کادو برای مادر شوهر

انتخاب کادو برای مادر شوهر یکی از کارهایی است که شاید در نظر اول دشوار به‌نظر رسد. بسیاری از افراد هنگام خرید کادو برای هدیه به مادر شوهر بسیار سخت‌گیر و وسواسی هستند؛ زیرا ممکن است بنا به دلایلی مورد پسند قرار نگیرد. مادر شوهر هم یک مادر است و همان‌طور که مادر شما برایتان زحمت کشیده و عزیز است مادر شوهر نیز برای همسرتان زحمت کشیده است.

بهتر است برای برقراری و حفظ یک رابطه خوب با مادر شوهر و خانواده همسرتان تلاش کنید. اگر شما به‌عنوان عروس با مادر شوهر خود رابطه خوبی داشته باشید قطعاً با روحیات و سلیقه او آشنا هستید. عروس‌های زیادی هستند که با مادر شوهر خود مانند مادر و دختر هستند. ایده‌های زیادی برای خرید هدایای شیک برای مادر شوهر وجود دارد که در ادامه قصد داریم آن‌ها را معرفی کنیم. گالری شهرکادو با معرفی زیباترین هدایا برای تمام سلیقه‌ها کادوهای جالب توجهی دارد.

راهنمای خرید کادو برای مادر شوهر

موارد مهم برای خرید کادو برای مادر شوهر

برای بسیاری از خانم‌هایی که عروس خانواده هستند خرید کادوی مناسب برای مادر شوهر یک چالش محسوب می‌شود؛ اگر قصد خرید کادو برای هدیه به مادر شوهر را دارید ابتدا باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1. سن

یکی از موارد مهم هنگام خرید کادو برای مادر شوهر توجه به سن او است. قطعاً کادویی که برای یک مادر شوهر جوان خریداری می‌شود با هدیه‌ای که برای مادر شوهر مسن در نظر گرفته می‌شود متفاوت است. به‌عنوان مثال اگر قصد دارید لباس یا کیف خریداری کنید طرح، رنگ و جنس آن باید متناسب با سن مادر شوهرتان باشد.

2. سلیقه و علایق

یکی دیگر از فاکتورهای مهم هنگام خرید کادو برای هدیه به مادر شوهر توجه به سلیقه او است؛ مثلاً توجه به مدل لباس، کیف، کفش یا ظروف که مورد پسند او باشد بسیار مهم است. شما به‌عنوان عروس حتماً با زندگی در میان خانواده همسرتان با سلیقه‌های آن‌ها آشنایی دارید؛ پس زمان خرید کادو برای مادر شوهر این مورد مهم را هم فراموش نکنید.

3. خرید یکی از وسایل مورد نیاز

ممکن است مادر شوهر عزیز شما به یک وسیله نیاز داشته باشد؛ مثلاً یکی از وسایل منزل او خراب شده باشد، لباس یا کیف و کفش مهمانی او کهنه شده باشد و…. به‌عنوان یک ایده کلی می‌توانید این مورد را هم در نظر بگیرید. اگر وسیله‌ای که نیاز دارد گرانقیمت باشد (مثلاً یخچال) می‌توانید با بقیه برادر و خواهرهای همسرتان به‌صورت شراکتی آن را تهیه کنید.

خرید یکی از وسایل مورد نیاز

4. توجه به شرایط خاص

فرض کنید موردی پیش آمده و شما فرصت ندارید هدیه‌ای مناسب برای مادر شوهر خود تهیه کنید. به‌جای اینکه پول خود را صرف خرید کادویی کنید که شاید به دردش نخورد می‌توانید هزینه آن را در پاکت کادو قرار دهید و به‌عنوان کادو برای مادر شوهر به او تقدیم کنید.

ایده‌های هدایای شیک برای مادر شوهر

انتخاب کادو برای مادر شوهر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. یکی از موارد مهم بودجه اقتصادی است. در ادامه ابتدا پیشنهادها را بر اساس قیمت تقسیم‌بندی و معرفی می‌کنیم.

1. هدیه با قیمت بالا

برخی مادرها (مادر شوهر، مادر زن) بسیار پرتوقع و مشکل‌پسند هستند و باید هدایای گرانقیمت برای آن‌ها خریداری کرد. البته اگر بودجه کافی ندارید مجبور به این کار نیستید. ما در اینجا تنها مواردی را که برای مادران مشکل‌پسند مناسب است معرفی می‌کنیم.

  • طلا (سکه، انگشتر، پلاک گردنبند و…)
  • بلیط سفر زیارتی با هزینه هتل
  • گوشی تلفن همراه
  • یک تکه از وسایل برقی و خانگی

2. هدیه با قیمت متوسط

برخی دیگر از مادرها سطح توقع پایین‌تری دارند و برخی دیگر هم سنتی هستند. برخی مادرشوهرها به ظروف، دمنوش‌ها و گل و گیاهان علاقه دارند. برای مادرهای پرمشغله خرید لوازم برقی هم گزینه خوبی است. هنگام خرید کادو برای مادر شوهر همان‌طور باشید که برای مادر خودتان هستید. کادوهای با قیمت متوسط می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ست چایخوری
  • چادر مشکی
  • یک قواره پارچه زیبا و متناسب با سن و موقعیت او
  • تابلوفرش
  • ظروف مسی
  • ست و نیم‌ست بدلیجات

هدیه با قیمت متوسط؛ ست چایی خوری

3. هدیه با قیمت پایین

برخی دیگر از مادر شوهرها واقعاً دلسوز فرزندان خود هستند. وقتی می‌گویند ما چیزی نمی‌خواهیم و هزینه خرید کادو برای او را برای خودتان پس‌انداز کنید این حرف را از ته قلب‌شان می‌گویند. آن‌ها توقعی از شما ندارند؛ اما شما به‌عنوان یک عروس نمونه دوست دارید برای نشان‌دادن قدردانی خود یک هدیه به مادر شوهر خود بدهید که لااقل یک یادگاری از شما باشد. برخی ایده‌های هدایای با قیمت پایین‌تر عبارت‌اند از:

ایده‌های هدایای شیک برای مادر شوهر

آنچه که در بالا گفتیم فاکتورها و مواردی بود که توجه به آن‌ها قبل از تهیه کادو برای مادر شوهر می‌تواند بسیار مفید باشد. در ادامه قصد داریم ایده‌های شیک برای هدیه به مادر شوهر را با جزییات بیشتری معرفی کرده و توضیح دهیم.

1. کیف زنانه چرم

یکی از وسایل ضروری تمام خانم‌ها کیف است. کیف دستی، دوشی یا پیاده‌روی را در کمد همه خانم‌ها می‌توان دید. به‌عنوان یک پیشنهاد کادو برای مادر شوهر می‌توانید یک کیف چرم طبیعی و شیک برای او خریداری کنید. چرم طبیعی دوام و ماندگاری بالایی دارد و هدیه‌ای ارزشمند و البته گرانقیمت است.

کیف زنانه چرم

2. وسایل دکوراتیو و تزیینی

بسیار از مادران به وسایل دکوراتیو علاقه زیادی دارند. با خرید یک تکه از این گروه به‌عنوان هدیه به مادر شوهر می‌توانید برق خوشحالی و قدردانی را در چشمان او ببینید. وسایل دکوراتیو و صنایع دستی زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • انواع شمعدان چوبی، قلمزنی، نقره‌کاری
  • صنایع دستی مسی فیروزه‌کوب
  • شلف دیوارکوب مکرومه
  • آباژور سنگ نمک
  • جعبه جواهرات خاتم‌کاری
  • ست ظروف دکوراتیو میناکاری

3. عطر، ادکلن و وسایل آرایشی

بسیاری از مادر شوهرهای شیک‌پوش به عطر و ادکلن و وسایل آرایشی علاقه دارند. این مورد می‌تواند کار شما را راحت کند. می‌توانید با خرید یکی از خاص ترین ادکلن های زنانه یا یک ست نفیس از وسایل آرایشی به‌عنوان کادو برای مادر شوهر او را سورپرایز کنید.

4. خرید کادو برای مادر شوهر؛ ساعت مچی

ساعت مچی یکی از وسایل کاربردی و در عین حال بسیار شیک است. شما می‌توانید به‌عنوان کادو برای مادر شوهر آن را در فهرست انتخاب‌های خود قرار دهید. با خرید یک ساعت زنانه شیک و نفیس آن را به مادر شوهر خود تقدیم کنید. قطعاً وقتی در مجالس و مهمانی‌های رسمی آن را به دست کند دیگران از او درباره آن ساعت زیبا خواهند پرسید.

ساعت مچی زنانه

5. شال، روسری و چادر

یکی از ایده‌های رایج برای خرید کادو برای مادر شوهر شال، روسری و چادر است. پیشنهادی که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. خرید هر کدام از این موارد یعنی پارچه، شال، روسری و چادر با جنس اعلا و نفیس بسیار عالی است. برای مادر شوهرهای سنتی و مذهبی که چادر می‌پوشند خرید یک چادر مشکی یا رنگی با جنس خوب هدیه‌ای بسیار کاربردی و عالی است.

در کنار تمام موارد گفته شده اگر از مادر شوهر خود دور هستید می توانید ارسال دسته گل به صورت آنلاین داشته باشید.

جمع‌بندی

شاید به‌نظر رسد خرید کادو برای مادر شوهر بسیار دشوار باشد. با تغییر دیدگاه و اینکه مادر شوهر هم مانند مادر خودتان در مقام مقدس مادری قرار دارد می‌توانید ارتباط خوبی با او برقرار کنید. هنگام خرید کادو برای هدیه به مادر شوهر ابتدا عواملی مثل سن، سلیقه، علایق و شخصیت مادر شوهر خود را در نظر بگیرید. توجه به بودجه نیز بسیار مهم است. همچنین باید همان دلسوزی و توجهی را که هنگام خرید هدیه برای مادرتان دارید برای مادر شوهر نیز صرف کنید. ا

ز جمله هدایای شیک برای مادر شوهر می‌توان به کیف و کفش چرمی، عطر و ادکلن زنانه خاص، چادر، شال یا روسری اشاره کرد. اگر بودجه برای شما چندان مهم نیست می‌توانید با خرید طلا یا یک وسیله برقی خانگی مورد نیاز مادر شوهرتان او را خوشحال کنید. همچنین اگر مادر شوهرتان خارج از ایران هستن می توانید با مراجعه به وب‌سایت شهرکادو از طریق صفحه ارسال گل به خارج از ایران با دسته گلی جذاب و زیبا او را سورپرایز کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها