مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

زمانی که تولد یکی از دوستان یا خانواده می‌شود، اکثر افراد به فکر خرید گل می‌افتند. گل‌ها انواع مختلفی دارند و هر گل برای خودش معنای خاصی را دارد. بهتر است که قبل از خرید گل برای هدیه تولد کسی که دوستش دارید، ابتدا با معنا و مفهوم هر گل آشنا شوید. از طرفی افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، هیچ دسترسی به عزیزانشان ندارند. خوشبختانه

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که این مشکل را حل کرده است و می‌تواند برای تولد کسانی که دوستشان دارید، در ایران برایشان گل ارسال کنند. در ادامه برای آشنایی بیشتر، مناسب ‌ترین گل‌ ها برای هدیه تولد را معرفی و به بررسی هرکدام باتوجه‌به مفهوم و معنای خاصی که دارند، می‌پردازیم.

مناسب‌ترین گل‌ها برای هدیه تولد

برای اینکه برای خرید گل بهترین انتخاب را داشته باشید، در ادامه چند مورد از گل‌های مناسب دراین‌خصوص را معرفی می‌کنیم.

1- گل رز قرمز

به طور معمول افراد اولین گزینه‌ای که به‌عنوان یک هدیه به ذهنشان می‌رسد، گل رز قرمز است. این گل زیبا در رنگ‌های متفاوتی موجود است؛ اما رنگ قرمز آن بهترین نوع گل برای هدیه دادن به کسی است که دوستش دارید و یکی از مناسب‌ ترین گل ‌ها برای هدیه تولد است. گل‌های رز با رنگ‌های متنوع آن، معنا و مفهوم متفاوتی با یکدیگر دارند. به‌عنوان‌مثال گل رز سفید به معنی معصومیت و فروتنی است. گل رز بنفش نشانه‌ای از عاشق شدن در نگاه اول، گل رز زرد به معنای دوستی و گل رز صورتی برای تحسین است.

دسته گل دریا-10 تا 50 شاخه گل رز

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد
مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

دسته گل امید-50 تا 150 شاخه گل رز

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد
مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

دسته گل طلایی

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

دسته گل وصال

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

2- پیئونی صورتی

یکی دیگر از مناسب ‌ترین گل ‌ها برای هدیه تولد پیئونی صورتی است که این گل زیبا نماد افتخار و ثروت است. ظاهر زیبای این گل به شکل مجموعه‌ای از شکوفه‌های زیبا لابه‌لای هم است که به معنای عشقی خوب به همراه ثروت فراوان است. گل پیئونی هم در رنگ‌های مختلفی وجود دارد که رنگ صورتی آن، نشان‌دهنده محبت و علاقه شما است. به همین خاطر علاوه بر هدیه دادن برای تولد، برای هدیه دادن روز ولنتاین و همچنین سالگرد ازدواج نیز، بسیار مناسب است.

دسته گل پرنسس – تهران و کرج

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

دسته گل مهربان-2

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

3- گل ارکیده

یکی دیگر از مناسب‌ ترین گل‌ ها برای هدیه تولد گل ارکیده است. مهم‌ترین خصوصیت این گل زیبا این است که از ظرافت خاصی برخوردار است و علاوه بر این، به معنای زیبایی و قدرت و عشق است. گل ارکیده هم‌رنگ‌های متنوعی دارد که رنگ صورتی گل ارکیده گزینه مناسبی برای ابراز علاقه‌ خالصانه و نشانی از عشق و علاقه شما به‌طرف مقابل است. همچنین گل ارکیده سفید نیز برای هدیه تولد گزینه خوبی است. رنگ سفید این نوع گل بسیار زیبا است که نماد زیبایی و پاکی است.

دسته گل سایه

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

دسته گل دلاویز

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

دسته گل یاسی – تهران و کرج

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

4- گل داوودی

یکی دیگر از مناسب‌‌ترین گل‌ ها برای هدیه تولد گل داوودی است. این گل زیبا نماد شادی و خوش‌بینی است. گل داوودی با گلبرگ‌های سفید نشانه‌ای از عشق وفادار و یا حقیقت است و گلبرگ‌های زرد میان آن هم‌، نشانی از عشق جاویدان است. در باور‌های اساطیر یونانی، گل داوودی نماد طلا بوده است. علاوه بر این می‌توان گفت که این گل زیبا، نشانه طول عمر است و برای هدیه دادن گزینه بسیار خوبی است.

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

 

5- گل نرگس

یکی دیگر از مناسب‌ ترین گل‌ ها برای هدیه تولد گل نرگس است. گلبرگ‌های این گل زیبا نمادی از  صمیمیت در عشق و تولد دوباره است. اما توجه داشته باشید یک شاخه تنها از این نوع گل نشانه‌ای از بدشانسی است و باید دسته‌ای از این گل را برای هدیه تولد تهیه کنید. گل نرگس برای هدیه دادن تولد نوزادها، بسیار مناسب است. این گل علاوه بر تولد، هدیه بسیار خوبی برای سالگرد ازدواج نیز است.

6- گل آفتابگردان

یکی دیگر از مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد آفتابگردان است. زیبایی این گل بسیار بی‌نظیر است و این گل زیبا نشان‌دهنده شادی، ستایش، گرمی و طول عمر است. این گل زیبا می‌تواند هدیه مناسبی برای افرادی باشد که برای شما عزیز هستند و علاقه خاصی به آن‌ها دارید. یک دسته‌گل آفتابگردان با ساقه‌های بلند، نه‌تنها برای هدیه تولد، بلکه برای مناسبت‌های مختلف نیز بسیار انتخاب خوبی است.

7- میخک قرمز

یکی دیگر از مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد گل میخک قرمز است. این گل زیبا و جذاب نماد محبت و عشق عمیق است که برای روز مادر یک هدیه خاص و زیبا است. گل میخک در رنگ‌های متنوعی وجود دارد که رنگ سفید این نوع گل، به معنای عشقی کاملاً پاک است و میخک زرد نیز، نمادی بر عدم قبولی یک عشق است. گل میخک قرمز هدیه‌ای مناسب برای کسی است که او را دوست دارید و محبت خاصی به آن شخص دارید.

8- یاس بنفش

یکی دیگر از مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد یاس بنفش است. ترکیبی از گل یاس بنفش و سفید، هدیه بی‌نظیری برای اگر افرادی است که می‌خواهند برای اولین‌بار عشق خودشان را بروز دهند. به‌طورکلی یاس نشان‌دهنده احساسات اولیه افراد است. این گل همچنین می‌تواند معصومیت خاصی را به افراد منتقل کند. شکوفه‌های یاس سفید نشان‌دهنده معصومیت است؛ بنابراین ترکیب گل یاس سفید و بنفش برای هدیه تولد کسی که می‌خواهید علاقه و عشق خود را بیان کنید، هدیه بسیار مناسبی است.

خرید از شهر کادو

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که می‌توانید در آن برای خرید گل و یا هدایای زیبا ثبت سفارش کنید، شهر کادو است. افرادی که در خارج از کشور هستند و می‌خواهند برای خانواده و یا دوستان و عزیزان خود که در ایران زندگی می‌کنند، گل ارسال کنند و یا هدیه‌های زیبایی را بفرستند، شهر کادو این کار را برایشان انجام می‌دهد. برای خرید گل‌های مناسب هدیه تولد می‌توانید از شهر کادو سفارش خود را ثبت کنید. علاوه بر این، در نظر داشته باشید که شهر کادو در کمترین زمان، خدمات ارسال گل به ایران را انجام می دهد.

دسته گل صورتی – تهران و کرج

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

دسته گل رز 3 تایی

مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد

سخن پایانی

در این مقاله چند مورد از مناسب ترین گل ها برای هدیه تولد را معرفی کردیم و معنا و مفهوم هرکدام را هم بررسی نمودیم. گل‌هایی مثل گل یاس بنفش، آفتابگردان، گل نرگس، گل رز قرمز، گل ارکیده، میخک قرمز، گل داوودی و پیئونی صورتی گل‌هایی بودند که در این مقاله معرفی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم افرادی که در خارج از کشور هستند، گل‌های زیبایی که در شهر کادو موجود هستند را از دست ندهند. مسلماً کسانی که دوستشان دارید، با ارسال گل و یا هدایای بسیار زیبایی که در این فروشگاه اینترنتی موجود است، بسیار خوشحال خواهند شد.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها