه گل و یک متن زیبای روز پدر گزینه‌های مناسبی هستند. در ادامه ایده‌های دیگری دراین‌رابطه را مطرح می‌کنیم.

  • یک کیف دوشی چرم طبیعی هدیه‌ای مناسب برای پدرانی است که در مشاغل دولتی مشغول به کار هستند.
  • ست 3 تکه چرم طبیعی شامل کمربند، کیف پول و جاکلیدی
  • ست جعبه کراوات مخصوص پدرانی که بنا به طبیعت خودشان یا شغلشان شیک‌پوشی اهمیت زیادی برای آنان دارد.
  • انواع عطر و ادکلن مردانه مانند بلو د شنل، دیور ساواژ یا لالیک انکر نویر

خرید یک گوشی موبایل همراه با متن ادبی تبریک روز پدر یا زنگ گوشی تبریک روز پدر نیز می‌تواند این وجود نازنین را غافلگیر کند. می‌توانید با اندکی ذوق، صبر و حوصله بهترین متن های تبریک و جملات روز پدر را روی کاغذ پیاده کنید.

بنا به دلایلی همچون دشوار بودن انتخاب، مشغله کاری و گرفتاری‌های روزمره ممکن است در انتخاب هدیه روز پدر دچار مشکل شویم. فروشگاه‌های مختلف آنلاین در این زمینه هستند که می‌توانند بر اساس مناسبت، سلیقه و بودجه خریداران بهترین پیشنهادهای خرید هدیه را در اختیار مشتریان قرار دهند. در این میان استفاده از بهترین متن های تبریک و جملات روز پدر می‌تواند زیبایی هدیه را بیشتر کند.

فروشگاه شهر کادو انواع کادوهای مناسبتی را در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهد. این امکانات موجب شده تا فرایند انتخاب و خرید از شهر کادو بسیار آسان و لذت‌بخش باشد. انواع هدایای خاص و سفارشی مانند سورپرایز در محل کار، ست‌های چرمی، کتاب و هدایای فرهنگی و… برخی از امکانات متنوع شهر کادو هستند.

جمع‌بندی

پدر این مظهر صلابت و امید، بزرگ‌ترین پناه و تکیه‌گاه همسر و فرزندانش است. خداوند پدر را آفرید تا گوشه‌ای از صلابت و امنیت خود را به آدمیان نشان دهد. زبان و عمل در برابر جبران زحمات پدر قاصر است؛ اما بهتر است به‌رسم ادب هدیه‌ای درخور تهیه کرده و آن را با یکی از بهترین متن ‌های تبریک و جملات روز پدر چاشنی کنیم.

می‌توانید متن زیبای تبریک روز پدر را برای او بخوانید. نوشتن متن ادبی تبریک روز پدر روی یک کارت‌پستال زیبا یا کارت‌تبریک همراه با هدیه روز پدر یکی دیگر از ایده‌هایی است که می‌تواند لبخندی زیبا بر چهره پدر بنشاند.

گالری تخصصی شهر کادو تلاش می‌کند بهترین و زیباترین هدیه‌های مناسبتی را با بهترین کیفیت، قیمت و بسته‌بندی در دسترس مشتریان خود قرار دهد.  برای سفارش می‌توانید به صفحه چه کادویی بخرم مراجعه کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها