هدیه مناسب برای پدربزرگ

هدیه دادن عزیزان همیشه بخش زیبا و خاطره انگیز روابط است. افراد همیشه به دنبال آن هستند تا در مناسبت‌های مختلف و یا حتی بی‌مناسبت هدیه‌ای به عزیزان بدهند تا ضمن ابراز علاقه به آن‌ها بتوانند آن‌ها را نیز خوشحال کنند. اما مشکلی که بیشتر افراد در چنین شرایطی دارند این است که نمی‌توانند هدیه مناسب برای عزیزان خود را انتخاب کنند. در ادامه قصد داریم 10 ایده هدیه دادن به عزیزانتان را برای شما بیاوریم تا بتوانید در مواقعی که قصد هدیه دادن به عزیزانتان را دارید از آن‌ها استفاده کنید.

ایده هدیه دادن به عزیزانتان؛ سوپرایز کردن عزیزان

قبل از آنکه بخواهیم به معرفی ایده هدیه دادن به عزیزان بپردازیم لازم است تا درباره سورپرایز کردن عزیزان صحبت کنیم. با وجود اینکه برخی افراد اصلا علاقه‌ای به سورپرایز شدن ندارند، اما اکثر افراد حس خوبی از سورپرایز شدن می‌گیرند. بنابراین سعی کنید تا با فراهم کردن شرایطی خاص طرح سورپرایز  را برای آن‌ها پیاده کنید. در ادامه به بررسی یک سری از این ایده‌های می‌پردازیم.

 ایده هدیه دادن به عزیزانتان

آن‌ها را به کمپینگ ببرید

رفتن به کمپینگ و بیرون از شهر می‌تواند ایده مناسبی برای سوپرایز تولد در طبیعت برای عزیزانتان باشد که در لیست ایده هدیه دادن به عزیزانتان قرار گرفته است. کمپینگ امکانات زیادی نیز لازم ندارد. تنها کافی است یه چادر مسافرتی داشته باشید و خوراکی‌های مورد علاقه خود را به همراه ببرید. قدم زدن در محیط و غذا خوردن می‌تواند گزینه مناسبی برای این شرایط باشد. حتی می‌توانید با جمع دوستان و اعضای خانواده به کمپینگ بروید. این می‌تواند هم گزینه مناسبی برای گردش خانوادگی و یا قرار عاشقانه باشد.

ایده هدیه دادن به عزیزانتان؛ آن‌ها را به رستوران و کافی‌شاپ دعوت کنید

اگر کمپینگ گزینه مناسبی برای شما نیست، می‌توانید به سراغ گزینه دیگری در لیست ایده هدیه دادن به عزیزانتان بروید. در این زمان دعوت به رستوران را در برنامه خود قرار دهید. زمانی که قصد دارید عزیزانتان را به رستوران دعوت کنید بهتر است از قبل میز رزرو کنید تا مجبور نباشید منتظر خالی شدن میز بمانید. اگر بودجه محدودی برای رستوران رفتن دارید می‌توانید از قبل غذای مورد نظر خود را سفارش دهید اما محترمانه‌تر آن است که سفارش را به عهده افراد قرار داده و به آن‌ها حق انتخاب بدهید. اگر می‌خواهید عزیزانتان را در زمانی به جز زمان غذا خوردن سورپرایز کنید، می‌توانید آن‌ها را به کافه دعوت کنید. اگر چه در بیشتر کافه‌ها امکانات سورپرایز کردن افراد برای شما فراهم است، اما با این وجود خودتان هم می‌توانید ایده‌هایتان را برای سورپرایز تولد در کافه پیاده کنید.

فست فود د ل پ تهران

 ایده هدیه دادن به عزیزانتان

آش و حلیم سید مهدی-تهران

رستوران هفت خوان شیراز

محیط خانه را برای آن‌ها آماده کنید

تفاوتی ندارد که قصد دارید برای یک ملاقات عاشقانه آماده شوید و یا تولد یکی از عزیزانتان و حتی روز پدر و یا مادر را جشن بگیرید. در همه این موارد می‌توانید با استفاده از بادکنک، گل و کاغذهای رنگی محیط خانه را برای غافلگیر کردن افراد آماده کنید. به شما توصیه می‌کنیم در این شرایط محیط خانه را به دلخواه تزئین کرده و خوراکی‌هایی را که خریداری کرده‌اید و یا از قبل آماده کرده‌اید روی میز بچینید. این یکی از مواردی است که می‌تواند برای سورپرایز تولد همسر مناسب باشد.

اگر شما هم ایده‌ای برای غافلگیر کردن عزیزان خود دارید آن را در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

ایده‌ هدیه دادن به عزیزانتان

در این بخش قصد داریم 10 ایده کلی برای هدیه دادن به عزیزانتان را بررسی کنیم. توجه داشته باشید که شما با شناختی که عزیزان خود دارید، می‌توانید گزینه مناسب از میان آن‌ها را انتخاب کرده و به عزیزانتان متناسب با مناسبتی که قصد هدیه دادن در آن را دارید و یا نسبتی که با آن شخص دارید انتخاب کنید.

1. ایده هدیه دادن به عزیزانتان؛ یک کلاژ عکس بسازید

تماشای آلبوم عکس و مرور خاطرات همیشه برای افرد جذاب است. شما می‌توانید از بین عکس‌هایی که دارید زیباترین آن‌ها را انتخاب کرده و یک کلاژ بسازید. حتی می‌توانید آن‌ها را روی چوب چاپ کنید تا عزیزانتان بتوانند آن را روی دیوار نصب کرده و هر بار که آن را می‌بینند به یاد شما و خاطرات مشترکتان بیفتید. این ایده می‌تواند بهترین سورپرایز تولد از راه دور برای عزیزانتان باشد.

قاب عکس یادگاری-01

2. آن‌ها را به پیدا کردن گنج تشویق کنید

قرار دادن هدیای مختلف و متنوع در مکان‌های مختلف که با عنوان شکار گنج در هدیه دادن شناخته می‌شود می‌تواند گزینه مناسب و هیجان انگیزی برای هدیه دادن به عزیزانتان باشد. متناسب با نسبت شما با فردی که قصد هدیه دادن به او را دارید، می‌توانید هدیای مختلفی تهیه کنید و آن‌ها را در جاهای مختلف قرار دهید. اگر این ایده را برای ملاقات‌های عاشقانه خود به کار برده‌اید می‌توانید پس از پیدا شدن آخرین هدیه سورپرایز خود را پیاده کنید. مثلا می‌توانید یکدیگر را در آغوش بگیرید.

3. نامه عاشقانه برای آن‌ها بنویسید

اصطلاح نامه عاشقانه عموما افراد را به یاد معشوق خود می‌اندازد، اما شما می‌توانید نامه‌ یا پیامی با عنوان ابراز محبت خود به عزیزانتان آماده کنید و به آن‌ها تقدیم کنید. متناسب با محتوای این نامه شما می‌توانید شاخه گل، عکس و یا هدیه کوچکی که برای شما یادآور خاطرات شیرینی است را در کنار نامه خود قرار دهید. رستادن یک شعر زیبا برای عزیزانتان نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

4. آشپزی کنید

حتما تا به حال در مورد آشپزی با عشق شنیده‌اید. در واقع افراد معتقد هستند که حس فردی که قصد آشپزی کردن دارد نسبت به افرادی که برای آن‌ها آشپزی می‌کند در کیفیت غذا تاثیرگذار است. درست کردن کیک و شیرینی برای مناسبتی خاص و یا تهیه غذای مورد علاقه عزیزانتان قطعا تاثیر بیشتری نیست به خریدن آن‌ها در افراد دارد. بنابراین این گزینه در لیست ایده هدیه دادن به عزیزانتان قرار گرفته است. در این موارد می‌توانید طرز تهیه غذا را در اینترنت سرچ کنید و یا دستور پخت آن را از افراد نزدیک خود بپرسید.

5. ایده هدیه دادن به عزیزانتان؛ عطر و ادکلن هدیه بدهید

یکی از مواردی که همیشه افراد به آن نیاز دارند و هدیه گرفتن آن حس خوبی به آن‌ها منتقل می‌کند، عطر و ادکلن است. بوی عطر و ادکلن شما در ذهن افراد دوروبرتان می‌ماند و استفاده از عطری که شما برای آن‌ها خریده‌اید حس خوبی به هردوی این افراد می‌دهد.

VALENTINO/ Valentina Pink (اصل)

ARMAND BASI / In Red (اصل)

6. تراول ماگ هدیه بدهید

اگر فرد مورد نظر شما اهل مسافرت رفتن و یا ورزش کردن است شیکر و یا تراول ماگ به آن‌ها هدیه بدهید. تنوع شیکرها و تراول ماگ‌های موجود در بازار آنقدر زیاد است که می‌توانید متناسب سلیقه فرد و زن یا مرد بودنش بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

ماگ خندان

7. کتاب هدیه بدهید

کتاب هدیه دادن همیشه جزء خاص‌ترین گزینه‌ها است و در بالای لیست ایده هدیه دادن به عزیزانتان قرار دارد. انواع مختلف کتاب‌های موجود در بازار به شما اجازه می‌دهد تا با دست باز انتخاب کنید. هدیه دادن دیوان اشعار برای مناسبت‌های عاشقانه و یا کتاب‌های روانشناسی، خودسازی و رمان برای سایر مناسب‌ها می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای آنکه کتابی که به عزیزانتان هدیه می‌دهید در سال‌های بعد هم برای آن‌ها خاطره خوبی بسازد می‌توانید در ابتدای کتاب یادداشتی برای آن‌ها بنویسید.

دیوان نفیس حافظ

شاهنامه فردوسی نفیس-شهر تهران

8. ایده هدیه دادن به عزیزانتان؛ گل هدیه بدهید

گل هدیه گرفتن برای همه افراد دلنشین است. شما می‌توانید به عنوان هدیه‌ای خاص به عزیزانتان گل هدیه بدهید. دست شما برای گل هدیه دادن کاملا باز است. شما می‌توانید متناسب با بودجه‌تان یک شاخه گل، دسته گل، سبد گل و یا رز جاودان هدیه بدهید.

دسته گل سپید

دسته گل روژان

9. گردنبند هدیه بدهید

یک مورد دیگر برای ایده هدیه دادن به عزیزانتان گردنبند است. شاید در نگاه اول تصور کنید که گردنبند هدیه دادن چندان خاص نیست، اما شما می‌توانید با اندکی سلیقه به خرج دادن هدیه خود را خاص کنید. گردنبند اسم کامل خود و یا حرف اول اسمتان را به عزیزانتان هدیه بدهید و باعث شوید تا هر گاه آن‌ را می‌بینند به یاد شما بیافتند.

گردنبند طلا – طرح قلب

گردنبند طلا – طرح تو برایم بمان

10. به حافظه‌تان رجوع کنید

معمولا افراد از چیزهایی که به آن‌ها نیاز دارند در صحبت‌های خود اشاره می‌کنند. شما می‌توانید با رجوع به حافظه‌تان یکی از این موارد را پیدا کنید و برای عزیزانتان تهیه کنید. این کار بدون شک باعث خوشحالی آن‌ها شده و از شما در ذهن آن‌ها شخصیتی دقیق می‌سازد که به حرف‌هایشان اهمیت می‌دهید. معمولا بهترین ایده هدیه دادن به عزیزانتان را در این موارد می‌توانید پیدا کنید.

 سخن آخر

برای هدیه دادن به عزیزانتان به دنبال مناسب خاصی نباشید؛ زیرا به یادماندنی‌ترین هدیه‌ها زمانی به افراد تقدیم شده است که انتظار هدیه گرفتن را نداشته‌اند. توصیه ما به شما این است که پس از انتخاب از میان لیست ایده هدیه دادن به عزیزانتان برای هدیه دادن و خریدن آن از مدتی قبل اقدام کنید تا به علت کمبود زمان گزینه‌های شما محدود نشود. علاوه بر آن می‌توانید خرید اینترنتی هدیه را نیز در برنامه خود قرار دهید، زیرا این مدل خرید کردن همیشه انتخاب‌های متنوع‌تری را در دسترس شما قرار خواهد داد.

مجموعه شهرکادو یکی از مجموعه‌هایی است که می‌توانید برای هدیه دادن به عزیزانتان در داخل ایران روی آن‌ها حساب کنید. بدون آن که نگران بعد مسافت از خارج به داخل ایران باشید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها