ارسال گل به ایران

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که عزیزانشان در ایران زندگی می‌کنند و از آنها دور هستند؟ گاهی اوقات از اینکه نمی‌توانید در لحظات شادی و روزهای غمگین در کنار آنها باشید، احساس ناراحتی می‌کنید؟ یا اینکه فکر می‌کنید که ای کاش حداقل در این لحظه کنارشان بودی؟

ارسال هدایا و گل ممکن است در حال حاضر کار آسانی نباشد و ممکن است مشکلات زیادی در رابطه با پست وجود داشته باشد، بنابراین باید مراحل ارسال و گل‌هایی که فاسد شدنی هستند را در نظر گرفته بگیرید، شکلات ها ممکن است ذوب شوند و حتی تاریخ ممکن است متفاوت باشد. هیچ تضمینی وجود ندارد که شرکت پست سورپرایز شما را به موقع به مقصد برساند.

فکر می‌کنید از آنجایی که در خارج از کشور و خارج از مرزهای ایران هستید، غافلگیری عزیزانتان کار غیرممکنی است؟

سخت در اشتباهید. اگر شما فردی هستید که دوست دارید بدانید در زمانی که در ایران نیستید، چگونه هدایا و گل را برای عزیزانتان بفرستید، من خبر خوبی برای شما دارم. تیم شهرکادو در خدمت شما است تا این کار را برای شما آسان نماید.

با کمک شهرکادو می‌توانید عزیزان خود را در مناسبت‌های خاص، تولدها، سالگردها و حتی روزهای سخت غافلگیر کنید. چه چیزی جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر از این است که یک دسته گل یا یک شکلات را از شخص خاصی که تا این حد از ما دور است دریافت کنیم.

تیم شهر کادو به شما کمک می‌کند تا با ثبت سفارش خود بدون توجه به اینکه کجای دنیا هستید، خاطره انگیزترین روزها و زمان‌ها را برای عزیزانتان رقم بزنید.

چند نمونه از  گل‌های زیبای شهر کادو

سبد گل دلبر

ارسالب گل به ایران

سبد گل ملکوت

ارسال گل

سبد گل سپید

ارسال گل

برای مناسبت‌ها گل و هدیه به ایران بفرستید

یکی از روز‌های با ارزش و فراموش‌نشدنی در بین ایرانیان، روز مادر است. تصور کنید در روز مادر یا حتی روز تولد او، با ارسال یک هدیه کوچک یا یک گل او را غافلگیر کنید! به شادی فراوانی که قرار است به او بدهید فکر کنید، نه به این دلیل که چیزی برای او فرستاده‌اید، بلکه فقط به این دلیل که تمام تلاش خود را کرده اید که در کنار او باشید و آن روز را هر چند نه از نظر فیزیکی، بلکه از نظر روحی و روانی کنار او بوده‌اید.

با این قدم دنیا را به او می دهید. نه تنها روز مادر بلکه برای روز پدر نیز این موضوع صدق می‌کند. اگرچه ممکن است پدرها نشان ندهند که با گل و شکلات خوشحال هستند، اما باور کنید در اعماق وجودشان خوشحال هستند که فرزندشان با این که از آن‌ها دور است، اما آن روز خاص را فراموش نکرده و بدون توجه به مسافت و مشکلات مربوط به آن، به یاد آنها بوده است.

رز شیشه ای 1 – تهران و کرج

ارسال گل

باکس شیشه ای ارکیده -تهران

ارسال گل

سبد گل پرتو-تهران

ارسال گل

آیا این شگفت انگیز نیست؟

شما از شهر خود دور هستید، اما هنوز می‌توانید عزیزانتان را شگفت زده کنید و شادی و لبخند را به خانواده و دوستان خود هدیه دهید. اگر پسر هستید و در روز تولد، سالگرد و یا مناسبت‌های دیگر، در کنار دوست دختر یا حتی نامزدتان نیستید، حتما از شهر کادو کمک بگیرید.

هدیه خود را بر اساس مناسبت مدنظر خود سفارش دهید و برای معشوقتان بفرستید، تا لبخند را بر لبانش بیاورید و به او یادآور شوید که بین توانایی‌های بودن در کنارش و به یاد آوردن او، فاصله‌ای وجود ندارد.

تنها مناسبتی که همه آرزوی آن را ندارند، اما واقعیت سخت زندگی است، سالگرد مرگ و تسلیت خواهد بود. کمترین کاری که در این دوران سخت می‌توانیم انجام دهیم این است که یک شاخه گل یا یک تاج گل برای خانواده داغ‌دار بفرستیم و درد آن عزیز از دست رفته را با خانواده‌اش شریک شویم.

سبد گل الماس- تهران

ارسال گل

سبد گل نیاز-تهران

ارسال گل

خدمات شهرکادو

به لطف عصر مدرن و فناوری، عشق، مراقبت و محبت نیز امروزه تنها با یک کلیک ماوس به سطح بین المللی ارسال می‌شود. عزیزانتان را در حالی که در خانه نشسته‌اید یا حتی در حالی که روی تخت استراحت می‌کنید، خوشحال کنید. اکنون که با تیم شهرکادو آشنا شدید، هر چیزی را که می‌خواهید از صفحه رسمی ما سفارش دهید نگران پرداخت نباشید. از طریق مسترکارت و ویزا کارت می‌توانید آن را به دلار پرداخت کنید.

کیفیت خدمات

نگران کیفیت خدمات نباشید، ما گل‌های تازه و شکلات‌های خوب و با کیفیتی را برای عزیزان شما ارسال می‌کنیم و این موضوع را تضمین خواهیم کرد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با با مد روز طرح‌ها و مدل‌های خود را بروز نماییم. با خیالی آسوده ارسال گل به ایران و یا ارسال گل به خارج از کشور را به ما بسپارید.

قیمت‌ها در شهرکادو نسبت به سایت‌های دیگر بسیار مناسب است، زیرا ما بیشتر بر کیفیت تمرکز کرده‌ایم تا بتوانیم خدماتی جیب‌پسند و مقرون‌به‌صرفه به مشتریانمان ارائه دهیم. پس از ثبت سفارش، مطمئن شوید که تاریخ مورد نظر و آدرس به درستی وارد شده است، سپس بنشینید و استراحت کنید تا تحویل انجام شود.

گلدان هدیه پتوس سفید شماره 18

ارسال گل

گلدان هدیه زاموفیلیا شماره 11

ارسال گل به ایران

گلدان زاموفیلیا شماره 10

ارسال گل

جمع‌بندی

امروزه دیگر ارسال گل به شهرهای ایران و یا خارج از کشور یک دغدغه نیست. زیرا تیم شهرکادو با ارائه بهترین خدمات، عزیزانتان را در هر کجای دنیا که باشند، با ارسال گل سوپرایز خواهد کرد. از این که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردیم، سپاسگزاریم.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها