گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین

فرستادن گل رز در روز ولنتاین همیشه یک سنت بوده است تا به یک فرد خاص خود بفهمانیم چقدر برایمان اهمیت دارد. اما اگر گیرنده شما بزرگترین طرفدار گل نباشد چه؟ به هر حال، آنها ممکن است آلرژی داشته باشند یا وقتی دسته گلی را برای ولنتاین میفرستید، تمایلی به نگهداری از آن نداشته باشند.

خوشبختانه، همیشه یک جایگزین برای کسانی که به گل علاقه ندارند، وجود دارد – گیاهان! گیاهان آپارتمانی نه تنها برای روشن‌تر کردن فضای شما عالی هستند، بلکه آن طراوت مورد نیاز را به زندگی ما وارد می‌کنند. نیازی به گفتن نیست که هدایای گیاهی راهی برای خوشحال کردن دیگران است و در اینجا 5 مورد از انتخاب‌های ما برای گیاهان آپارتمانی رمانتیک آورده شده است که مطمئناً گیرنده شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. در این مقاله با ما باشید تا با گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین آشنا شوید.

بهترین گیاهان رمانتیگ برای هدیه ولنتاین

اسطوخودوس

یکی از گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین را می‌توان اسطوخودوس دانست. ممکن است این گیاه را عمدتاً به خاطر گل‌های بنفش جذاب و عطر دلپذیرش بشناسید (و ناگفته نماند که برخی از بهترین چای‌های گل را درست می‌کند)، اما چه کسی می‌دانست که آنها می‌توانند چنین هدیه رمانتیکی نیز تهیه کنند؟ اگر گیرنده شما در حال پیش بینی انتقال از زمستان به بهار است، یک گلدان اسطوخودوس بهترین استقبال برای ماه‌های رنگارنگ آینده است.

به علاوه، مراقبت از اسطوخودوس در واقع بسیار ساده است. فقط یک یا دو بار در ماه به آنها آبیاری کنید و آنها را در مکانی با نور مناسب قرار دهید تا ماه‌ها خانه شما را شاداب کنند!

اسطو خودوس/ گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین

آنتوریوم

از عزیزانتان بخواهید با این گیاه گل‌دار گرمسیری که مطمئناً برخی از بهترین لحظات زندگی خود را به یاد می‌آورند، اقامتگاه مورد علاقه خود را در جزیره تجربه کنند! آنتوریوم یک گیاه آپارتمانی منحصر به فرد و روشن با شکوفه‌های مومی شکل و رنگارنگ است و یکی از انواع گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین محسوب می‌شود. احتمالاً می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های قرمز، سفید یا حتی صورتی بیابید – آنها حتی به شکل قلب نیز هستند!

از آنجایی که آنتوریوم‌ها گیاهان گرمسیری هستند، قطعاً باید در یک محیط گرم و مرطوب پرورش داده شوند. اگر عزیزان شما در آب و هوای خشک‌تری زندگی می‌کنند، احتمالاً قرار دادن آنها در حمام بهترین گزینه برای گیرنده شما است. همچنین، حتما دو بار در هفته آنها را آبیاری کنید تا بهترین نتایج رشد را داشته باشند!

آنتریوم/ گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین

یاسمن

گیاهان یاس به دلیل گل‌های خوشبو خود در کانون توجه بوده‌اند و به عنوانی یکی از گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین در نظر گرفته می‌شوند. این گیاهان در کشورهایی مانند تایلند و فیلیپین نیز به عنوان نماد عشق شناخته می‌شوند.

با مراقبت مناسب، گیرنده شما می‌تواند گیاه یاس خود را در تمام طول سال در خانه خود نگهداری کند. آنها فقط باید دوست گلدانی جدید خود را در فصل‌های بهار و تابستان در مکانی با نور خورشید قرار دهند. این به این دلیل است که آن ماه‌ها فصل اوج شکوفایی گل یاس است. دمای داخل خانه نیز باید گرم و کمی مرطوب نگه داشته شود، زیرا این گل‌ها در واقع گیاهان گرمسیری نیز هستند.

یاسمن/ گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین

کاکتوس

یکی از انواع گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین را می‌توان تراریوم‌هایی دانست که با انواع کاکتوس طراحی می‌شوند. کاکتوس‌های گل‌های پرطرفداری هستند، زیرا تنگهداری از آن‌ها بسیار آسان بوده و تا سال‌های طولانی می‌توان از آن‌های نگهداری کرد.

کاکتوس/ گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین

ارکیده

روز هیچ گیاه دوستی بدون نمایش ارکیده گلدانی کامل نمی‌شود! با گلبرگ‌های ظریف و ملایم آنها، مقاومت در برابر جذابیت این گیاه تقریباً بسیار سخت است. آنها همچنین به دلیل ارزش نمادین ارکیده برای هر تعطیلات پر از عشق مناسب هستند – بسته به رنگ شکوفه‌های آنها، به احتمال زیاد پیام‌های شیرین و عاشقانه ارسال خواهید کرد!

خوشبختانه برای همه ما، مراقبت از ارکیده بسیار ساده است! گیرنده شما فقط باید مطمئن شود که دوست گلدانی جدیدش در گوشه‌ای با نور مناسب قرار می‌گیرد و به اندازه کافی آبیاری می‌شود تا رشد کند. از آنجایی که این گل‌ها جزو گیاهان گرمسیری دسته بندی می‌شوند، به رطوبت کمی بیشتر نیاز دارند. اما در واقع، مه پاش روزانه شکوفه‌های شما باید به تقلید یک محیط خوب و مرطوب برای هر گیاه ارکیده داخلی کمک کند!

گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین

خرید انواع گیاهان آپارتمانی از شهرکادو

برای خرید هر یک از انواع گیاهان رمانتیک برای هدیه ولنتاین و ارسال آن‌ها برای عزیزانتان، فقط کافیست تا سفارش خود را در سایت ما ثبت نمایید. ما بهترین محصولات را در اسرع وقت به دست عزیزان شما خواهیم رساند.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها